بازدید 4407

واکنش مالک باشگاه ایرانی به داشتن ۴۶طلبکار!

کد خبر: ۹۰۶۵۴۷
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸ 19 June 2019

صنیعی فر مالک باشگاه نساجی در خصوص اینکه کمیته انضباطی اعلام کرده نساجی به ۴۶ نفر بدهکار است واکنش نشان داد.

به گزارش تابناک ورزشی، فرهاد صنیعی فر در این خصوص گفت: شما توجه کنید این اسامی برای چه زمانی است. ما طلبکار داریم که ۱۰ سال پیش به عنوان مشاور در باشگاه نساجی کار می‌کرده و ۲۰۰ میلیون تومان طلبکار است! ببینید که مدیرعامل چقدر می‌گرفته که مشاورش ۲۰۰ میلیون از ما طلب دارد. این بدهی‌ها مربوط به قبل از حضور ما بوده است. مثلا از قدیم به هتل بدهکار بوده اند، ولی ما در این ۲ سال به اتوبوس، هتل و ... بدهی نداریم. ما بالای ۶۰ درصد به بازیکنان پول دادیم و بازیکنان خارجی را هم تسویه کردیم. ما به بازیکنان بدهی داریم، ولی یک عده از آن‌ها جریمه شده اند، یک عده به تمرین نرفتند و این مسائل در پرداختی به آن‌ها لحاظ می‌شود.

Related image

مالک نساجی ادامه داد: این ۴۶ فقره بدهی مربوط به ما نیست. زمانی که باشگاه را خریدم مبلغ بدهی جزئی بود، ولی به یکباره طلبکاران پیدا شدند. اصلا آن زمان حسابرسی وجود نداشت. من قول می‌دهم این ۴۶ مورد را فردا حل کنیم ۴۶ مورد دیگر هم پیدا می‌شود! یک عده هم ما را دوست داشتند و فعلا شکایت نکردند. البته این مشکلات شاید به مدیریت بد من هم باشد.

وی در خصوص پیشنهاداتی که بابت فروش نساجی مطرح شده است گفت: من نمی‌دانم این موضوع از کجا در آمده و اصلا ما نمی‌توانیم باشگاه را به جای دیگری انتقال بدهیم. این مسئله قانونی نیست. من اگر عاشق نساجی هستم به خاطر حضور بچه ۱۲ ساله‌ای است که با پای گچ گرفته به ورزشگاه می‌آید و بازی را تماشا میکند. در قائمشهر متاسفانه حتی سینما هم نیست. روزی که این تیم به لیگ برتر آمد دیگر نگویند امید شهر خسته و بگویند امید شهر خندان و پویا. امیدوارم در این شرایط مسئولان کمی حمایت کنند تا به سرنوشت تیم‌هایی مثل سپیدرود و ملوان. دچار نشود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار