بازدید 12399

چهار خصیصه خوب و بد سرمربی جدید پرسپولیس

کد خبر: ۹۰۸۳۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۱ 29 June 2019

گابریل کالدرون گزینه اول و اصلی پرسپولیس برای جانشینی برانکو است. سرمربی نامداری که سابقه بسیار زیادی در تیمهای عربی دارد و فوتبال منطقه را می شناسد. او قبلا به عنوان سرمربی تیمهای سعودی مقابل پرسپولیس ایستاده است.

به گزارش تابناک ورزشی، رسانه‌های عربی که سالها در کشورهای مختلف کار این مربی بزرگ را زیر ذره بین گرفته اند، ویژگی‌های خاص این مربی را در چهار نکته دانسته‌اند:

۱- سود بردن و اعتماد به بازیکنان جوان
۲- نگاه ویژه به تمرین و عدم توجه به اسم بازیکن برای بازی دادن
۳- دانش کافی و تمرکز بالا در زمان بازی برای ایجاد تغییرات لازم
۴- سازمان دفاعی مناسب و مالکیت توپ همراه با سرعت در حمله 

اما در کنار این چهار نکته از ضعف های او نیز گفته شده است که چندان خوشایند طرفداران پرسپولیس نیست و بسیار احتمال دارد در تیمی مثل پرسپولیس به تیم و نتایج ضربه بزند.

آنها در میان نکات منفی کالدرون به عدم توانایی در مواجه با چالش و حواشی، از دست دادن بازی‌های بزرگ، عدم توجه به دستیار مناسب و بکارگیری آن و در نهایت درگیری با بازیکنان بزرگ و ممتاز هر تیم که باعث از دست رفتن جایگاه بین هواداران شده است.

این چهار ضعف در پرسپولیس می تواند ضربه بزرگی به تیم بزند. البته برانکو هم اعتقاد زیادی به دستیار نداشت و به همین خاطر برادرش را که در تمام بازی کلمه ای به زبان نمی آورد کنار خودش به کار گرفت. اما برانکو بازی های بزرگ را نمی باخت و با بازیکنان بزرگ یاغی نیز برخورد قهری بدون بازگشت داشت. او بازیکن سالاری را در پرسپولیس کشت و مالدرون از این بابت مشکل زیادی ندارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر