بازدید 26502
هزار و ششصد و نود و چهارمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

تماس تلفنی عربستان با دفتر مریم رجوی/تفاوت پاسخ رهبری به اوباما و ترامپ از نگاه شمخانی/معاون وزیر خارجه انگلیس با یک پیام مهم در راه تهران

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: واکنش وکیل بابک زنجانی به خبر دیدار نمایندگان با میلیاردر نفتی‬‎/موگرینی برای نجات برجام وعده داد و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۰۷۱۸۲
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۲ 22 June 2019

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

انهدام پهپاد آمریکا در مکان جنایت آمریکا علیه ایرباس ایران

گزارشگر المیادین: این هم مشیت الهی است که آبروی آمریکا جایی بریزد که سه دهه پیش هواپیمای مسافری پرواز ۶۵۵ ایران را سرنگون کرد. اتفاق قابل تأمل در سرنگونی پهپاد پیشرفته آمریکایی این است که این پهپاد جایی سرنگون شد که آمریکا سال ۱۹۸۸ هواپیمای مسافربری ایران را سرنگون کرد. این هواپیمای مسافربری حامل ۲۹۰ مسافر بود.

تماس تلفنی عربستان، با دفتر مریم رجوی درباره حمله به نفتکش‌ها

مکالمه تلفنی بین اعضای گروهک تروریستی منافقین نشان می‌دهد که این گروهک و عربستان سعودی در زمینه موضوع انفجار نفتکش‌ها در فجیره همکاری می‌کند. به گزارش ایران فرانت پیج، در این مکالمه تلفنی شهرام فاخته، عضو رسمی و مسئول یگان سایبری گروهک تروریستی با حسین داعی الاسلام، عضو دیگر این گروهک که ساکن آمریکاست گفت‌وگو می‌کند. در این مکالمه فاخته در سؤالی که می‌پرسد به تماس عربستان سعودی با دفتر مریم رجوی، سرکرده این گروهک اشاره می‌کند و در خصوص نحوه هماهنگی بین منافقین و عربستان در فضاسازی علیه ایران در پی حمله به نفتکش‌ها در منطقه نظر داعی الاسلام را جویا می‌شود. فاخته سؤال خود را این گونه می‌پرسد: تمام تلاش هفته گذشته ما انتصاب انفجار‌ها به رژیم (ایران) بوده، سعودی‌ها در تماس با دفتر خواهر مریم پیگیر نتایج هستند و در جمع‌بندی اقدامات و عواقب احتمالی به چه محور‌هایی اشاره کنیم؟ داعی الاسلام در پاسخ به سؤال می‌گوید: فکر می‌کنم عواقب مختلفی می‌تواند داشته باشد. رفتن این پرونده به شورای امنیت تا دخالت نظامی و هر عاقبتی می‌تواند داشته باشد. این گفت‌وگو مدرکی مستند در زمینه همکاری عربستان با گروه‌های معاند و تروریستی در زمینه اتهام افکنی و عملیات فریب در خصوص ایران است. این عملیات فریب پس از اتفاقات مشکوک و تحریک‌آمیز در منطقه در زمینه حمله به نفتکش‌ها سؤالات جدی را در خصوص اینکه چه کسی پشت این حملات قرار دارد، مطرح می‌کند.

تفاوت پاسخ رهبری به اوباما و ترامپ از نگاه شمخانی

دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان در یادداشتی به تفاوت پاسخ امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب به دو رئیس جمهور آمریکا پرداخته است. علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی در یادداشتی نوشت: «رهبرمعظم انقلاب در دیدار ماه مبارک رمضان با کارگزاران نظام از ارسال نامه اوباما رئیس جمهور سابق آمریکا به ایشان و "ارایه پاسخ" به وی خبر دادند، اما درملاقات نخست وزیر ژاپن تأکید کردند:"ترامپ را شایسته مبادله هیچ پیامی نمی‌دانم". بدون شک هیچ تفاوتی میان ماهیت، اهداف و رفتار فریبکارانه حاکمان ادوار مختلف در کاخ سفید از جمله اوباما و ترامپ در قبال جمهوری اسلامی ایران وجود نداشته و مشی آشتی ناپذیر رهبری در قبال خوی متکبرانه و زورگویانه حاکمان فعلی و سابق امریکا نیز یکسان است. امادلیل پاسخگویی متفاوت رهبری به درخواست مشابه دو رئیس جمهور آمریکا چیست؟

ترامپ با زیر پا گذاردن مجموعه هنجار‌ها و قوانین بین المللی تلاش می‌کند که خود را در جایگاه یک باجگیر بین المللی که رفتارش غیر قابل پیش بینی است، قرار دهد و تصورش این است که با این روش می‌تواند حقوق ملت ایران را نیز پایمال کند. رئیس جمهور فعلی آمریکا با این شیوه رفتاری موجب شکل گیری چالش‌های بسیاری در عرصه بین المللی شده والبته در پاره‌ای موارد بویژه در مواجهه با قارون‌های سفله در منطقه خلیج فارس نیز تاحدودی به اهداف مادی وارضای حس خود بزرگ بینی اش دست پیدا کرده است. برداشت من این است که وجود تفاوت در پاسخ رهبرمعظم انقلاب به دو رئیس جمهور سابق و لاحق آمریکا را باید از دو زاویه ارزیابی کرد: اول؛ تأکید بر منطق "ادب در برابر ادب" و "تحقیر در برابر قلدری"
دوم: تأکید بر" استقلال رائ" و تداوم "مقاومت فعال" به عنوان راهبرد غیر قابل تغییر جمهوری اسلامی ایران»

واکنش وکیل بابک زنجانی به خبر دیدار نمایندگان با میلیاردر نفتی‬‎

رسول کوهپایه‌زاده، وکیل بابک زنجانی در واکنش به توئیت یک نماینده درباره دیدار برخی نمایندگان با «بابک زنجانی» در زندان گفت: چند نماینده و چند بار نبوده است، یک بار با حضور و اطلاع نمایندگان دولت، وزارت اطلاعات، شرکت نفت و با حضور معاون دادستان تهران انجام شده و در راستای پیگیری مطالبات شرکت نفت، تسویه بدهی و برداشتن موانع و الزام طرفین به همکاری لازم بوده است. رسول کوهپایه‌زاده، وکیل بابک زنجانی، در واکنش به پیام توییتری که علیرضا رحیمی، عضو هیأت‌رئیسه مجلس، منتشر کرد، در فایل صوتی‌ای که در اختیار «اعتمادآنلاین» قرار داد، تأکید کرد: درباره مطلبی که آقای رحیمی عضو هیأت رئیسه مجلس مطرح کردند مبنی بر اینکه اخیراً چند تن از نمایندگان مجلس در چند نوبت با بابک زنجانی دیدار داشته‌اند و این مطلب را به نقل از یکی از وزرا عنوان کرده‌اند، عرض کنم که این مطلب دقیق نیست و شک و شبهه ایجاد کرده است.

وکیل بابک زنجانی در ادامه گفت: قضیه از این قرار است که در روند بازپرداخت موکل، زمانی که مشکلات و تاخیر و تعللی به وجود می‌آمد، ما مطالب را به کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی انتقال می‌دادیم تا با توجه به شأن و جایگاه نظارتی و قانونی خود اقدام لازم را انجام دهد. کوهپایه‌زاده ضمن شرح یکی از جلسات و دیدار‌هایی که با موکلش برگزار شده و نماینده مجلسی در آن حضور پیدا کرده است، عنوان کرد: اصل مطلب هم این است که در دی‌ماه سال گذشته جلسه‌ای با حضور یکی از اعضای کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی، نماینده وزارت اطلاعات، نمایندگان وزارت نفت، نماینده دادستان تهران در زندان اوین با حضور بنده و موکلم برگزار شد. موضوع دستور کار جلسه هم نحوه بازپرداخت بدهی موکلم بود. ایرادات و ابهاماتی وجود داشت؛ ما مدعی بودیم که طرف مقابل اسناد و مدارک لازم و همکاری لازم را انجام نمی‌دهد. از این حیث با توجه به شأن نظارتی مجلس نماینده کمیسیون حقوقی و قضایی هم در جلسه حضور داشت. وکیل زنجانی تأکید کرد: صورت‌جلسه‌ای تهیه و امضا شد که در آن مقرر شد تا اسناد و مدارک لازم در اختیار ما گذاشته شود و همکاری لازم صورت گیرد. متعاقب آن چند ماه بعد در یکم خردادماه هم باز جلسه‌ای در زندان اوین با حضور نماینده وزارت اطلاعات، نفت، بانک مرکزی، موکل و بنده بدون حضور نماینده‌ای از مجلس که پیگیر دستور کار جلسه دی‌ماه بود، برگزار شد.

معاون وزیر خارجه انگلیس با یک پیام مهم در راه تهران

سفیر اسبق انگلیس در تهران، یکی از مأموریت‌های مهم سفر معاون وزیر امور خارجه انگلیس به ایران را ابلاغ پیام مهم لندن درباره اجرای ساز وکار ویژه مالی اروپا و ایران (اینستکس) عنوان کرد. «ریچارد دالتون» روز شنبه در گفت‌وگو با شبکه رادیویی ال. بی. سی افزود، از جزئیات دستورکار سفر اندرو موریسون به تهران اطلاع دقیق ندارد، اما " شاید این باشد که خونسردی خود را حفظ کنید، چون یک تحول جدی در ساز وکار ویژه مالی در شرف اتفاق است تا به تجارت با ایران در زمینه مسائل بشردوستانه کمک کند. "وی این ساز وکار را در آستانه اجرایی شدن توصیف کرد و افزود: این پیام مهمی است و یعنی ایران قرار نیست از حمایت اروپا بی‌بهره باشد. سفیر اسبق انگلیس سپس عنوان کرد: شاید بهتر بود انگلیس، آلمان و فرانسه باهم پیام جامعی را به ایران ابلاغ می‌کردند. وزارت امور خارجه انگلیس روز شنبه اعلام کرد اندرو موریسون معاون وزیر امور خارجه انگلیس در امور خاورمیانه برای آنچه انجام گفت‌وگو‌های شفاف و سازنده با ایران خوانده شده است، راهی تهران شد.

اعدام کارمند جاسوس وزارت دفاع

روابط عمومی سازمان قضایی نیرو‌های مسلح اعلام کرد​: حکم اعدام جلال حاجی زوار کارمند قراردادی سازمان هوا ـ فضای وزارت دفاع که برای سازمان سیا و دولت آمریکا جاسوسی می‌کرد، اجرا شد. به گزارش سازمان قضایی نیرو‌های مسلح، ​این پرونده با رعایت کامل موازین قانونی و حقوق دفاعی در مرحله تحقیق، صدور و اجرای حکم رسیدگی شده و وکیل مدافع متهم در همه مراحل دادرسی در دادسرا و دادگاه حضور داشته است. این فرد را سازمان حفاظت اطلاعات وزارت دفاع شناسایی کرد و تحت تعقیب دادسرای نظامی تهران قرار گرفت. متهم که سال ۱۳۸۹ از خدمت منفک شده، در جریان تحقیقات، صریحاً اتهام جاسوسی برای سازمان سیا را در قبال دریافت پول پذیرفته و اسناد و مدارک و تجهیزات جاسوسی نیز از منزل وی کشف و ضبط شده است. پرونده نامبرده پس از تکمیل تحقیقات در دادسرای نظامی با صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال شد و دادگاه نظامی یک تهران پس از برگزاری جلسات متعدد، بر اساس اسناد، مدارک و شواهد و همچنین اعترافات متهم، وی را مجرم شناخت و به مجازات اعدام محکوم کرد.حکم اعدام صادره به تایید دیوان عالی کشور رسید و پس از تشریفات قانونی، این حکم چند روز پیش در زندان رجایی شهر اجرا شد. همسر سابق نامبرده نیز به جرم مشارکت در جاسوسی به تحمل ۱۵ سال حبس محکوم شده و رأی صادره به تأیید دیوان عالی کشور رسیده و در حال تحمل کیفر است.

موگرینی برای نجات برجام وعده داد

مسئول سیاست خارجه اروپا در یادداشتی اختصاصی برای ایلنا، ایران را به ماندن در برجام دعوت کرد و گفت: تمام تلاش خود را برای نجات برجام به کار می‌گیریم و برای راضی کردن ایران برای بقا در برجام، مکانیزم مالی ایران و اروپا که اجازه تجارت مشروع با ایران را می‌دهد، به زودی با تلاش‌های دیپلماتیک فرانسه، انگلستان، آلمان اجرایی می‌شود.فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در یادداشتی اختصاصی برای ایلنا نظرات خود را در مورد کاهش تعهدات برجامی از سوی ایران و افزایش تنش در خلیج فارس و دریای عمان مطرح کرد. همان‌طور که گفته‌ام اگر ما می‌گوییم که برجام جواب می‌دهد اصلا بر پایه حدس و گمان خودمان نیست و تنها بر اساس اظهارات بی‌اساس نظریه نمی‌دهیم ما بر اساس گزارش‌های آژانس بین‌المللی انرژی اتمی حرف می‌زنیم. ما به شدت امیدواریم که ایران بار دیگر به برجام متعهد بماند و از برجام خارج نشود و بتوانیم ایران را در برجام نگه داریم. ما از ایران می‌خواهیم که تمام تعهدات برجامی خود را به صورت کامل اجرا کند.من معتقدم که منفعت جمعی این است که برجام زنده بماند. برجام به آسانی شکل نگرفته است. ما در یکسال گذشته روند سخت و فرسایشی را برای اجرای تعهدات برجامی خود و زنده نگه داشتن برجام طی کرده‌ایم. اکنون هم با توجه به شرایط، حفظ برجام دشوارتر شده است.من به عنوان مقام مسئول این اعتقاد را دارم که باید برای نجات برجام اکنون تلاش کنیم و هر آنچه که می‌توانیم انجام دهیم تا این توافق تداوم پیدا کند. به جای این که بعد‌ها از نابودی این توافق افسوس بخوریم و به دنبال عوامل نابودی این توافق باشیم.ما معتقدیم برجام ایران را از دستیابی به سلاح هسته‌ای باز می‌دارد در واقع هدف ما هم عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای است بنابراین برای حفظ برجام تلاش می‌کنیم چراکه برجام ما را به این هدف می‌رساند؛ بنابراین ما به این توافق نیاز داریم. تمرکز ما این است که تمام تلاش خود را برای نجات برجام به کار بگیریم و برای راضی کردن ایران برای بقا در برجام، مکانیزم مالی ایران و اروپا که اجازه تجارت مشروع با ایران را می‌دهد، به زودی با تلاش‌های دیپلماتیک فرانسه، انگلستان، آلمان اجرایی می‌شود.این مکانیزم می‌تواند به ایرانی‌ها کمک کند و اجازه تجارت اقتصادی مشروع را به آن‌ها بدهد و بخشی از مشکلات اقتصادی ایران را حل خواهیم کرد. اینستکس بخشی از تلاش ما برای نجات برجام است. من می‌دانم سران این سه کشور اروپایی عضو برجام تلاش‌های زیادی برای اجرایی شدن اینستکس در روز‌های آتی و نجات برجام انجام خواهند داد. من می‌دانم که ایران اکنون عصبانی است، اما باز هم آن‌ها را به خویشتن‌داری و صبر دعوت می‌کنم و از آن‌ها می‌خواهم که از برجام خارج نشوند. من تصور می‌کنم هرگونه محاسبه نادرست می‌تواند باعث وقوع اتفاق وحشتناکی در منطقه شود و این اتفاق نگران‌کننده است و ما خواهان خویشتن‌داری بیشتر از همه طرف‌ها هستیم.

سردار حاجی‌زاده: شاید تجاوز پهپاد جاسوسی به خاک ایران اشتباه یک ژنرال آمریکایی باشد

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ما در نیروهای مسلح و ملت ایران اسلامی از جنگ استقبال نمی‌کنیم اما آماده دفاع تمام قد از کشور هستیم. سردار سرتیپ پاسدار «امیرعلی حاجی زاده» با اشاره به سرنگونی پهپاد جاسوسی آمریکا در سواحل ایران، اظهار داشت: اقدام آمریکایی‌ها بر خلاف مقررات و عرف بین المللی بود و ما نیز بر اساس وظیفه قانونی خود عمل کردیم. وی با تأکید بر اینکه نیروهای مسلح و ملت ایران از جنگ استقبال نمی‌کنند اما آماده دفاع تمام قد از کشور هستند، افزود: امکان دارد که این تخلف آمریکایی‌ها توسط یک ژنرال و یا چند اپراتور انجام شده باشد؛ ما از این موضوع با خبر نیستیم اما این اقدام زیر پا گذاشتن مقررات بین المللی هوانوردی توسط یک هواپیمای جاسوسی است که با پاسخ طبیعی ما رو به رو شد. فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: پاسخ ما به تجاوز به فضای ایران چنین است و در صورت تکرار تجاوز، پاسخ ما نیز تکرار می‌شود.

دادستان کل کشور: اینجا هر کسی نمی‌تواند بگوید هر جور دلم می‌خواهد می‌پوشم

منتظری عنوان کرد: همه مردم باید بدانند امروز بحث بی‌حجابی که کشف حجاب رخ می‌دهد که یک مسأله عادی نیست که مثلاً یک خانم بگوید نمی‌خواهم حجاب داشته باشم چرا وقتی چنین اتفاقی رخ می‌دهد ما به آن‌ها می‌گوئیم که هر انسانی دو نوع زندگی دارد، یکی زندگی شخصی و دیگری زندگی اجتماعی است. طبیعتاً در زندگی شخصی افراد، هیچ کسی حق ورود به حریم اشخاص را ندارد اما زندگی اجتماعی فرق دارد و افراد نمی‌توانند در رابطه با زندگی اجتماعی خود بگویند هر چه دلم بخواهم می‌پوشم، می‌گویم و می‌نوشم. وی ادامه داد: اینجا یک جامعه اسلامی است و هزاران شهید داده شده است تا این نظام برپا و باقی بماند پس هر کسی نمی‌تواند بگوید که من هر جور دلم می‌خواهد می‌پوشم بلکه باید در جامعه ضوابط آن رعایت شود. بله هر کسی در زندگی شخصی آزاد است اما در زندگی اجتماعی باید به قوانین و مقررات پایبند بماند. این گونه نیست که پشت فرمان ماشین است که بگوید که حریم خصوصی خودم است، خیر پشت فرمان حریم خصوصی نیست. ما پشت فرمان و داخل اتومبیل را حریم خصوصی نمی‌دانیم و نیروی انتظامی هم موظف است در برخورد با جرم در فضای عمومی برخورد کند؛ بنابراین، رعایت ضوابط اجتماعی برای همه حتی در ماشین هم لازم است.

واکنش کیهان به تصاویر منتشره از ستاره اسکندری: واقعاً شرم‌آور است

روزنامه کیهان نوشت: باز هم تصاویری از یک بازیگر زن مشهور شده به وسیله سریال‌های صداوسیما منتشر شده است که حاکی از کشف حجاب وی در خارج از کشور است. قبلا چهره‌های هنری و بازیگران، حتی خارج از کشور نیز حد و حدودی را رعایت می‌کردند اما مدتی است که برخی از این افراد موقع خروج از کشور، با وقاحت تمام کشف حجاب می‌کنند. این مسئله درباره بازیگرانی که از بودجه و امکانات عمومی و دولتی ارتزاق می‌کنند از اهمیت بیشتری برخوردار است چون آنها نماینده فرهنگ ایرانی محسوب می‌شوند. اما کشف حجاب یا رفتارهای هنجارشکنانه آنها نوعی دهن‌کجی به این فرهنگ است. واقعاً شرم‌آورست بازیگری که همکار صداوسیما محسوب می‌شود و با بودجه بیت‌المال به شهرت رسیده، این چنین به فرهنگ و ارزش‌های وطنی خودش توهین می‌کند. متأسفانه این افراد پس از رفتار وقیحانه و ضدفرهنگی خود در خارج از کشور، موقع بازگشت به کشور نیز به سادگی به‌عنوان فعال فرهنگی به کار خود ادامه می‌دهند، این درحالی است که آنها باید درباره حرکت خود جواب بدهند و هزینه رفتار خود را بپردازند و حداقل اینکه ممنوع از کار شوند. به نظر می‌رسد که باید ضوابط ویژه‌ای برای رفتار بازیگران مشهور در سفر به خارج از کشور طراحی و اجرا شود.

مقام قضایی کرمان: حتما باید به سینما حمله می‌شد تا توقیف فیلم توجیه پذیر باشد؟

محمدعلی سلیمانی، معاون حقوق عامه دادسرای کرمان با اشاره به کارهای قبلی کمال تبریزی کارگردان فیلم «ما همه با هم هستیم» گفت: «ما نمونه‌های موفقی از همین کارگردان در ژانر دفاع مقدس داریم، در کنارش نمونه‌ای مثل سریال «سرزمین کهن» را هم داریم که با اعتراض مردم غیور لر پخش آن متوقف شد. پس این مساله تازه‌ای نیست. جمع‌بندی اینکه اگر این اتفاقات پرتکرار است باید مرجع دیگری برای پروانه نمایش تصمیم بگیرد. دادستانی به صرف وظایف خودش این موضوع را بررسی کرده و به این نتیجه رسیده که این موضوع واکنش اجتماعی دارد، اگر این اقدام انجام نمی‌شد سنگ روی سنگ بند نمی‌شد. ما اقدام شتاب‌زده نکردیم. ۱۵ روز از اکران گذشته بود. مکاتبه کردیم. حتما باید می‌ریختند در سینما خدای نکرده بنری را پاره می‌کردند تا مقبول شود که اقدامی علیه یک فیلم انجام شود؟ امنیت یک مفهوم عام است. همین که باعث شود یک عده جلوی یک سینما تجمع کنند برای ما یعنی اقدام امنیتی.»

پاسخ تند مدیر الاهلی به باشگاه پرسپولیس

پیوستن برانکو به الاهلی حاشیه‌های زیادی به دنبال داشت. باشگاه پرسپولیس به این جدایی اعتراض داد و تهدید به شکایت از باشگاه عربستانی کرده است. منصور بن مشعل، مدیر ورزشی الاهلی عربستان در واکنش به این که عقد قرارداد با برانکو ایرانی‌ها را ناراحت کرد و ممکن است که آن‌ها به فیفا شکایت کنند پاسخ تندی داد. او گفت: برای من ایرانی‌ها و غیر ایرانی‌ها اهمیت ندارند. ما به شکل قانونی با برانکو قرارداد امضا کردیم. قرارداد برانکو با باشگاه ایرانی تمام شده بود. اگر مشکل وجود داشت قطعاً با او قرارداد نمی‌بستیم. ان‌شاء‌الله با برانکو موفق می‌شویم و من اطمینان دارم.

پژمانفر: طرح زیست شبانه زمینه‌ساز بزهکاری است

حجت‌الاسلام والمسلمین پژمانفر تصریح کرد: گزارشاتی که نیروهای انتظامی درباره این طرح ارائه کرده‌اند، بیانگر بزهکاری‌های فراوانی است که در قالب چنین طرح‌هایی رخ می‌دهد، ما در جامعه با معدود افرادی مواجه هستیم که در فضاهای ناسالم دارند زندگی می‌کنند و نگاه‌شان این است که در روزها ممکن است عمل آنها مورد توجه دیگران قرار بگیرد، لذا سعی می‌کنند برنامه‌های خود را در شب‌ها اجرا کنند، گزارش هایی که مأموران نیروی انتظامی به مجلس شورای اسلامی ارائه کردند نشان می‌دهد استفاده از مواد مخدر، مشروبات الکلی و ارتباطات غیر اخلاقی در بستر شب بیشتر فراهم می‌شود، در واقع نیروهای انتظامی به خاطر چنین دلایلی است که با راه‌اندازی چنین طرح‌هایی در شهر مختلف هستند. وی معتقد است که اینگونه طرح‌ها نه تنها موجب تغییر سبک زندگی ایرانی اسلامی ما می‌شود، بلکه موجب شلکگیری زمینه‌های فساد در کشور می‌شود و هم بر خلاف آنچه ادعا می‌شود، موجب فعال شدن اقتصاد کشور نیز نمی‌شود.

مهدی حاجتی به حبس و تبعید به طبس محکوم شد

حیدر آسیابی، دادستان عمومی و انقلاب شیراز همچنین با انتقاد از طرح برخی نظرات پیرامون مهدی حاجتی، گفت: اتهام آقای حاجتی، امنیتی است و ارتباطی با توئیت او ندارد و بر اساس شواهد و مدارک از سوی دادگاه صالحه به تحمل یک سال زندان و دو سال تبعید به طبس محکوم شده است. دادستان شیراز با بیان اینکه اطلاع رسانی شاهد برخی اظهارنظرها در مورد این زندانی هستیم، گفت: در نظر گرفتن عفو و اعطای هرگونه تسهیلاتی به زندانیان، در صلاحیت مسئولان دولتی و نمایندگان مجلس نیست و فقط دستگاه قضایی می‌تواند در این خصوص ورود کند. آسیابی تصریح کرد که اتهام مهدی حاجتی، اقدام علیه نظام بوده و اکنون نیز در حال گذراندن دوران محکومیت خود در زندان است و تاکنون هیچ درخواستی مبنی بر عفو و تخفیف مجازات از سوی او ارائه نشده است

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۸۴
موگرینی جان
همی وعده کنی امروز و فردا
پاسخ ها
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
محمدعلی سلیمانی، معاون حقوق عامه دادسرای کرمان واقعا حرف درستی زده
وقتی که فیلمی دچار حاشیه ست و شوخی درستی با لهجه و فرهنگ یه منطقه نکرده، قبل از این که اتفاق ناگواری بخواد بیفته سریعا باید راه حلی ولو کوتاه مدت واسش اندیشید و آفرین به این درک و روشن بینی دادستانی کرمان و در رأس آن آیت الله العظمی سید ابراهیم رئیسی که با قراردادن همچین افرادی در رأس امور، شایستگی خودشونو برای این مسئولیت خطیر بیش از پیش نشون دادند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
دوستان مثل اینکه فدریکا خانوم میخواد تشریف بیاره
گوشی ها آماده ست؟!
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
صفحه اول نیویورک تایمز رو الان دیدم و گزارشی مبنی بر تقاضای جمعی از منافقین روبروی کاخ سفید واسه حمله ترامپ به ایران و فشار حداکثری به مردم!
یعنی واقعا ...............
محمد ر ا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
آخه موگیرینی نمیدونه توایران بایدباکی صحبت کنه همه همه کاره ودریک لحظه هیچ کاره اند
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
1-مدیر ورزشی الاهلی: قرارداد برانکو با پرسپولیس تمام شده بود و کار ما قانونیست
2-مدیر عامل پرسپولیس: برانکو یکسال دیگر با پرسپولیس قرارداد داشت!
3-پرسپولیس ((تهدید)) به شکایت از الاهلی کرد!
4-یحیی گل محمدی بعداز پختگی و تجربه و موفقیتی که در سالهای اخیر بعداز سرمربیگری پرسپولیس بدست آورد دوباره به نیمکت این تیم نزدیک شد
4-بمحض اینکه تیم استقلال با سرمربی نچندان مطرح و موفق ایتالیایی که نهایتاَ در سطح وینفرد شفر است، قرارداد بست،
5-پرسپولیس: سرمربی ما قطعا خارجی خواهد بود!
6-کدام سرمربی خارجی ای با دستمزد پایین و بطبع کیفیت پایین و بدون شناخت بازیکنان و فوتبال ایران، می تواند موفقیت های پنج سال اخیر پرسپولیس را تکرار کند؟!
7-یادمان نرود که مربیان خارجی ای که در ایران به موفقیت دست یافتند(همچون کیروش و برانکو) علاوه بر علمشان، نزدیک به یک دهه در فوتبال ایران کار کردند تا توانستند به شناخت کامل از فوتبال و فرهنگ ایران دست یابند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
ستاره اسکندری رو خیلی قبولش داشتم اما دیگه ازش خوشم نمیاد با اون پیرهنش!
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
هیمنه آمریکا به همراه پهبادش در آبهای ساحلی ما غرق شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
متأسفانه روز به روز از کیفیت و سرعت انتشار کامنت ها داره کم میشه و بجاش استفاده از تبلیغات در جای جای صفحات داره افزوده میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
مورینیو یا لوئیز انریکه یا ژاوی هرناندز یا محمد مایلی کهن بهترین گزینه ها واسه سرمربی گری پرسپولیسن
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
ستاره اسکندری به اندازه ضرورت در خارج از کشور حجابش را کم‌کرده . داخل ایران که نبوده . بعد ادعای سیاسی بودن و اخلاقی بودن و ارزشی بودن که نگردند . من نقش های ایشان در فیلم ها دوست دارم
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
ندونم مو که فردای تو کی بید
کالاهای بشر دوستانه مثلا چی؟
دارو و کاهو؟ ان هم برای واردات؟ ما نیازی به این چیزها ندا یم هر چند در برخی موارد با مشکل به دست می اوریم
بهتر است ساز و کار عادی مالی و پولی با ایران راه بیاندازید نه چیز دیگر
امریکا حالا به جان من بیا سایت هایی را بزن که ادم در ان نباشد ،این تن بمیرد !!!!!
انگار دارند فیلم هالیوودی پر می کنند این سران امریکا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
گل واژه نگو
هرگز بیش از اندازه با کسی نزدیک و صمیمی نشید. همیشه فاصلتون رو تا یک حدی حفظ کنید.
انجیر درخت خیلی خوب و مقاومی هست و شما میتونید به راحتی اون رو در یک گلدون بکارید و در خانه نگهدارید. تکثیر آن هم بسیار راحته و با بریدن یک شاخه و قرار دادن اون در آب بعد از 3 هفته ریشه دار میشه و آماده کشت.
هیچ وقت گول ظاهر افراد را نخورید
یک مرسد بنز ، پورشه یا بی ام دابلیو چندین ملیارد تومن قیمت دارد و هزینه نگهداری اون برای قطعات و سرویس ممکنه ماهانه چندین ملیون تومن بشه لاکن یک تویوتا هایلوکس قیمت بسیار کمتری دارد، ماندگاری بالایی دارد و خودروی بسیار مقاومی هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
البته برادران اماراتی زحمت تعویض موتور ژاپنی با موتور
در داخل بنجل چینی تویوتا را برای راحتی کار برداران
ایرانی انجام میدهند و یک ناقابل سود هنگفت میکنند. فکر کنم در مورد بقیه ماشینهای گرانقیمت خارجی هم همین روال جاری باشد
آیا میدانستید یک کیلو پنبه با یک کیلو آهن وزن برابری دارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
اینطور نیست. یک کیلو پنبه وزن بیشتری داره. چون وزن هوای بین الیافش رو هم باید حساب کنی. مثل توپ پر باد که وزن بیشتری نسبت به توپ کم باد داره. حال اگه منظورت پنبه خالص بدون در نظر گرفتن وزن هوا بین الیافش باشه بازم وزنشون میتونه فرق داشته باشه، اون جرمشونه که یکیه ولی وزنشون بستگی به مکان اندازه گیری داره چون شتاب جاذبه با ارتفاع تغییر میکنه. مثلا شما که هفتاد کیلوگرم جرمته وزنت اینجا تقریبا هفتصد نیوتن میشه ولی توی فضا وزنی نداری. تفاوت وزن و جرم رو متوجه شدی عزیزم؟
حالا جالب تر اینکه جرمشون هم میتونه فرق داشته باشه و اون بستگی به سرعت حرکتش داره، هرچه سرعت بیشتر شه جرم افزایش پیدا میکنه. این آخری قانون نسبیته که دیگه بازش نمیکنم
کاش یک میوه فروش سویسی بودم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
کاش که میوه بودی
کیهان ، همه شاکی است و هم دادستان و هم قاضی و هم مامور اجرای احکام !!؟؟؟
طرف در خارج از کشور روسری اش را برداشته و این به ما و شما چه ربطی دارد ؟
چرا دزدان را تعقیب نمی کنید ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
اگر برخورد قاطع و قانونی می کردن که بی حجابی نداشتیم
ایران با منابع، امکانات و توان مدیریتی که در اختیار دارد در نهایت ظرفیت حدود 5 ملیون نفر را داره تازه اونها هم زندگی سختی خواهند داشت چون آزادی و دموکراسی نداریم و مردم هم اکثرن خرده شیشه دارند و از نظر اخلاقی مشکلات فراوانی دارند

بسیاری از مناطق کشور بیابانی و غیر قابل سکونت هستند

کشور تحت شدیدترین تحریم های بین المللی قرار دارد که در تاریخ دنیا بی سابقه است

از طرفی هر هفته ملیون ها دلار توسط برخی از کشور دزدیده و به اروپا یا آمریکای شمالی منتقل میشه

در این شرایط و با این چشم اندازه به دنیا آوردن یک موجود زنده یک ظلم و جنایت بزرگه
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
روزی رو خدا میده بی عرضگی بعضی‌ها و تحمل سختی هم جزئی از زندگیست چرا موهبت بچه داری رو نباید چشید و عشق به خدا رو در محبت و علاقه به فرزند تجلی ساخت بیخودی شعار نده و اگه به وضعیت کشور معترضی فریاد بزن و حقت رو بگیر و آیه یاس نخون
تجارت با ایران با اهداف بشردوستانه همون نفت در برابر غذاست.
اصلا ما چرا به غرب به دید ملتمسانه نگاه کنیم. مسئولین دولتی باید جوابشون بدن که ما نیازی به تجارت با اروپا نداریم ولی حق ندارن جلو تجارت ما با دیگر کشورهای دنیا رو بگیرن و جلو ارتباط مالی ما با بانک های اونا رو بگیرن.
الآن بعضی آقایون دوباره زود راضی میشن و میپرن وسط گود و در حالی که از شادی صورتشون گل انداخته میگن "نگفتم هنوز برجام زنده است! برین سجده شکر بجا بیارین تا خدا این موهبت رو از ما نگیره! اصلا دفعه قبلی که خوب پیش نرفت به دلیل این بود که سجده شکر بجا نیاوردین!"
ولی این غربیای خبیث فقط میخوان از ایران زمان بخرن و دوباره هیچ کاری نکنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
آش که نبوده بریزند داخل دیگ و هم بزنند و آماده.. .قضیه این است که بنا بر موقعیت اولین بار است که باید سیستم مالی مجزا با همه فشارها و خطر تحربمهای امریکا برای شرکتها صنایع و اقتصادشان،پایه ریزی کنحد و همیشه قدم های آغازین سخت تر و کندتر است
ناشناس
| Canada |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
اروپا هنوز به روحانی و دولتش امید داره تا با فشار به مردم دوباره برجام دیگری امضا بشه ولی کور خواندند
چاقی مادر اکثر بیماری هاست. سعی کنید به صورت ماهانه، وزن، اندازه دور شکم و شاخص BMI خود را بررسی کنید و مواد غذایی دارای شکر یا افزودنی های مجاز را از زندگیتون کنار بزارید و کم بخورید. برای داشتن تغذیه سالم شما نیازی نیست هزینه زیادی متحمل بشید و اتفاقن هزینه های شما در این بخش کاهش پیدا میکنه
لیاقت مریم رجوی نوکری وهابیان است و بس..
جوناس ادوارد سالک پزشک آمریکایی بود که به جای گرفتن حقوق بر اساس کتاب دستمزدهای کالیفرنیا، گرفتن کارانه چند صد ملیون تومنی، برج سازی ، دلالی مسکن ، دلار و طلا و ... تمام عمر خود را برای ساخت واکسن فلج اطفال و آگاهی دادن در مورد این بیماری صرف کرد.

او موفق به کشف و تولید یکی از اولین واکسن های موفق فلج اطفال برای اولین بار در دنیا شد.

تا قبل از این کشف بزرگ کودکان زیادی در دنیا با ابتلا به بیماری تا پایان عمر توانایی راه رفتن را از دست میداند
است.

این انسان بزرگ در آخرین سال عمر خود تحقیقات خود را بر روی ساخت واکسنی برای بیماری ایدز متمرکز کرد اما متاسفانه زندگی به او فرصت نداد
من واقعا جنگ رو دوست ندارم ، چون جنگ ايران و عراق را تجربه كردم ، ولي اگه امارت و عربستان دست از سر ما بر نمي دارند ، بجاي كل كل كردن با امريكا ، با اين ..... اعلام جنگ كنيم و با امريكايي ها كنار بيام، بخدا بهتر از اين وضعيت است
ما مرد جنگیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
ما مرد عقلیم
م ع
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
عقلانیه مرد جنگ باشیم، بی عقلیه در برابر آمریکا تسلیم باشیم. مرد جنگ بودن یعنی آماده دفاع بودن که این نهایت عقلانیته. آیا با مشاهده وضعیت عربستان و باج دهیش به ترامپ، کسی بن سلمان رو عاقل به حساب میره؟
ناشناس
| Canada |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
جنگ که میگی مثل گذشته با نیروی انسانی و نفرات نیست عمو یهو از هر طرف موشک و بمب می‌ریزه سرت ونمیدونی از کجا خوردی تکنولوژی حرف اول رو میزنه بررسی و تحقیق کن ببین تکنولوژی رو داریم باهم بریم جنگ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
آقازاده ها مرد چي هستن؟؟!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
خطاب به م ع

جهان به وضعیت اقتصادی و رفاه مردم عربستان نگاه میکنه ، بعد درباره عاقل بودن یا نبودن بن سلمان نظر میده .
خوش بین باشیم تا اینجای کار امریکا بلحاظ تبلیغاتی برنده ماجرا است چراکه مقابل بمثل نکرده شاید خیری در این موضوع باشد و باعث پایان اختلافات گردد
پاسخ ها
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
نتونسته که مقابله به مثل کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
خيلي
م ع
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
اتفاقا به لحاظ تبلیغاتی ما برنده شدیم. چون یک سیلی جانانه آمریکا رو زدیم و صداشو همه شنیدن و آمریکا نتونست جوابشو بده. چون همه فهمیدن ایران میتونه به آمریکا سیلی بزنه
پدافند هوایی سپاه کار خوبی انجام داد حالا بیرون کشور قابل کنارل و پیش بینی است ولی یک تعداد ترسو حتما منافع خود را به منافع کشور خواهند فروخت نترسید دشمن بیرون مرزها باید بایستد کوتاه امدن جسارت رقیب را زیاد می کند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
عاقبت برجام چی میشه . عاقبت تحریم ها چی میشه . مهدی . یا استفاده صلح امیز و عنی سازی صلح امیز در قالب برجام باید باشه یا اینکه خارج از برجام بسوی کره شمالی شدن ..‌ کدام را قبول دارید
ولی کسی نامرد تر از انگلستان نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
روسیه
اروپاییها به اندازه کافی وقت کشور ما را ضایع کرده اند. فریبکاری کافیست. یا همانطور که مقرر شده بود تمامی تحریمها برداشته می شود یا این که برجام نیمه جان برای همیشه می میرد. ما نفت در برابر غذا نمی خواهیم.
من به خاطر رویاهایم بر کابوس‌ها غلبه کردم
اقای دادستان کرمان مردم اگر اختیار اعتراض یا هجوم داشتند به کاخهای غصبی اختلاسگران و زمین خواران وجنگل خواران حمله میکردند گویا فکرتان جای دیگری است واز گرسنگان خبری ندارید
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
گل گفتی
این پرسپولیسی ها دیگه بیش از حد خود را جلوی برانکو تحقیر می کنند رفت که رفت مگه مجانی قرار بود مربیگری کند؟
اگر ترامپ احمق بود حتما دستور حمله می داد. برای او جان. افراد مهم نیست. منافع مهم است. او هزینه پهباد را از سرمایه های ایران. می گیرد. اما مهمتر او بدنبال وجهه وکشاندن اروپا وکشورهای منطقه. بطور رسمی به جرگه خود است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
او از وحشت شروع به هزیان گویی افتاده ؟!؟من از ایران تشکر میکنم ؟؟؟؟؟؟؟!
ناشناس
| Germany |
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
حال که توانایی دفاع از خود را به تمام جهانیان نشان داده ایم با بقدرت میتوانیم مذاکره کنیم و فرصت را از آمریکا بابائیان.
تنها راه نجات اقتصاد کشور نابودی صهیونیسم است تا بقیه احمقهایی که دنبال تحریم کشور هستند گوشی دستشان بیاد
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
فعلا که ترامپ تحریک میکند تا برای حضور خود در اطراف کشور ایران به اندازه کافی مدرک جور کند و هم حمایت دیگر کشورها را جذب کند که اگر امریکا در خلیج فارس نباشد شما نمیتوانید نفت بخرید بنظرم چند ماه دیگر پای ناوهای دیگر کشورها به خلیج فارس باز میشود .
ناشناس
| Germany |
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
ما ضد یهود نیستیم
اتهام‌ مهدی حاجتی امنیتی هست و هیچ ارتباطی با توییت ایشان ندارد . سوال این هست چرا زنامی دستگیر و محاکمه شد که توییت کرده بود . آن چه اتهامی هست که حبس یک سال را دارد . وکلا چی میگویند
یکی این ور وایساده میگه فرد ریکا درو بر امه ریکا
یکی اون ور ایساده میگه کباب باری کا مرگ بر امریکا

حال و روز ملت ایران در آخر قرن ۱۴ هجری شمسی
متأسفانه این افراد پس از رفتار وقیحانه و ضدفرهنگی خود در خارج از کشور، موقع بازگشت به کشور نیز به سادگی به‌عنوان فعال فرهنگی به کار خود ادامه می‌دهند چون نیازهای مدیرانِ صدا و سیما را تامین می کنند!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
به به چشممان روشن
پهباد امریکای در جای سرنگن شد که هواپیمای مسافربری ایران سرنگون شد .. انوقت اقای طریف چند روز پیش گفتند در داخل خاک ایران مهباد را زدیم ...
اگه بشه این عربستان رو هم سر جاش بنشونیم و انتقام حادثه منا رو بگیرم آنوقت روح قاشقچی آرام میگیرد .
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
جنگ را تبلیغ نکن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
کم بدبختی داریم ، جنگ عربستان رو هم اضافه کن .
روزنامه کیهان نوشت: باز هم تصاویری از یک بازیگر زن مشهور شده به وسیله سریال‌های صداوسیما منتشر شده است که حاکی از کشف حجاب وی در خارج از کشور است.
زور واجبار خیلی زشت است وبدترازآن دفاع از اجبار.
ترامپ ضمن تشکر از ایران پولش از گاوهای شیرده منطقه می گرفت ، واقعا چه نااگاههایی در عربستان در مسند هستند که دل به ترامپ دادن ؟! انگلیس هم که از وحشت نمی دونه چکار کنه ؟! خسته نباشید دلاوران سپاه .
جرم مهدی حاجتی دفاع از آثار باستانی هاست
فکر میکردم فقط محمود غیر قابل پیش بینی است نگو ترامپ هم لنگه اونه ؟! ترامپ وقتی دید که در حادثه سرنگونی پهپاد جامعه جهانی بهش محل نداشت فهمید که چقدر بخاطر خروج از برجام منزوی شده ؟! واقعا دم روحانی گرم که اعتدال و عقلانیت آمریکا رو در جهان خوار و ذلیل کرد ؟! شک نکنید اگه حمایت جامعه جهانی رو داشت لحظه ای درنگ نمیکرد ، محبوبیت او در آمریکا به کمترین میزان خواهد رسید چه بسا که در ۲۰۲۰ شکست بخوره .
ای کاش آن حادثه ناگوار در زندان برای زندانی اتفاق نمی افتاد تا مورد سو استفاده دشمنان قرار نمیگرفت ؟! جناب رئیسی در بحث عدالت کوتاه نیایید ، واقعا اگه قتلی صورت گرفته هر چه زودتر قاتلین را اعدام و مجازات کنید ، تا زندان محلی برای داعش پروری نشود.
جناب حاجي زاده عزيز درگزارشها گفته شده كه چند مرتبه براي اين پهباد پيام هشدار صادر شده ولي توجه نكرده . پس اگر ارسال هشدار درست باشديا فرامانده و اپراتور آمريكائي بي توجهي كرده و يا سيستم دريافت هشدار اين پهباد خاموش بوده در هر دوصورت امكان اشتباه فرمانده و يا اپراتورها وجود ندارد.
درمورد خانم اسكندري ذكر اين نكته ضروري است كه خيلي خوب است وقتي انسان به هر نقطه از كره خاكي برود اصالات خود راحفظ كند ولي ذكر اين نكته هم ضروري است همانطوريكه ما انتظارداريم مقامات خانم كشورهاي ديگر و يا خانم هاي خارجي مسافر به ايران وقتي وارد كشورمان مي شوند به اعتقادات و باورهاي اجتماعي ما احترام بگذارند و لباس عرف بپوشند بايد ماهم به عرف بين الملل احترام بلگذاريم .
هماهنگی منافقین وعربستان که چیز عجیبی نیست. خیلی هم برای تضعیف برجام به نتانیاهو پاس گل میدادند
بابا جمع کنید با این تحلیل های بچگانه تون
بهتر بودن سفیر انگلیس، فرانسه و آلمان با هم به تهران می آمدند و سند می شد که بعدا حرف نزند
اب میگردد گودال را پیدا میکند عربستان گشته فاضلاب را پیدا کرده .مریم رجوی خونخوار قاتل
اميدوارم مهدي حاجتي مورد رأفت اسلامي قرار بگيره!!
اینجا یک جامعه اسلامی است و هزاران شهید داده شده است تا این نظام برپا و باقی بماند پس هر کسی نمی‌تواند بگوید که من هر جور دلم می‌خواهد می‌ پوشم بلکه باید در جامعه ضوابط آن رعایت شود.
لطفا این موضوع را به اختلاسگران هم بگویید ...
حجاب جزو قوانین ایران است. افراد به قوانین ایران احترام می گذارند ولی خارج از ایران می توانند بنابر میل و سلیقه خود و مطابق قوانین آن کشورها رفتار کنند.
کیهان خوب بود در مورد رابعه اسکویی هم قلم فرسایی می کرد همچنین خوب بود در مورد فساد فراگیر و خاوری هم نقل پاشی می کرد؟
برانکو ، باشگاه الاهلی و بعضی هواداران تند پرسپولیس خیال نکنند که ، برانکو پیروزیهایش در سایهء مهارتش بوده بلکه ،فدراسیون فوتبال ، وزارت ورزش و ... بودند که بناحق پیروزش میکردند آنهم با تضییع حق تیمهای غیر معروف شهرستانی . ! زیاد هم آش دهن سوزی نیست ایشون .
هیچ کس نمیتواند و حق ندارد و بگوید من هر جور که دلم میخواهد لباس میپوشم .... این گیر دادن به لباس و پیراهن و جوراب تا کی ادامه دارد .
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر