بازدید 4226

نام جانشین کی‌روش بعداز بن بست مذاکرات سپاهان

کد خبر: ۹۰۷۷۲۰
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۶ 25 June 2019

باشگاه سپاهان ظاهراً برای تمدید با مهاجم بلندقد و قدرتی اش به اختلاف خورده و حالا بار دیگر به دنبال جذب مهاجم خارجی ذوب‌آهن اصفهان با یک پیشنهاد نجومی است.

به گزارش تابناک ورزشی، در حالی که کی‌روش استنلی یکی از مهاجمان تأثیرگذار سپاهان در فصل گذشته ظاهراً قصد بازگشت به این تیم را ندارد، مسؤولان این باشگاه به دنبال جذب اوساگونا مهاجم خارجی فصل گذشته ذوب‌آهن است تا بعد از صید کی روش از ذوب آهن، حالا جانشین او را هم از تیم همشهری بگیرند.

این در حالی است که برخی از فعالان نقل و انتقالات فوتبال ایران مدعی شده‌اند که باشگاه سپاهان حتی برای جذب این مهاجم رقمی در میلیاردی در حد پنج میلیاردتومان به این مهاجم داده است که صحت آن هنوز در تردید است و می تواند بازارگرمی دلالان باشد چراکه این مهاجم به رغم نمایش های خوب، در حد کی روش استنلی نیست.

با این حال این پیشنهادها و زمزمه ها کار ذوب‌آهن برای حفظ اوساگونا را سخت خواهد کرد. این مهاجم فصل گذشته گل‌های حساسی را برای ذوب‌آهن به ویژه در لیگ قهرمانان آسیا به ثمر رساند. پیش از این هم امیر قلعه‌نویی در صحبت‌هایش اعلام کرده بود نیم‌نگاهی به جذب اوساگونا دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل