بازدید 3790
محتشم امیری:

۱۵۰ شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه هجدهم تجهیزات ورزشی

بنا بر اظهارات محتشم امیری نمایشگاه سال جاری در فضایی به میزان ۱۲ هزار مترمربع، فضای مفید و نمایشگاهی با حضور بیش از ۱۵۰ شرکت داخلی و خارجی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۷۵۲۰
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶ 24 June 2019

هجدهمین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی ۱۸ لغایت ۲۱ تیر ماه در محل دایمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش تابناک ورزشی، برگزارکننده نمایشگاه هجدهم ورزش با بیان اینکه اهداف و برنامه‌ریزی دست‌اندرکاران و مشارکت‌کنندگان امر مهم "رونق تولید" بوده و هست، گفت: در نمایشگاه سال جاری از استارت آپ‌های تخصصی نیز در زمینه ورزش رونمایی خواهد شد.
علی محتشم امیری در گفتگو با ستاد خبری نمایشگاه هجدهم، با بیان اینکه هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی ورزش و تجهیزات ورزشی در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران ۱۸ لغایت ۲۱ تیر ماه برگزار می‌شود، گفت: شرکت میلاد نور به‌عنوان برگزارکننده این نمایشگاه سعی دارد تا با تعاملی سازنده با مشارکت‌کنندگان و صاحبان صنایع، نیاز و انتظارات گروه‌های مرتبط با این حوزه را شناسایی و در جهت فراهم‌سازی فرصت‌های تجاری بیشتر برای مشارکت‌کنندگان از آخرین استاندار‌های نمایشگاهی در سطح بین‌المللی بهره‌برداری و در اختیار آن‌ها قرار دهد.
بنا بر اظهارات محتشم امیری نمایشگاه سال جاری در فضایی به میزان ۱۲ هزار مترمربع، فضای مفید و نمایشگاهی با حضور بیش از ۱۵۰ شرکت داخلی و خارجی برگزار می‌شود.

۱۵۰ شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه هجدهم تجهیزات ورزشی

مدیرعامل شرکت نمایشگاهی میلاد نور مشارکت شرکت‌ها در نمایشگاه سال جاری را مطلوب‌تر از سال گذشته ارزیابی کرد و افزود: در سال جاری علی‌رغم شرایط اقتصادی به وجود آمده خوشبختانه شاهد افزایش مشارکت از نظر کمی و کیفی در این نمایشگاه هستیم، که لازم به ذکر است که تمام دست‌اندرکاران و شرکت‌کنندگان در سال جاری اهداف و مسیر فعالیت خود را با توجه به شعار رونق تولید قرار داده‌اند.
وی گفت: در سال جاری و در مدت زمان برگزاری، نمایشگاه شاهد نخستین رویداد استارت آپ‌های ورزشی کشور در موضوعات اینترنت اشیاء، خدمات از راه دور، باشگاه مکانیزه، مربی مجازی همراه، نانو فناوری، گجت و پوشیدنی، واقعیت مجازی، هوش مصنوعی، روبات و ماشین، و. خواهیم بود، که در نمایشگاه بین المللی ورزش وتجهیزات ورزشی از آن‌ها رونمایی خواهد شد.

محتشم امیری در ادامه درباره نحوه استقرار شرکت‌های حاضر در نمایشگاه هجدهم گفت: در نمایشگاه سال جاری سالن‌های متفاوتی به تجهیزات ورزشی، پوشاک ورزشی، اتوماسیون، ورزش‌های همگانی، دستگاه‌های بدن‌سازی، مکمل‌های ورزشی و. اختصاص داده شده است.
وی در ادامه از حضور چند هیات و شرکت‌های خارجی در نمایشگاه خبر داد و گفت: شرکت‌های خارجی متعددی در نمایشگاه سال جاری حضور دارند و از آخرین اخبار و دستاورد‌های جهانی این حوزه در این رویداد رونمایی می‌کنند.
محتشم امیری در پایان خاطرنشان کرد: در شرایط به وجود آمده سیاسی و اقتصادی کشور تولیدکنندگان و شرکت‌کنندگان باید بیشترین بهره‌برداری را از این رویداد داشته چرا که بازار لوازم ورزشی ایران، بازار بسیار بزرگ و قابل توسعه‌ای است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار