بازدید 5760
Huawei Mate X همراه با سیستم عامل اندروید در ماه سپتامبر عرضه خواهد شد

زمانی برای انعطاف‌پذیری گوشی‌های هوشمند

کد خبر: ۹۰۸۰۶۳
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۸ 26 June 2019

گوشی‌های تاشو یکی از موضوعات داغ و مطرح امسال هستند که کنار تکنولوژی 5G، گوی رقابت را از دیگر تکنولوژی‌ها ربوده‌اند. شرکت‌های مختلف سعی کرده‌اند سهم خود را در این بازار داشته باشند و هوآوی از مدعیان اصلی این حوزه است.

به گزارش «تابناک»، این شرکت بزرگ با رونمایی از گوشی تاشوی Huawei Mate X در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۹ (MWC) چشم‌ها را به خود خیره کرد، ولی زمان عرضه آن را اعلام نکرد.

 به تازگی هوآوی به تاریخ عرضه این گوشی اشاره کرده و طبق شنیده‌ها این تاریخ ماه سپتامبر خواهد بود. یکی از مدیران اجرایی هوآوی گفته: «این گوشی حداکثر در سپتامبر به بازار خواهد آمد.» وینسنت پنگ، رییس منطقه اروپای غربی هوآوی در زمان سفر به نیویورک ضمن تایید این خبر گفته: «شاید زودتر، اما ماه سپتامبر به طور یقین تضمین شده است.»

این گوشی در کدام کشورها عرضه می‌شود؟ پنگ در پاسخ این سوال می‌گوید: «هر کشوری که تجهیزات 5G داشته باشد» تا یادآوری کند که این گوشی تاشو، یک گوشی 5G است. این انتخاب کلمات و این تاکید روی 5G شاید به این خاطر است که گوشی گلکسی فولد سامسونگ با تکنولوژی 4G LTE عرضه شد (هرچند درنهایت این مدل هم جمع‌آوری شد) در حالی که صحبت از نسخه 5G آن بود.

سوال مهم‌ این است که Huawei Mate X با چه سیستم‌ عاملی عرضه خواهد شد؟ آیا این دستگاه با اندروید بالا خواهد آمد یا بالاخره HongMeng OS، سیستم عامل خودساخته هوآوی را خواهیم دید؟ به گفته پنگ قطعا اندروید روی Huawei Mate X اجرا خواهد شد.

هوآوی در چند ماه گذشته برای بهبود صفحه نمایش P-OLED روی Huawei Mate X  کار کرده‌است. هوآوی تلاش کرده تا از به وجود آمدن مشکلی که برای گوشی‌های تاشو سامسونگ پیش آمد، برای Huawei Mate X جلوگیری کند. اما اینکه دقیقا چه کارهایی کرده‌ به گفته وینسنت پنگ «یک راز است. اما ما آزمایش‌های زیادی را برای حل این مشکل انجام داده‌ایم.»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان