بازدید 4210

دوتیم با چک ۴میلیاردی منتظر عدم توافق استقلال با وریا

کد خبر: ۹۰۶۴۹۲
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸ 19 June 2019

قرارداد وریا غفوری با استقلال به پایان رسیده و در روز‌های اخیر او با وجود آنکه مذاکراتی با باشگاه داشته است، اما قراردادش را تمدید نکرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، به نظر می‌رسد که رقم سه میلیاردی وریا غفوری باعث شده تا او با آبی پوشان به مشکل بخورد و احتمال جدایی اش وجود داشته باشد. تراکتور سازی و سپاهان دو مشتری جدی غفوری هستند و بعید نیست که او راهی یکی از این دو تیم شود. هر دو تیم احتمالا رقمی بالاتر از انتظار او از استقلال کنار گذاشته اند.

باشگاه سپاهان رسما به احتمال جذب غفوری واکنش نشان داد. تابش مدیر عامل این باشگاه گفت:با توجه به جذب محمد منصوری، به نظر می‌رسد برای جذب وریا غفوری برنامه‌ای نداشته باشیم. این اظهار نظر تابش به خوبی نشان می‌دهد که ابتدا وریا غفوری در فهرست تیم سپاهانی بوده و شاید هم الان قلعه نویی او را بخواهد اما همه چیز به بعد از مذاکرات دوطرف بسته است. تراکتوری ها هم که در جناح راست در حال مذاکره با رضاییان هستند، احتمال زیادی دارد که بجای او سراغ وریا بروند. با توجه به هزینه دلاری انتقال رضاییان به لیگ ایران، چهار میلیارد رقم متعادلی برای تصاحب غفوری نزد تراکتوری هاست. این درحالی است که استقلال به هیچ عنوان حاضر به پرداخت سه میلیارد هم به غفوری نیست.

دوتیم با چک ۴میلیاردی منتظر عدم توافق استقلال با وریا

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس