نبض خبر؛

روایت دردآور یک پدر از تصادف مرگبار دخترش

کد خبر: ۹۰۸۶۵۳
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰ 30 June 2019
تعداد بازدید : 5344
بازدید 12786
به تازگی تصاویری از تصادف شدید و مرگبار در جاده شیراز - خرامه منتشر شده است. اکنون پدر دختری که در این حادثه کشته شده، در ویدیویی نسبت به مسیر حادثه خیز که با بی‌تدبیری مسئولان مرتبط بدون تامین نور لازم مسدود شده و اسباب رقم خورده این حادثه را فراهم آورده، هشدار داده است. تصاویر روایت دردآور یک پدر از تصادف مرگبار دخترش می‌بینید.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱۸
انتشار یافته: ۱۱
خدا صبرت بدهد. قوه قضاییه باید از عاملان این نحوه جاده کشی بازخواست کند. کی مدیرهای ما می خواهند بفهمند که جان مردم عزیر است.
حتما مقصر اصلی در این مورد هم امریکا وترامپ هست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
جناب وزير راه، ايا دختر شما هم در اين جاده ها مي رود؟اقايان مسئولين، فرزندان شما اين طرف تشريف ندارند كه از اين جاده ها استفاده كنند؟ درسته؟
به نظر من دادستان شیراز باید ورود کنه و در صورت بروز تقصیر به اتهام قتل شبه عمد محاکمه شوند
نمیدونم حق با کیه ولی نظرمو میگم ...
متاسفانه سهل انگاری خیلی مواقع دیده میشود و به نظر من در این خصوص هم سهل انگاری شده است و باید از چراغ های مخصوص استفاده میشد ...

فقط دعا میکنم خداوند به خانواده داغدیده صبر عنایت فرماید ....خیلی خیلی سخته .... خدایی مارو شریک غمتون بدانید ...سر سفره بودم که شنیدم و دیدم اخبار رو و خیلی اعصابم خورد شد.
خدابهت صبر بده واقعا کی از دست این مدیرهای بی لیاقت راحت میشیم
جای تاسف و تاثر دارد.خدا همه ما را بیامرزد.
تمام جاده های ایران اینطوریه . وزارت مسکن و شهر سازی و راه وغیره ...... فقط وفقط به فکر عوارض گرفتن و اخیرا هم با سپردن عوارض گرفتن به استارت آپ آنی رو ( حتمن و قطعا یک آقا زاده ) راه های جدید سرکیسه کردن مردم مظلوم و شریف ایران را در پیش گرفتن ( مثلا یک بار از یک گیت رد میشی وبرمی گردی برات پیامک می آد بیا 20000هزار تومان بده ..... راه جدید ......) تمام جاده های ایران بدون خط کشی ؛ بدون علایم هشدار دهنده مخصوصا در شب ؛ بدون نور کافی در مناطق پر تصادف مخصوصا در شب ؛ کیفیت آسفالت وا مصیبتا شب داری با سرعت مطمئنه میری یهو وسط جاده یک دهانه چاه به قطر 2 متر وعمق نیم متر ناگهان ظاهر میشه و وقتی تو گودال می اقتی ، تازه متوجه میشی که چه بلایی سر کمک وماشینت اومده وفقط خدا به خودت و بچه هات رحم کنه و لاستیک نترکونی. والا فاتحه....
آنچه به جایی نمی رسد فریاد است. بیچاره پدر و مادر اون نفری که تو تصادف کشته شده. یعنی واقعاً قوه قضاییه این مسائل رو نمی بینه ...........
این قتل عمده
مسئولين فعلاً دنبال اين هستند كه مثلاً فروشگاه افق كوروش در قم بدون پسوند كورش به فعاليت ادامه دهد . يا مثلاً اگر كسي خداي نكرده روسريش از سر افتاد داد بزنند كه جامعه به فنا رفته است . اگر جهنم و بهشت رو از دست اين واعظ بگيريد حرفي براي گفتن دارند .