بازدید 9067
۷

شرط دریافت تخفیف ۲۵ درصدی بلیت مترو

کد خبر: ۹۰۸۴۰۶
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۰ 29 June 2019

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران با اشاره به شرط دریافت تخفیف ۲۵ درصدی بلیت مترو برای شهروندان گفت: مسافران در صورت حضور بیش از دو ساعت در شبکه مترو باید بلیت خود را شارژ مجدد کنند.

به گزارش «تابناک»، فرنوش نوبخت در گفتگو با فارس در زمینه نرخ بلیت مترو و خالی شدن شارژ کارت بلیت، اظهار داشت: نرخ بلیت‌های مترو نسبت به سال گذشته تنها ۲۰ درصد افزایش یافته و رقم آن برای بلیت‌های تک سفره ۱۲۰۰ تومان است و اینکه گفته می‌شود ۵۰ درصد بیشتر شده، صحت ندارد.

وی افزود: شهروندان برای اینکه از تخفیف ۲۵ درصدی بلیت مترو بهره‌مند شوند باید بلیت‌های سه ماهه، ۶ ماهه یا یک‌ساله خریداری کنند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران خاطرنشان کرد: مسافران در صورتی که مشکلی در زمینه نرخ کرایه‌های مترو دارند و تصور می‌کنند بیش از ۲۰ درصد برای آن‌ها کسر می‌شود می‌توانند این موضوع را به مرکز اطلاع‌رسانی شرکت بهره‌برداری مترو اطلاع دهند.

نوبخت گفت: مسافری که وارد شبکه مترو می‌شود می‌تواند با ۱۲۰۰ تومان سفر در خطوط مختلف داشته باشد، ولی مدت زمان استفاده از این مبلغ برای کمتر از دو ساعت است و بیش از این زمان باید از شبکه خارج و مجدد نسبت به شارژ بلیت خود اقدام کند.

وی خاطرنشان کرد: در حال تهیه زیرساخت‌هایی هستیم که حضور بیشتر از دو ساعت بدون شارژ مجدد برای شرکت بهره‌برداری مترو قابل شناسایی باشد، ولی اکنون این مسئله به صورت تصادفی توسط پرسنل یا ماموران مترو انجام می‌گیرد.

نوبخت در ادامه در مورد سیستم سرمایشی واگن‌های مترو گفت: روزانه وضعیت سیستم سرمایشی، پله برقی و روند سایر خدمات بررسی می‌شود و در صورتی که مشکلی در این زمینه وجود داشته باشد بلافاصله نسبت به رفع آن اقدام خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۷
هر ک هرچی زورش می رسه گرون میکنه. کوتاه تر از دیوار کارگر جماعت هم نیست نگرد
در اروپا منطقه یورو برای تشویق مردم جهت استفاده از وسایل نقلیه عمومی هر بیلیت برای 24 ساعت هست و مانع و گیت هم سر راه مردم قرار ندادن
تک سفره 1200 تومن؟؟؟! من 1،5 ساله از ایران رفتم یادمه اون موقع 300 تومن بود! این وسیله مثلا باید برای کم درآمدترین ها باشه چرا اینقدر گرون مگه داره با قیمت پراید و پژو مسابقه میده؟!
مطمئنا در نرم افزار دستگاههای کارت خوان متنوع مورد استفاده در مترو اتوبوس و کارت خوانهای کوچک در دست کارمندان اییتگاه اتوبوس ناهماهنگی و عدم تطابق وجود دارد. من خودم به مدت یکماه تراکنش کارت را یادداشت کرده ام و میدانم که این دستگاهها خلاف تعرفه و قانون از مردم پول کسر می کنند. نتیجه اینکه طراحی و تست سیستم این کارتخوانها را به عنوان کاردستی و سرگرمی به دست چند تا بچه بی تجربه و بی مسئولیت می دهند همین است
توي مملكتي كه همه چيزمون مشروطه مترو هم شرط بذاره كي به كيه هر كي دلش ميخواد شرط ميذاره!!!!
دروغ که کنتر نداره. من پارسال ۵۳۵ تومن بابت هر سفر می پرداختم ، امسال بیش از ۷۳۰ تومن. به این می گن افزایش ۲۰ درصدی؟ پیدا کنید پرتقال فروش را!
سرمایش بعضی واگن ها افتضاحه.
موقع پیک خیلی خیلی قطارها شلوغ هستند.
نحوه کسر مبلغ هم مبهم هست. موقع ورود که کارت میزنی، موجودی کارت را یک عددی (مثلا A) نشان می دهد. موقع خروج که کارت میزنی، موجودی را مقدار کمتری (مثلا B) نشان می دهد که نشان از کسر هزینه سفر دارد(B
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان