بازدید 7600
۱

اخطار مجلس به وزیر ارتباطات درباره سند ۲۰۳۰

کد خبر: ۹۰۸۶۱۶
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱ 30 June 2019

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از اخطار مجلس به وزیر ارتباطات درباره اجرای سند ۲۰۳۰ در این وزارتخانه خبر داد.

به گزارش «تابناک»، سید جواد حسینی‌کیا عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت: وگو با تسنیم، با بیان اینکه سند ۲۰۳۰، سندی استعماری است که در حوزه‌های مختلف ورود کرده است، گفت: مطرح کردن مباحث فمنیستی، جنسی و زیر سوال بردن بحث جهاد از مواردی است که در این سند استکباری به آن اشاره شده است.

وی تصریح کرد: به طور مثال سند ۲۰۳۰ در حوزه ارتباطات می‌خواهد استفاده ابزاری کند تا جامعه را به سمت براندازی و ناهنجاری‌ها اجتماعی سوق دهد.

نماینده مردم سنقر در مجلس با بیان اینکه اسناد بالادستی در کشور وجود دارد که نیاز به اجرای این سند در کشور نداریم، اضافه کرد:طبق گزارشاتی که به دست نمایندگان رسیده است در برخی از وزارتخانه‌ها این سند در حال اجرایی شدن است که وزارت ارتباطات و وزارت آموزش و پرورش دستگاه‌های هستند که این سند را اجرایی کرده‌اند.

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اعلام اینکه وزارت ارتباطات بخش توسعه‌ای این سند را اجرایی کرده است، اظهار داشت: البته مسئولان این وزارتخانه ادعا کرده‌اند که محتوا برای این وزارتخانه نیست، اگرچه مسئولان این وزارتخانه می‌توانند در بحث زیرساخت و محتوا‌ها سرویس‌دهی بهتری داشته باشند.

حسینی‌کیا با بیان اینکه اخیراٌ با وزیر ارتباطات در کمیسیون صنایع درباره این موضوع جلسه‌ای را برگزار کردیم، گفت: اخطار‌های نیز به آقای آذری جهرمی در این زمینه داده شد و وی قول داد برخی از روند‌ها را اصلاح کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۱
باز نزدیک انتخابات شد و امتیازگیری و آی منم آنم که رستم بود پهلوان و ... شروع شد
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان