بازدید 1363
در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد:

همایش بین‌المللی فرصت‌های حقوقی حفاظت و احیای دریاچه ارومیه

کد خبر: ۹۰۷۲۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۰ 09 April 2019
 
همایش بین‌المللی فرصت‌های حقوقی حفاظت و احیای دریاچه ارومیه در تاریخ ۲۵ فروردین ماه ۱۳۹۸ در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

این همایش که به همت دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران و با مشارکت ستاد احیای دریاچه ارومیه، با حضور اساتیدی از دانشگاه تیلبرگ هلند برگزار می‌شود، به بررسی ابعاد حقوقی و فرصت‌های قانونی احیای این نگین فیروزه‌ای شمال غرب ایران می‌پردازد.

نقد و ارزیابی قوانین و مقررات آب و آثار آن بر حفاظت و احیای دریاچه ارومیه، مشارکت ذی‌نفعان در پایداری و احیای دریاچه ارومیه، ارزیابی عملکرد عوامل مؤثر در بروز وضع موجود دریاچه ارومیه از گذشته تا حال، بهره‌گیری از تجارب بین‌المللی در راستای حفاظت و احیای دریاچه ارومیه و الزامات زیست‌محیطی پایداری و حفاظت و احیای دریاچه ارومیه از جمله محورهای این همایش هستند.

دکتر محمدمسعود تجریشی، مدیر دفتر برنامه‌ریزی و تلفیق ستاد احیای دریاچه ارومیه و معاون محیط‌زیست انسانی سازمان حفاظت محیط‌زیست در مراسم افتتاحیه این همایش سخنرانی خواهند کرد.

سخنران مراسم اختتامیه این همایش نیز دکتر عیسی کلانتری، دبیر کارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست خواهند بود.

علاقمندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت همایش به نشانی lawpol.ut.ac.ir مراجعه و یا با ایمیل lakeurmia.conference@gmail.com تماس حاصل نمایند.
 
همایش بین‌المللی فرصت‌های حقوقی حفاظت و احیای دریاچه ارومیه
 
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار