بازدید 4403

برانکو: با پرسپولیس امسال موفق‌ترین تیم جهان بودیم

کد خبر: ۹۰۷۳۸۱
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰ 23 June 2019

سرمربی کروات سابق پرسپولیس گفت:با سیاستمداران قابل مقایسه نیستم، اما همه محبوب هستیم.

به گزارش تابناک ورزشی، برانکو ایوانکوویچ در مصاحبه‌ای با سایت واردینکسی در مورد یکسری مسائل صحبت کرد. وی در پاسخ به این سئوال که در ایران چهره‌ای محبوب بود و آیا میزان این محبوبیت با آنچه تیتو بنیانگذار یوگسلاوی سابق داشته، قابل قیاس است، گفت: من با سیاستمداران قابل مقایسه نیستم، اما ما در کل محبوب هستیم. وقتی ۱۰۰هزار تماشاگر در ورزشگاه فریاد می‌زند، برانکو، برانکو این به آدم حس فوق‌العاده‌ای می‌دهد. هواداران و ارتش سرخ بهترین در جهان هستند. ما در هر بازی خانگی، یار شماره ۱۲ خود را در اختیار داشتیم.

مربی کروات که اکنون هدایت تیم الاهلی عربستان را برعهده گرفته در مورد وضعیتش در تیم پرسپولیس عنوان کرد: امسال موفق‌ترین باشگاه جهان بودیم. توانستیم قهرمان لیگ، جام حذفی و سوپرجام شویم و در فینال لیگ قهرمانان نیز بازی کردیم. همینطور توانستیم بهترین نتیجه را در تاریخ پرسپولیس کسب کنیم.

برانکو افزود: کسب قهرمانی امری آسان است، اما حفظش بسیار سخت خواهد بود. بعد از آن همه برای شما ایجاد مشکل می‌کنند و سطح انتظار هواداران بالا می‌رود. وی در مورد این که چرا در هر بازی با کت و شلواری متفاوت حضور می‌یافت، نیز عنوان کرد:این مساله علامت مشخصه من است. هر بازی مثل میهمانی است و این که شما آماده حضور در کلیسا می‌شوید. شاید برای همسرم ناراحت کننده بود که وقتی در تلویزیون من را می‌دید عصبانی می‌شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان