بازدید 5156
۲داوری که علیه ایران سوت زدند

خاطره جالب نکونام ازمواجهه کی‌روش با ویلیامزدرفرودگاه

ویلیامز را در فرودگاه ازبکستان دیدیم و صحبتی نمی‌شد با او بکنیم. خود آقای کی روش هم بود و جوری به او نگاه می‌کرد که فکر کنم اگر یک کلمه با هم حرف می‌زدند، دعوا می‌شد
کد خبر: ۹۰۷۱۳۵
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰ 22 June 2019

«مازیچ قبول نمی‌کرد که روی دژاگه پنالتی شده» این جمله جواد نکونام درباره داوری است که مهترین پنالتی تاریخ فوتبال ایران را نگرفت و چشمش را به حق مسلم ایران در جام جهانی بست.

به گزارش تابناک ورزشی، جواد نکونام در یک برنامه ضبط شده تلویزیونی گفت: « مازیچ ( داور بازی ایران مقابل آرژانتین ) را بعدها در بازی بین العربی و السد در قطر دیدم. با او صحبت کردم، ولی هنوز هم روی حرفش بود و می‌گفت که خطای پنالتی روی دژاگه انجام نشده بود!

Image result for ‫نکونام + مازیچ‬‎

او درباره دیگر داور منفور ایرانی ها هم خاطره جالبی تعریف کرد: « ویلیامز را در فرودگاه ازبکستان دیدیم و صحبتی نمی‌شد با او بکنیم. خود آقای کی روش هم بود و جوری به او نگاه می‌کرد که فکر کنم اگر یک کلمه با هم حرف می‌زدند، دعوا می‌شد.» 

هرکاری کردند ایران قهرمان جام ملت‌ها نشود

نکونام گفت: وضعیت در بازی با عراق خیلی بد بود. آن تیم ایران خیلی خوب بود و می‌توانست جام را ببرد ولی تمام زورشان را زدند که ایران را از جام کنار بگذارند. نمی‌دانم اسمش مافیا بود یا چه ... در جام ملت‌های ۲۰۰۴، چین میزبان بود که ما را با ناداوری و اخراج ستار زارع بردند، اما عراق اصلا تیمی نبود که بتواند ما را ببرد. مثلا زمانی که ما یک هیچ جلو بودیم، بازی آنقدر راحت و خوب بود که من فکر می‌کردم ۳ هیچ می‌بریم. وقتی که ما ده نفره بودیم، عراق به جز ۳ گلی که زد، هیچ موقعیتی نداشت. بازی طوری بود که عراق راحت از ما سه گل می‌خورد. تنها چیزی که می‌توانست شرایط را عوض کند، همین مسائل بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل