بازدید 4277

کوپا آمه‌ریکا؛ ونزوئلا همراه برزیل صعود کرد!

کد خبر: ۹۰۷۲۶۸
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۹ 23 June 2019

تیم‌های برزیل و ونزوئلا با پیروزی در آخرین دیدار‌های مرحله گروهی، به مرحله یک چهارم نهایی کوپا آمه‌ریکا صعود کردند.

به گزارش تابناک ورزشی، برزیل که از دو دیدار ابتدایی ۴ امتیاز کسب کرده بود، امشب موفق شد با نتیجه ۵-۰ پرو را شکست بدهد و ونزوئلا هم با نتیجه ۳-۱ بولیوی را از پیش رو برداشت تا به ترتیب به عنوان تیم‌های اول و دوم راهی مرحله بعد شوند.
شاگردان تیته در دیدار بامداد امروز مقابل پرو کاملا برتر از حریف بودند و تنها ۱۲ دقیقه از بازی سپری شده بود که به گل اول رسیدند. روی یک ضربه کرنر بود که ابتدا ضربه سر مارکینیوس به تیر دروازه برخورد کرد و توپ برگشتی را کاسمیرو به گل تبدیل کرد.  ۶ دقیقه بعد، روی اشتباه دروازه بان پرو، برزیل به گل دوم رسید. گایسه که صاحب توپ شده بود، قصد داشت با یک ضربه بلند، آن را به زمین برزیل بفرستد، اما توپ به فیرمینو برخورد کرد و بعد از برخورد به تیر دروازه، در اختیار مهاجم برزیل قرار گرفت. فیرمینو با خونسردی گایسه را فریب داد و دروازه را باز کرد.

برتری برزیلی‌ها بعد از این گل هم ادامه پیدا کرد و بعد از چند موقعیت نصفه و نیمه، این تیم در دقیقه ۳۲ به گل سوم دست پیدا کرد. کوتینیو که در سمت چپ زمین صاحب توپ شده بود، با یک حرکت عرضی و شوتی دقیق، توپ را به گوشه دروازه پرو فرستاد.

برزیلی‌ها می‌توانستند در همان نیمه اول به گل‌های بعدی برسند، اما نتوانستند از فرصت‌های شان استفاده کنند و در نهایت این نیمه با همان سه گل به پایان رسید. برزیلی‌ها نیمه دوم را هم هجومی آغاز کردند و در دقیقه ۵۳ به گل چهارم رسیدند. دنی آلوس روی حرکت فوق العاده‌ای که خودش آغاز کرده بود، در نهایت با پاس روبرتو فیرمینو صاحب موقعیت شد و با یک ضربه محکم، توانست گل چهارم را به نام خود ثبت کند. در ادامه کمی از فشار حملات میزبان کاسته شد، اما در نهایت در دقیقه ۹۰، این تیم به گل پنجم رسید. ویلیان که در سمت راست محوطه جریمه پرو صاحب توپ شده بود، با یک شوت دیدنی و مهار نشدنی، توانست حساب کار را ۵-۰ کند و بازی با همین نتیجه به پایان رسید.

ونزوئلا هم که در دو دیدار قبلی دو امتیاز کسب کرده بود، با پیروزی مقابل بولیوی توانست عنوان دوم این گروه را از آن خود کند و به مرحله بعد برود. ماچیس در دقایق ۲ و ۵۵ برای ونزوئلا گل زد و خاوی مارتینز هم در دقیقه ۸۷، برای بار سوم دروازه بولیوی را باز کرد. تک گل خوستیانو در دقیقه ۸۳ هم نتوانست مانع از شکست بولیوی شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار