بازدید 3505

بی‌توجهی به پیشکسوتان و حذف سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری از مجمع انتخابات

کد خبر: ۹۰۷۵۲۵
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰ 24 June 2019

تغییراتی که از آن در خصوص مجمع انتخاباتی فدراسیون وزنه‌برداری یاد می‌شود، به نوعی بی‌حرمتی به پیشکسوتان و بزرگان این ورزش به شمار می‌رود.

به گزارش تابناک ورزشی، در حالی که این روز‌ها همه اخبار کشتی و وزنه‌برداری پیرامون خبر تایید یا عدم تایید صلاحیت کاندیدا‌های ریاست این فدراسیون‌ها و تعیین زمان برگزاری انتخابات است، شنیده می‌شود که فعالیت‌های آرامی در خصوص ایجاد تغییرات در مجمع انتخابی وزنه‌برداری از سوی یکی از معاونان وزیر ورزش صورت می‌گیرد، موضوعی که با عدم اعلام موضع رسمی این مجموعه، همچنان در ابهام مانده است. اتفاقی که بی‌حرمتی به پیشکسوتان و بزرگان این رشته محسوب می‌شود و برخلاف نظر وزیر ورزش و جوانان.

گفته می‌شود تلاش‌هایی صورت گرفته که سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری، نماینده مربیان در مجمع وزنه‌برداری نباشد و ظاهرا یکی از مربیانی که چند سالی است همه فعالیت‌های ورزشی‌اش در رشته‌هایی غیر از وزنه‌برداری بوده، قرار است جایگزین او در مجمع انتخاباتی شود.

علاوه بر این در حالی که همه اهالی وزنه‌برداری اذعان دارند که زهتاب و حکمت‌پور قدیمی‌ترین و پیشکسو‌ت‌ترین مردان حوزه وزنه‌برداری هستند و طبیعتا آن‌ها باید جزو رای دهندگان داوری باشند، اما شنیده می‌شود تلاش‌هایی برای حذف آن‌ها از مجمع صورت گرفته است.

به نوشته تسنیم؛ در حوزه ورزشکاران نیز تلاش‌هایی برای تغییر اسامی رای‌دهندگان انجام شده که تعجب‌برانگیز است. طبیعتا یکی از رای‌دهندگان سهراب مرادی است، مرد اول وزنه‌برداری ایران در سال‌های اخیر و باید دید از بین علی هاشمیِ قهرمان دنیا و کیانوش رستمی که در یکی دو سال اخیر یکی از ناکامان وزنه‌برداری ایران بوده، چه کسی جزو مجمع انتخاباتی خواهد شد. در شرایطی که وزیر ورزش تاکید بر احترام به رای مجمع و روندی بدون شائبه و دموکراتیک دارد، این اخبار سلامت انتخابات وزنه برداری را مخدوش کرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار