بازدید 38444

رئیس جمهور آمریکا، رهبر انقلاب اسلامی، فرماندهان سپاه و وزیر امور خارجه ایران را تحریم کرد!

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در اقدامی خلاف عرف و رویه‌های مرسوم دیپلماتیک، حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای رهبر انقلاب را تحریم کرد. پس از اعلام این تحریم آمریکا علیه مقام اول ایران، استیون منوشین، وزیر خزانه‌داری ایالات متحده از تحریم جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران در همین دوره تازه تحریم‌ها خبر داد.
کد خبر: ۹۰۷۶۳۰
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۷ 24 June 2019

رئیس جمهور آمریکا در حالی پس از انهدام پهپاد متجاوز به حریم هوایی ایران، بار دیگر از مذاکره بدون پیش‌شرط با ایران سخن به میان آورده بود که در اقدامی شتابزده و خلاف اصول سیاسی، با صدور یک فرمان اجرایی، رهبر انقلاب اسلامی ایران، بیت رهبری، هشت فرمانده سپاه پاسداران و وزیرامورخارجه ایران را تحت تحریم‌های یک‌جانبه آمریکا قرار داد.

به گزارش «تابناک»؛ دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در اقدامی خلاف عرف و رویه‌های مرسوم دیپلماتیک، حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای رهبر انقلاب را تحریم کرد. به گفته ترامپ، این تحریم‌ها مشمول دفتر مقام معظم رهبری و هشت فرمانده سپاه پاسداران مشتمل بر سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران، سردار حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران و سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران و پنج تن از فرماندهان نیروی دریایی سپاه نیز می‌شود.

پس از اعلام این تحریم آمریکا، استیون منوشین وزیر خزانه‌داری ایالات متحده از تحریم جواد ظریف وزیر امورخارجه ایران در همین دوره تازه تحریم‌ها خبر داد. این دوره تازه تحریم‌ها در حالی به بهانه واکنش ایران به تجاوز پهپاد گلوبال هاوک به حریم هوایی و آب‌های سرزمینی ایران اعلام شد که دونالد ترامپ پس از این پاسخ ایران، بار دیگر نمایش مذاکره داده و ادعا کرده بود آماده مذاکره بدون پیش‌شرط است؛ ادعایی که با توجه به تحریم رئیس دستگاه دیپلماسی به عنوان «ابزار مذاکره» بیش از پیش با تردید در صداقت همراه می‌شود.

رئیس جمهور آمریکا، رهبر انقلاب اسلامی ایران و وزیرامورخارجه ایران را تحریم کرد!

فرمان‌های اجرایی رئیس جمهور آمریکا در خاک آمریکا، در حکم قانون است؛ اما بر خلاف قوانین کنگره، تداوم آن بسته به نظر رئیس جمهور است و در صورت تغییر دونالد ترامپ، رئیس جمهور بعدی به سادگی می‌تواند این فرمان‌ها را معلق یا لغو کند و به همین دلیل عمر آنها می‌تواند به اندازه عمر سیاسی ترامپ و میزان ماندگاری‌اش در اتاق بیضی کاخ سفید باشد. به نظر می‌رسد کنگره آمریکا از این تصمیمات سیاسی شتابزده ترامپ حمایت نمی‌کرده و به همین دلیل، او ترجیح داده به جای تصویب تحریم‌های تازه در کنگره، به فرمان اجرایی بسنده کند.

تحریم‌های تازه آمریکا عملاً تأثیری بر فرمانده کل قوا و فرماندهان نظامی ایران نخواهد داشت، چون مناسبات مالی بین المللی و همچنین سفری به آمریکا ندارند؛ اما محمدجواد ظریف، وزیر امورخارجه ایران با توجه به این تحریم‌ها، ویزای آمریکا دریافت نخواهد کرد و در طول سفرهای کاری، امکان تبادلات بانکی و مالی نخواهد داشت. البته با توجه به پروتکل سازمان ملل، آمریکا همچنان مکلف خواهد بود به وزیرامورخارجه ایران ویزا اهدا کند و ظریف همچنان در این محدوده از نیویورک می‌تواند حضور یابد.

تحریم وزیر امور خارجه ایران در کنار رهبر انقلاب و فرماندهان سپاه پاسداران، احتمالاً پس از حضور مؤثر وزیر امورخارجه ایران در نیویورک و مجموعه گفت‌وگوهایی است که با پرمخاطب‌ترین رسانه‌های این کشور انجام داد و اثر روانی مؤثری بر اقدامات یکجانبه و تروریسم اقتصادی آمریکا داشت. آمریکا درصدد است که هرگونه ابتکارعمل از ایران در مقابله با تحریم‌ها و هرگونه امکان واکنش مؤثر بین‌المللی به این اقدامات خلاف قوانین بین‌المللی را سلب کند، ولی تاکنون با وجود «کمپین فشار حداکثری» در این زمینه موفق نبوده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۶
در انتظار بررسی: ۳۴
انتشار یافته: ۹۸
ترامپ احمقه با این تحریم ها ، تحریم هارو داره لووس میکنه
من اولش می گفتم با ترامپ مذاکره بکنیم ولی دیگه این ترامپ دیوانس، حالا به نظرم ایران باید تمرکزش رو روی انتخاب نشدن ترامپ توی اننخابات 2020 بذاره اونم راهش فقط افزایش تنش دم انتخاباته یعنی حدود 7 یا 8 ماه دندون رو جیگر بزاره بعد شروع بکنه البته این کار شمشیر دو لبس ولی به نظر من راه دیگه ای نیست. (البته راه زیاده تنها راه عملی ممکن اینه، باز به نظر من! تا بزرگان نظرشون چی باشه)
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
دوست عزیز همون جوری که خودتون هم اشاره کردین این یه شمشیر دولبه هست. درسته که ترامپ دوست نداره به واسطه انتخابات پیش رو، شروع کننده جنگ نباشه، اما اگه همون افکار عمومی امریکا ازش جنگ خواستن که اوضاع فرق می کنه. اتفاقا این اتفاقات اخیر در منطقه متاسفانه به نفع امریکا تموم شد. اونا حالا به هر دلیلی که داشتن خودشون رو درگیر نکردن و در واقع این حق رو برای خود محفوظ دارن که در صورت تشدید تنش ها، پاسخ کلی بدهند.
رهبر انقلاب اسلامی ایران پوزه ترامپ را به زمین مالید و حالا با تمام وجود آقای ترامپ دست و پا می زند که بگویند من هم کاره ای هستم. وقتی منافقین به چاهی می افتند با تمام وجودشان حتی به تارهای عنکبوت که سست ترین خانه ها است پنجه می زنند تا خودزا نجات دهند.. آقای ترامپ بگردید به توافقنامه ۵+۱ و از ایران و ملت ایران و بخصوص تنها رهبر انقلاب اسلامی ایران معذرت بخواهید تا شاید رهبر و ملت ایران از شما بپذیرند که که غلط کرده اید.
حسابی قات زده .
وای خیلی ترسیدیم.
یک گنده لات ،چاله میدانی ،دوره گرد ،شده ریس جمهور امریکا ؟ که دارد همهٔ نظم یکصد ساله را بهم میریزد ؟ هیچ حکومتی هم حاضر به سرشاخ شدن با او نیست ؟ چرا ؟،،
غلط کرد با تمام ایادیش خونشون رو می ریزیم فعلا حضرت اقا نظر بر مقاومت دارند حکم جهاد بدند می فهمند 400هزار مقلد ایشون در امریکا چه بلایی سرشون میارند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
داداش چی میزنی
موقشنگ بیا منم تحریم کن
رسما دیوانه شدند
جانم فدای رهبر
خخخخ
اینم خل شده
معلومه دیگه هیچ برای تحریم کردن نمونده! مشتشون خالیه خالیه.
داریم وارد فاز جدیدی میشیم
تحریم های مسخره
خیلی خنددار بود.
تنها راهش اینه که جنگ کنیم تا کی تحریم تحریم مرگ یک بار شیون یک بار این غربیها بهانه مذاکره دارند....
آرامم یک دیوانه زنجیری است
روانيه اين مرتيكه
ترامپه خل
یاد خاله بازیای بچه گیمون افتادم...
پاسخ ها
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
تاچند وقت ديگه كه نان هم گيرت نيامد بخوري ياد ملك الموت هم خواهي افتاد
تنها راه نجات کشور اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
1- مذاکره با آقای ترامپ برای دفع تهدیدات خارجی،
2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی
اﻳﻦ اﺻﻼ ﺑﻪ ﻫﻤﻪ و ﻫﻤﻪ ﺟﺎ ﺣﺘﻲ ﺧﻮﺩﺵ ﻣﺸﻜﻞ ﺩاﺭﻩ. اﻳﺮاﻥ و اﻣﺮﻳﻜﺎ ﻛﻪ ﺩاﺷﺘﻨﺪ ﻣﺬاﻛﺮﻩ ﻣﻴﻜﺮﺩﻧﺪ ﻣﺴﺘﻘﻴﻢ و ﺑﺪﻭﻥ ﻭاﺳﻂﻪ اﻳﻦ ﻫﻤﻪ ﻇﺮﻳﻒ و ﻛﺮﻱ ﺩﻝ ﺩاﺩﻧﺪ و ﻗﻠﻮﻩ اﺳﺘﻮﻧﺪﻧﺪ ﺩﻭﺗﺎﻳﻲ ﺗﻮ ﺧﻴﺎﺑﻮﻥ ﺣﺘﻲ ﻗﺪﻡ ﻣﻴﺰﺩﻧﺪ, ﺣﺎﻻ ﻓﺮﺽ ﻛﻦ ﻛﻪ اﻳﺮاﻥ ﺧﻂﺎ ﻛﺮﺩﻩ و ﺩاﺭﻩ ﺯﻳﺮﺁﺑﻲ ﻣﻴﺮﻩ ﺑﺮﺟﺎﻡ ﻛﻪ ﻓﺮﺻﺖ ﺧﻮﺑﻲ ﺑﻮﺩ ﻛﻪ ﻣﺬاﻛﺮﻩ ﺭﻭ اﺩااﻣﻪ ﺑﺪﻱ ﺳﻨﮓ ﻫﺎﺗﻮﻥ ﺭﻭ ﻭا ﺑﻜﻨﻴﺪ. ﺑﻴﺨﻮﺩﻱ و ﻋﺠﻮﻻﻧﻪ اﺯ ﺑﺮﺟﺎﻡ ﺧﺎﺭﺝ ﺷﺪﻱ ﺣﺎﻻ ﻗﺸﻮﻥ ﻓﺮﺳﺘﺎﺩﻱ ﻛﻪ ﺑﻴﺎ ﻣﺬاﻛﺮﻩ. اﻓﺘﺎﺩﻱ ﺑﻪ ﺗﺤﺮﻳﻢ ﻧﻔﺮ ﺑﻪ ﻧﻔﺮ . ﺁﺧﻪ اﻳﻦ ﻫﻢ ﺷﺪ ﺭﻳﻴﺲ ﺟﻤﻬﻮﺭ اﺑﺮ ﻗﺪﺭﺕ?
پارسال همین موقع ایران از خشکسالی شدید رنج میبرد. همه ترسیده بودن! هیچکس فکر نمی کرد امسال همه جا اینقدر باران و سیل باشه.
خدا را چه دیدی شاید ترامپ شب خوابید و صبح بلند نشد بخاطر سکته تو خواب مثل هزاران آدم دیگه که همین جور میمیرن تو خواب.
یادتون باشه دستی بالاتر از دست خدا نیست !
پاسخ ها
خلیل
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
تنها یه ترسو میتونه همچین ارزویی کنه
و از خدا اینو بخواد
تحریم ظریف یعنی چه!!!؟.
این دقیقا نشانه های همان حرف رهبری عزیز است که فرمودند:
اگر چه دشمنی ها و حجم و شدت آن بیشتر از گذشته به نظر می رسد اما این اقدامات و توطئه ها، نَفَس های آخر دشمنیِ دشمنان با جمهوری اسلامی است.
پاسخ ها
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
ولي به نظر مي رسد نفس هاي آخر مردم است
تیتر را باید اینطور می زدی:
رهبر انقلاب،وزیر خارجه و فرماندهان سپاه
تحریم های آمریکا هم دیگه جوک شده =))
فکر کنم در پاراگراف آخر وزیر امور خارجه ی " ایران " صحیح باشه.
خدایی از این همه خبر خسته شدیم . ی روز دلار میره بالا ی روز میگن جنگ میشه ی روز ....
چرا به ثبات نمیرسیم
حالا این احمق می خواد با کی مذاکره کنه!
می گویم بد نیست پسرعموی بنده را که در امریکا نان فانتزی می فروشد هم تحریم کند چون ممکن است "کیک زرد" بسازد و بفروش برساند
مشکلات بین ایران و آمریکا به این زودی ها حل نمیشه
زده به سیم آخر . ریگ مفت گنجشک مفت‌‌
البته این کار پیرو مذاکره جدید پمپبو و عربهای خلیج فارس انجام شده. بیشتر برای دلجویی سعودی هستش که پول بگیره ازشون. و بتونه تو انتخابات آینده موفق بشه
این مردک خل شده
خدا عقل به ترامپ دیوانه بده. ذاتشون حیوان صفته.
سپاه و رهبری یک تفکر و ایدولوژی هست ترامپ هرجقدر می خوای تحریم کن ولی نمیتونی ایدولوژی ما رو تحریم کنی
ترامپ خودش را مسخره كرده
میشه قشنگ توضیح بدین اگه این تحریم ها بی تاثیره چرا پس تحریم کردن
پاسخ ها
سلام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
هیچ تحریمی بی اثر نیست، منتها آثار تحریم ها همگی لزوما اقتصادی نیستن ولو که به اسم اقتصادی وضع بشن. مثلا کارکرد این یکی بیشتر سیاسیه
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
صداش فردا صبح در خواهد آمد
پس دوستان تندروکوته بین باید فهمیده باشن که خطر ظریف برای امریکا کمتر از فرماندهان نظامی نیست... و این قدر اراجیف نبافن....
حسن روحانی رو از قلم انداختید
چراوووو و به چه علت؟؟
آن آقایانی که دکتر ظریف را به ضدانقلابی بودن و خائن بودن و نگاه به کدخدا داشتن و... متهم میکردند، امروز چه پاسخی دارند؟ خدمات و زحمات آقای ظریف به حد کافی تاثیرگذار بود که آمریکا را به وحشت بیندازد. شکی نیست که اگر در همان روزهای برجام تمام نیروهای سیاسی و نظامی با هر گرایشی پشت یکدیگر بودند، امروز کار ترامپ و متحدانش بسیار دشوارتر میشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
چرا از اولش باید بیتفتیم تو چاه که بعدا ژست قهرمان بگیریم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
همین حرف و میشه در مورد سپاه زد چون بار اولی نیست که سپاه و فرماندهانش تحریم میشن
مرتیکه مو هویجی معلوم نیست امضا کرده یا خط خطی!!!
من به عنوان یک ملیگرا به این افرادی که تحریم شده اند با تمام وجودم افتخار می کنم. به عنوان یک ایرانی به خود می بالم که برخی از مسوولین این نظام آمریکا را این چنین ذلیل کرده اند. امیدوارم که مردم ایران با یک اقدام شجاعانه در یک راهپیمایی حمایت خود را از این دلاورانی که تحریم شده اند به عمل آورند. پاینده ایران.
مردم جهان رو ریختی بهم با این تحریم ها توعم، خدا شاخو دیده نداده واقعا، توعم خوب کاراتوبکن دیگه تمومه دورت
امریکاروکلا بردی زیرسوال هی هرروز تحریم و تحریم ................
بالاخره ترامپ با مخ میخوره زمین. ببینین ممدجفر اینو کی گف
بابا این یارو واقعا روانیه! خب یکبارگی اسم تک تک ایرانیا رو بیار و بذار تو لیست تحریمات که خیالت راحت بشه دیوانه!
جنون تحریم پیدا کرده مرتیکه. آخه این بچه بازیها یعنی چی؟
ابر قدرت پوشالی آمریکا که جرات رویارویی در صحنه های واقعی نبرد را ندارد دست به اقدامات کودکانه و خاله بازی زده و صدای خوردن کفگیر به ته دیگ از این واضختر به گوش نمیرسد.
آمریکای مثلا ابرقدرت به یک دروغگوی تمام عیار تبدیل شده و هر روز و هر ساعت یه حرفی میزند و احمقانه رفتار میکند. آدمکشان حرفه ای که سابقه ویرانی و کشتار آنها در جای جای جهان به عینه مشخص است از بمباران وحشتناک اتمی هیروشیما و ناکازاکی و ویتنام گرفته تا لیبی و سوریه و عراق و افغانستان و سرنگونی هواپیمای مسافربری ایران و جنگ تحمیلی عراق بر ایران و ایجاد داعش و غیره همه اینها پرونده های سیاه آمریکاست که جز زورگویی و تجاوز و تحریم در کله پوکشان چیز دیگری وجود ندارد.
الان رویارویی حق با باطل در تراز استراتژیک شکل گرفته است که ان شاءالله پیروزی نهایی با جبهه مقاومت است
خدا لعنت کنه ساغی نامرد را
دونالد جان
تو رو خدا پارک ت را عوض کن
خیلی ناخالصی داره
پاسخ ها
مجيد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
ساقي
فکر کنم دیگه تیری در ترکش ندارند و دفعه بعد گوینده‌های خبر را تحریم خواهند کرد.
باید هر چه رودتر به دشمنی الکی و بیهوده با آمریکا که میلیاردها دلار خسارت به ایران زده پایان داد
حرکت بعدی ترامپ: یه سایت میزنه و به مردم ایران میگه برید کد ملی تون وارد کنید تا شما هم تحریم بشید!
ترامپ شکر خورد
آمریکا را به صاحبان اصلیش یعنی سرخپوستان هدیه خواهیم کرد...
ترامپ یک دیوانه تمام عیار است که آبروی ملت امریکا را برده است.
اینم خودشو جر داد با این تحریمهاش
مستر پس من چی؟ منم تحریم میخام
این هر موقع امضاهاشو اینجوری بالا می گیره به همه نشون بده من یاد نقاشی های بچه ها رو تو تلوزیون نشون دادن می افتم.
.
.
سکینه ۵ ساله از رشت....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
خیلی عالی بود
آقای ظریف کت خورش خوبه، بیچاره داره از هر دو طرف می خوره

خدا کمکت کنه مرد
"به وزیرامورخارجه ایران ویزا اهدا کند"؟

این چه نوع ادبیاتی است که شما به کار می برید؟
از کی تا به حال ویزا را هدیه می دهند؟؟

آمریکا طبق تعهداتی که به سازمان ملل دارد باید ویزا را صادر کند نه اهدا!!
پاسخ ها
اسد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
تیز بینی و تلاش شما برای ادبیات درست ایران قابل تحسین است.
ریشه خیلی از مشکلات ما از نبود ادبیات گفتگو است.
هدف آمریکا جسور تر کردن ایران و ایجاد توهم عدم قاطعیت در نیروهای آمریکایی است. اگر ایران یک اشتباه اساسی انجام بدهد، یا اینکه مثلا مسولیت حمله ای را بر عهده بگیرید، آمریکا با استناد به اقدامات انجام شده ایران را مشمول بند 7 و حمله قانونی می‌کند. بهترین راه کار ایران قبول مذاکره است تا تنش‌ها کم شود، ولی در عمل آمریکا آمادگی مذاکره ندارد و مذاکره ای انجام نمی شود. توجه داشته باشید در پس جریان ایران قرار است کشورهای عربی به آمریکا پول بدهند. حل مشکل ایران و تنش زدایی به نفع آمریکا نیست.
جالبه هنوز بعضی ها تو دلشون آرزوی مذاکره با آمریکا رو دارند
یعنی وزیر امور خارجه دیگه نمیتونه بره خارج؟
ما هم ترامپ و بولتون و پمپئو رو مفسد فی الارض معرفی کنیم (چون قصد در ریشه کنی حکومت الهی جمهوری اسلامی رو دارند) و ریختن خون ایشان رو در هر نقطه دنیا حلال اعلام و به عوامل این حرکت خدا پسندانه اقامت دائمی ایران با حقوق مادام العمر و یک ویلا در لویزان هدیه بدیم .
در آینده یا اصلا نباید مذاکره کرد و یا اگر مذاکره شد سر برداشتن هر قسمت از تحریمها ، از ایران امتیاز می خواهند. لذا نباید کاری کرد که تحریم بیشتر برای کشور به ارمغان آورد.
امریکا میدونه با وجود تحریمات ما مذاکره نمیکنیم و نیت اصلی همین است چون قصدش از بین بردن نظامه
تحریم اشخاص چه معایبی و مشکلاتی برای انها ایجاد میکنه مثلا برای رهبری چه اتفاقی روی میدهد؟؟ لطفا کارشناس تابناک توضیح دهد
سلام میشود دقیقا بگوئید اثرات چیست ؟
اینجاست که مشخص می شود چه افراد و گروههای برای دفاع از حقوق مردم و کشور با دشمنان برخورد می کنند .
چرا آمریکا فقط این افراد را تحریم کرده است ؟
ما تا آخرش پشت رهبر و نظام ایستادیم...
ما هرچه داریم از انقلاب و نظام داریم!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
ما ها که چیزی نداریم ولی بعضی ها همه چیز از انقلاب بدست آوردن
رهبر معظم انقلاب که دارایی در خارج از کشور نداره ، این تحریم واقعاً الکی بودن ترامپ رو می رسونه
اگر ظریف به آمریکا نرود . جان کری باید برای رتق وفتق اموربه تهران بیاید.
فقط ترامپ داره شو اجرا میکنه و دیگه واقعا برای تحریم کم اورده
فکر کنم دلار حتی پایین هم بیاد با این شوهای مسخره اش
سلام.با اتحاد و اتکاء به داخل همه مشکلات قابل حل است
وااااااي ترامپ تو رو خدا تحريم نكن باشه...
به مامانت ميگما!!!
خندیدیم ترامپ احمق. رهبر عزیز ما تو رو شایسته پیام دادن نمیدونه . تو هم مثل سگ میمیری خوراک مور و موریانه میشی جمهوری اسلامی هنوز پابرجاست
مذاكره با امريكا در هر شرايطى و با هر رييس حمهورى از امريكا بى فايده ست جون اونا قابل اعتماد نيستن و دشمن قسم خوردن فرقى بين ترامب و بقيه نيست جون تمام ريس جمهورهاى امريكا رو لابى هاى صهيونيستى انتخاب ميكنن
بمیری ترامپ دیوانه
خدایا مردم جهان را از دست این وحشی نجات بده.
وای به حالت ترامت حضرت اقا حکم سلمان رشدی را بر تو جاری کند
ترامپ واقعا میدونه داره چکار میکنه به نطرتون .
اگر امریکا بخواهد نزدیکترین دوست ایران شود قطعا سیاستهای انقلابی ما اجازه اینکار را نمیدهد امریکا چه بخواهد وچه نخواهد باید دشمن ما باقی بماند
ضرب المثلی هست که می گوید:الغريق يتشبث بکل حشيش. غريق، به هر شاخه ي خشکيده اي چنگ مي زند (تا خود را نجات دهد).قضیه همین ترامپ است که زورش نمی رسه کاری بکنه تحریم می کنه!!
سوزش پهباد ادامه دارد
#سوزش
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار