بازدید 7622

لاوروف: اروپا از ایران باج خواهی می‌کند

سرگئی لاوروف وزیر خارجه فدراسیون روسیه در واکنش به بیانیه اخیر سه کشور اروپایی خطاب به ایران، با ارسال نامه‌ای آن‌ها را به باج خواهی از ایران با استفاده از ابزار تحریم متهم کرده است.
کد خبر: ۹۰۸۱۰۰
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۴ 26 June 2019
منابع مطلع اروپایی به خبرنگار شبکه العربی گفتند: سرگئی لاوروف وزیر خارجه فدراسیون روسیه در واکنش به بیانیه اخیر سه کشور اروپایی خطاب به ایران، با ارسال نامه‌ای آن‌ها را به باج خواهی از ایران با استفاده از ابزار تحریم متهم کرده است.

به گزارش «تابناک» به نقل از نورنیوز، لاوروف در این نامه خطاب به سه کشور اروپایی گفته؛ رفتار آنان نشان دهنده تلاشی سازمان یافته برای خروج از برجام با متهم سازی جمهوری اسلامی ایران و متوجه نمودن هزینه‌های این اقدام به سمت طرف ایرانی است.

بنابر این گزارش، علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران نیز روز گذشته با انتشار یادداشتی از بیانیه سه کشور اروپایی با عنوان «وقاحت سیاسی» یاد کرده بود.

بر اساس اخبار اعلام شده در آستانه پایان یافتن ضرب الاجل ایران برای عبور از میزان مجاز تولید اورانیوم غنی شده، اجلاس کمیسیون مشترک برجام صبح روز جمعه هفته جاری با حضور «هلگا اشمیت» معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و همچنین معاونان وزرای خارجه کشور‌های باقی مانده در برجام در شهر وین برگزار می‌شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر