بازدید 9711
۳

دادستان کرج: ‌سگ گردانی با قلاده جرم نیست

کد خبر: ۹۰۷۳۸۲
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۲ 23 June 2019
دادستان کرج گفت: سگ‌گردانی تنها در مواردی که سگ‌ها در مکان‌های عمومی موجب مزاحمت شوند، جرم است و در سایر موارد حضور سگ‌های با قلاده در کنار صاحبان در مکان‌های عمومی و ماشین جرم نیست.

‌به گزارش ایسنا، حاجی رضا شاکرمی در نشست مطبوعاتی امروز یکشنبه دوم تیرماه اظهار کرد: هر چند سگ گردانی در مکان‌های عمومی ممنوع اعلام شده، ولی قانونی در خصوص اینکه سگ گردانی در فضا‌های عمومی جرم باشد، وجود ندارد.

وی ادامه داد: واقعیت این است حضور سگ‌ها در مکان‌های عمومی باعث سلب آسایش و ایجاد مزاحمت برای مردم می‌شود و همین باعث ممنوعیت سگ گردانی شده است.

وی افزود: با این اوصاف سگ‌گردانی تنها در مواردی که سگ‌ها در مکان‌های عمومی موجب مزاحمت شوند جرم است و در سایر موارد حضور سگ‌های با قلاده در کنار صاحبان در مکان‌های عمومی و ماشین جرم نیست.

این مسئول در ادامه با اشاره تصادفاتی که مدتی قبل در جاده چالوس رخ می‌داد، توضیح داد: یک شبه پرونده برای تصادفات جاده چالوس با احتمال ریختن گازوئیل در بخشی از آن تشکیل شد، ولی با استعلام از روستا‌های اطراف، احتمال ریخته شدن گازوئیل به صورت عمدی رد شده است.

دادستان کرج گفت: برخی معتقد بودند علت افزایش سرسام آور تصادفات در جاده چالوس نوع آسفالت است و از این رو چهار کارشناس برای رسیدگی به موضوع فوق انتخاب شدند.

شاکرمی تاکید کرد: کارشناسی‌ها شش ماه طول کشید و حالا مواردی مبنی بر اشکالاتی در نوع آسفالت این جاده مطرح است.

شاکرمی ادامه داد: ممکن است حمل آسفالت از راه دور و صرف زمان تا رسیدن آن به استان، کیفیت آسفالت را کاهش دهد؛ از این رو پرونده به بازپرس ارجاع داده شد و پیمانکار و عوامل مربوط به این موضوع باید پاسخگو باشند.

این مسئول در بخش دیگری از صحبت‌های خود در رابطه با پرونده اعضای شورای شهر چهارباغ و معاونان این شهرداری اظهار کرد: این پرونده از دی ماه سال ۹۷ مورد بررسی قرار گرفت و تحقیقات تا پایان سال ۹۷ به پایان رسید و متهمان در سال ۹۸ متهمان دستگیر شدند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲۱
انتشار یافته: ۳
مگر سگ گردانی بدون قلاده هم داریم استاد!!!!!! بازهم عقب نشینی!!!
سلام
جناب دادستان محترم، سگی در یکی از خیابان های تهران با وجود داشتن قلاده به یکی از بستگان اینجانب حمله کرد و متاسفانه صاحب آن سگ نتوانست با وجود اینکه قلاده سگ را در دست داشت کنترل کند. لذا به نظر می رسد در صدور احکام دقت بیشتری نمایید.
بالاخره یکی حرف حساب زد!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان