بازدید 5187
۲

پرداخت مهریه با تراول‌ تقلبی

کد خبر: ۹۰۸۵۷۰
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۰ 30 June 2019

رییس کلانتری ۱۶۳ ولنجک از دستگیری متهمی خبر داد که قصد داشت با پرداخت ۱۶ میلیون تومان تراول جعلی رضایت همسرش را در دادگاه خانواده بگیرد.

به گزارش «تابناک» به نقل از میزان، سرهنگ محمد باقر قدم زاده در تشریح این خبر عنوان کرد: ظهر روز چهارشنبه هفته گذشته ماموران گشت کلانتری در جریان خبری مبنی بر حمل پول تقلبی توسط مرد جوان در جلوی دادگاه خانواده یک تهران در میدان عدالت ولنجک قرار گرفتند.

وی افزود: با حضور در محل خانمی ۲۷ ساله مراجعه و بیان داشت شوهر ۳۳ ساله اش که در حال طی کردن مراحل طلاق با او هستم امروز برای پرداخت معوقه مهریه‌ ام به این داگاه مراجعه کرده و ساکی به همراه دارد که تراول‌های زیادی در آن موجود است و هیچوقت آنقدر پول همراه نداشته است که گمان می‌برم جعلی است.

رییس کلانتری ادامه داد: دقایقی بعد که همسر خانم به جلوی درب دادگاه آمد، ماموران ساک وی را بررسی که تعداد ۳۲۰ عدد تراول ۵۰ هزار تومانی در آن بوده که پس از انتقال متهم و وجوه مشخص گردید همگی جعلی هستند.

این مقام انتظامی اظهار کرد، متهم درتحقیقات اولیه بیان داشت تراول‌ها را یکی از دوستانش به او داده که شناسایی و دستگیری وی در دستور کار است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
ناز شصت طرف
شوهر این خانم گور خودشو دو دستی کنده و رفت توش.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر