بازدید 9461
عضو هیأت مدیره طلا و جواهر تهران در گفتگو با تابناک اقتصادی؛

آخرین قیمت‌ها از بازار طلا و سکه تهران/ سکه تمام ۴ میلیون و ۷۳۰ هزار تومان

بازار طلا و سکه سومین روز هفته را همزمان با آغاز فعالیت بازار جهانی طلا، با نوسان رو به افزایش سپری کرد. روندی که با توجه به ثبات نسبی نرخ ارز، قابل توجه نبوده است و با حباب سکه نیز با توجه با کاهش داد و ستدها، در رنج ۳۸۰ تا ۴۰۰ هزار تومان متغیر بوده است.
کد خبر: ۹۰۷۶۱۴
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰ 24 June 2019
تابناک اقتصادیبازار طلا و سکه سومین روز هفته را همزمان با آغاز فعالیت بازار جهانی طلا، با نوسان رو به افزایش سپری کرد. روندی که با توجه به ثبات نسبی نرخ ارز، قابل توجه نبوده است و با حباب سکه نیز با توجه با کاهش داد و ستدها، در رنج ۳۸۰ تا ۴۰۰ هزار تومان متغیر بوده است.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در معاملات امروز دوشنبه سوم تیرماه ۹۸، شاهد رشد بهای جهانی طلا در اولین روز کاری بازار جهانی فلزات گران بها بودیم. بر این اساس نرخ طلا و سکه در بازار داخلی نیز تحت تاثیر قرار داشت و نسبت به روز قبل، اندکی افزایش قیمت را شاهد بودیم. هرچند کاهش نوسان نرخ ارز، موجب کاهش شیب افزایش قیمت‌ها در بازار طلا و سکه شده است.
 
آخرین قیمت‌ها از بازار طلا و سکه تهران/ سکه تمام ۴ میلیون و ۷۳۰ هزار تومان

بر اساس این گزارش، برای اطلاع از آخرین نرخ‌های بازار امروز طلا و سکه تهران، گفتگویی تلفنی با محمد کشتی آرای عضو هیأت مدیره طلا و جواهر تهران داشتیم.

کشتی آرای با اشاره به نرخ دلار و یورو در سطح ۱۳۳۲۰ و ۱۵۳۵۰ تومان و همچنین رشد ۱۰ دلاری اونس طلا در بازار جهانی و رسیدن به ۱۴۱۰ دلار،  افزود: در حال حاضر هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (سکه امامی) با رشد ۱۰ هزار تومانی نسبت به نرخ پایانی روز قبل، به رقم ۴ میلیون و ۷۳۰ هزار تومان رسیده است.

هر قطعه سکه تمام طرح قدیم نیز، ۴ میلیون و ۵۱۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است که نسبت به روز گذشته، ۲۰ هزار تومان افزایش را نشان می‌دهد.

بر این اساس، هر نیم سکه بهار آزادی نیز به رقم ۲ میلیون و ۴۳۰ هزار تومان رسیده است و هر ربع سکه بهار آزادی نیز یک میلیون و ۶۲۰ هزار تومان ارزشگذاری شده است.

به گفته کشتی آرای، هر سکه یک گرمی همانند روز قبل، یک میلیون و ۱۵ هزار تومان معامله شد و هر گرم طلای ۱۸ عیار،  ۴۴۰ هزار و ۷۰۰ تومان ارزشگذاری شد.

همچنین هر مثقال طلای ۱۷ عیار آبشده که به عنوان مبنا برای محاسبات نرخ گذاری است،  یک میلیون و ۹۱۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است. به گفته کشتی آرای،  حباب سکه امروز،   در محدوده ۳۸۰ تا ۴۰۰ هزار تومان متغیر بوده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر