بازدید 21392

طرح ترافیک جدید پنجشنبه‌ها هم اجرا می‌شود

کد خبر: ۹۰۷۹۷۰
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱ 26 June 2019

مشاور فرهنگی معاون حمل ونقل ترافیک شهرداری تهران از اجرای طرح محدوده کنترل آلودگی هوا یا همان زوج و فرد سابق در روزهای پنجشنبه خبرداد.

به گزارش «تابناک»، علی پیرحسین‌لو در گفت وگو با ایسنا، در مورد اجرای طرح ترافیکی جدید در روزهای پنجشنبه گفت: طرح ترافیکی جدید «محدوده کنترل آلودگی هوا» در روزهای جمعه و ایام تعطیل مانند طرح ترافیک اجرا نمی‌شود.

وی با بیان اینکه البته در روزهای پنجشنبه، اگرچه همانند سال گذشته طرح ترافیک نداریم ولی در محدوده دوم یا همان زوج یا فرد سابق، طرح کنترل آلودگی هوا برقرار خواهد بود و اجرا می‌شود، گفت: یعنی تردد روز پنجشنبه جزو سهمیه ۲۰ روز هر فصل محاسبه می‌شود و بعد از ۲۰ روز هم مشمول پرداخت عوارض محدوده دوم می‌شود.

مشاور فرهنگی معاون حمل ونقل ترافیک شهرداری تهران افزود: پیش بینی ها نشان می دهد که در واقع ترافیک در روزهای پنجشنبه‌ها در رینگ دوم کمتر خواهد شد .

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳۷
انتشار یافته: ۱۲
خود مسولان شهرداری با ماشین دولتی هر جا بخوان تشریف می برن لطفا جمعه ها و روزهای تعطیل رو هم به طرح اضافه کنن که تو ترافیک رینگ اول و دوم گرفتار نشن!
مردم هم برن هر روز پول بدن که هم آلودگی کم بشه! هم جیب بعضی ها پر!
????
برای چاپیدن بیشتر شهروندان تهرانی، این طرح پنجشنبه ها هم اجرا می شود.
تو که با رای مردم رو کرسی نشستی اومدی که جواب مردم رو با سنگ انداختن تو کارشون جواب بدی راستی خودت هم با وسیله عمومی میری بابا دست بردارید کدوم آلودگی اینا بهونه است آلودگی جای دیگه است
اجرای طرح کنترل آلودگی هوا در روز پنجشنبه حاکی از این است هدف اصلی رفع آلودگی هوا نیست بلکه به دنبال اهداف دیگری هستند در صورتی که پر واضح است که یک موتور سیکلت مطابق با سه خودرو هوا را آلوده می کند و هیچگونه کنترل و نظارت بر تردد موتور سیکلت ها در سطح شهر اعمال نمی گردد.
پنج شنبه ها رو تا ساعت 19 طرح اجرا کنید چون این روز کسب و کار و درامد شما بیشتر میشه حالا ازما گفتن بود
ترا بخدا دست از این فیلم فنرها بردارید آخه کجایی این کار منتطقی هستش که طرح ترافیک روزهای پنج شنبه اجرا نشه ولی زوج و فرد اجرا بشه محدوده طرح ترافیک بعد از زوج و فرده ، بهتر بجای این حرف های بدون منطق فکری اساسی برای خودروهای مونتاژی غیر استاندارد دهه هفتاد فرانسه بفمائید که بالاتر از استاندارد جهانی مصرف دارند.
بگذارید سال تحصیلی شروع شود، خواهیم دید که این طرح آلودگی باعث قفل شدن بزرگراه های اطراف محدوده طرح خواهد شد و مصرف بنزین اتومبیل های عبوری از کمربندی طرح را نیز افزایش خواهد داد. و در نتیجه آلودگی نیز بیشتر خواهد شد!
قبلا که زوج و فرد بود هفته ای یک روز به خاطر پنجشنبه ها و هفته ای 3 روز ( جمعا 208 ) روز
می توانست به طور رایگان وارد منطقه فرد و زوج شود اما حالا فقط 120 روز ! یعنی دولت میگه پول بده ؛ روی سبیل شاه نقاره بزن
با سلام، شورش را درآوردن ، اگر توجیه علمی دارد این کارشون ارائه کنند مگر ما ساکنین محدوده زندانی هستیم ، فقط می خواهند مردم را وادار کنند توی سایت ثبت نام کنند و عوارض از شون بگیرند
مسخره ترین طرح ها و بدترین مسئولان دنیا رو در برخورد با مردم شهر ها میتوان در تهران و شهر های بزرگ کشور مشاهده کرد
نمیدانیم چرا اینقدر مردم را وقیحانه احمق فرض می کنند در حالیکه بر همه مردم معلوم هست که مشکل این حضرات رفع مشکل مردم نیست بلکه فقط میخواهند از مردم پول بگیرند
برای همین اول مشکل را ایجاد می کنند و بعد با منت برسر مردم گذاشتن و دریافت پول اجازه میدهند که کار مردم انجام بشه
خب بهتر نیست بجای این همه دروغ پردازی و دغلکاری به مردم رسما اعلام کنند ما کسر بودجه داریم و شما باید هر ساله فلان قدر پول را رسما به حساب ما واریز کنید؟
واقعن شرماوره خیلی خدمتمون میکنن خسته نباشن تودنیا نمونگی روحرف اولو میزنن توپولجمع کردن واقعن موخ برتردنیاین
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان