بازدید 4084

قلعه‌نویی دنبال ساختن یک تیم سایه در سپاهان

کد خبر: ۹۰۷۲۹۲
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۳ 23 June 2019

امیر قلعه‌نویی در حاشیه اولین روز تمرینات سپاهان برای فصل جدید در خصوص یارگیری‌های این تیم گفت: ما نهایتا بین ۳ تا ۴ بازیکن جذب خواهیم کرد. امسال فکر و ذهنم این است که سالی به مراتب بهتر از فصل قبل داشته باشیم. ما بر اساس افکار تاکتیکی خودمان سه بازیکن لیگ برتری و دو سه بازیکن جوان را جذب کردیم.

به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی سپاهان در ادامه افزود:‌ ما علاوه بر اینکه ۱۷-۱۸ بازیکن خوب باید داشته باشیم یک تیم در سایه هم باید درست کنیم که آینده سپاهان باشد. خوشحالم که دو بازیکن بسیار عالی یعنی محبی و زینالی را به خدمت گرفتیم. میرزایی هم رفته و غلط‌هایش را نوشته و برگشته است و ان شالله بتواند نسبت به گذشته با کیفیت بیشتری به سپاهان کمک کند. ما در فولاد بازی‌های او را رصد می‌کردیم و البته نه تنها او بلکه پیگیر بازیکن‌های دیگر هم بودیم. سرمربی سپاهان در مورد اضافه شدن سایر بازیکنان عنوان کرد:دغدغه ما این است که بازیکنان دیگر زودتر اضافه شوند تا بالانس بدنی ما در مسابقات به هم نخورد. ما ۵ تا ۶ هفته را برای آمادگی و مسابقات قرار داده‌ایم. بازیکنان هر چه در شروع فصل دیرتر اضافه شوند ما بیشتر ضرر می‌کنیم.

قلعه‌نویی در گفتگو با روابط عمومی باشگاه سپاهان در خصوص آخرین وضعیت دو بازیکن خارجی یعنی ولادیمیر کومان و کی‌روش استنلی گفت: این دو بازیکن به هر حال در لیست ما هستند، ما به آن‌ها نیاز و اعتقاد داریم. کومان در لیگ آینده می‌تواند بیشتر به ما کمک کند، چون امسال سال دوم او است و به مراتب با کیفیت‌تر خواهد بود. کی‌روش دو سالی با من کار کرده و شناخت دارد. ما توقع‌مان این است که آن‌ها خیلی زود اضافه شوند تا از نظر بدنی عقب نباشند. البته برنامه‌ای هم داده‌ایم که اگر یک در هزار این بازیکنان جذب نشدند از بازیکنان دیگر استفاده کنیم.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان