بازدید 14674

هشدار: محل عبور انسان‌های وحشی!

کد خبر: ۹۰۶۵۲۲
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۶ 19 June 2019

محمدرضا میرشاه ولد با انتشار کارتونی در صفحه اینستاگرامی خود، به انتشار تصاویر دلخراش حمله با سنگ به یک توله خرس در زیستگاه خود در سوادکوه، که با انتقاد فعالان محیط زیست و همچنین اقشار مختلف مردم همراه شد، واکنش نشان داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱۰
این نوع اعمال توسط عده ای مصداق کسانی است که از مقام انسانیت به حیوانیت تنزل کردند اگر چه بسیاری از حیوانات جایگاهشان بالاتر از انسانهاست
پاسخ ها
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۹
به صورت سیاه و سفید دیدن یک موضوع عادت خیلیها شده.
صرف پیدا شدن چند نفر بنی آدم عقده ای که دلیل بر پایین تر بودن جایگاه "انسان" نمی شود.
حتی تو فیلم صدای "انسانها" می آید که میگویند نزنید گناه دارد. میدانم الان میگویید چند نفر نیستند و اکثریت ایرانیها هستند ولی نه تنها اکثریت نیستند خیلی کم هستند ولی به علت پیدا کردن میدان خالی از آموزش و نظارت صحیح تاخت و تاز میکنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۹
انسان طوری آفریده شده که ممکنه هرلحظه به حیوون تبدیل بشه!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۹
مقامشان شاید بالاتر از شماست. لطفا جمع نبندید
کاملا صحیح است
آفرین
واقعا بسیار پرمعنا و جالبه. مسئولین قضایی باید بدانند افرادی که اینچنین به حیوانات صدمه و آسیب می رسانند به راحتی در جوامع انسانی مرتکب قتل و دزدی و سایر جرائم خواهندشد.
بسیارجالب!!
عین واقعیت کاریکاتور نیست
کار این افراد واقعا بد بوده و باید مجازات شوند. اما ریشه این نوع کینه نسبت به حیوانات وحشی را باید جای دیگری جستجو کرد. در روستاها حیوانات وحشی از جمله خرس و گراز باعث خسارات بسیار جبران ناپذیری به کشاورزان میشود. خرس در یک شب با هجوم با باغات میوه درختان میوه چندین ساله را میتواند کاملا از بین ببرد. یا با حمله به کندوهای زنبور عسل میلیونها تومان خسارت وارد نماید. شاید به ذهن خوانندگان محترم بیاید که چرا باغداران یا زنبورداران حفاظت نمیکنند. در خصوص باغات هر کاری کنی و هر حصاری هم بکشی این حیوان وحشی باعث آسیب خواهد شد. چرا که گرسنه است و نیاز به غذا دارد. در مقابل عسل هم هیچ چیزی جلودارش نیست حتی در بعضی مواقع باعث از بین رفتن خود و خسارات جانی به انسانها میشود.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار