بازدید 10959

عذرخواهی شهردار تهران از مردم

کد خبر: ۹۰۶۲۵۳
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵ 18 June 2019

شهردار تهران از مردم پایتخت بابت ازدحام و شلوغی اتوبوس‌ها عذرخواهی کرد.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، پیروز حناچی صبح امروز در مراسم رونمایی از ناوگان اتوبوسرانی شهر تهران با بیان این‌که باید کاری کنیم که استفاده از وسائل شخصی ضد ارزش شود، افزود: ما با نگاه متفاوت به شهر می‌توانیم بهره‌وری را افزایش دهیم.

وی ادامه داد: حجم تبلیغاتی که در مورد سردوش و کفش در رسانه می‌شود از پخش گزارش‌های حمل و نقلی بیشتر است؛ هرچند که این محصولات تولید داخل هستند و قابل احترام می‌باشند، اما از این رفتار تعجب می‌کنم که چرا حمل و نقل جایی بین برنامه‌های پربازدید ندارد. البته باید در این مورد فکری کرد.

شهردار تهران با بیان این‌که ما از مردم تهران عذرخواهی می‌کنیم؛ چرا که سرویس حمل و نقل متناسب با حجم درخواست‌ها نیست، افزود: ما حجم تراکم و تجمع در ایستگاه‌های اتوبوس را می‌بینیم و باید تمام تلاش خود را برای جبران این ضعف انجام دهیم و دولت نیز علی‌رغم همه شرایط خاص کمک خواهد کرد.

حناچی با بیان این‌که باید راهکارهایی اتخاذ کنیم که بانک‌ها و موسسات مالی نیز پشت نوسازی بیایند، ادامه داد: امروز با کمک بخش خصوصی توانستیم مینی‌بوس‌های نو با فیلتر دوده را وارد چرخه کنیم و باید تلاش کنیم فیلتر دوده که یک الزام است در داخل کشور تولید شود.

وی با تاکید بر این‌که می‌توان برای حل مشکلات در حوزه حمل و نقل از ظرفیت استارت‌آپ‌ها استفاده کرد، افزود: باید تلاش کنیم از تولید داخل برای توسعه حمل و نقل عمومی استفاده شود تا بتوانیم سرویس بهتری به مردم دهیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۵
چرا شهرداری یا نیروی انتظامی و راهنمایی رانددگی جلوی اتوبوس و کامیون های دودزا را نمیگیره.
از جلوشون رد میشن و هیچ واکنشی نشون نمیدن.
شما به بهانه های مختلف برا مردم هر روز هزینه تراشی نکن عذر خواهی کردن باشه پیشکشت آقای محترم
بابت خيلي خيلي چيزها بايد عذرخواهي شود
ولي به قول مادرم ببخشيد ببخشيد گفتن دردي دوا نميكنه
كاري انجام بدين
آقا رضا ما در حال مبارزه به کمک اقتصاد مقاومتی هستیم ! باید این دود و دم ها را تحمل کنیم شاید در چهل سال دوم و آن هم در پایانش کمی اوضاع بهتر شود 1
مثل تایلند از وسایل نقلیه توک و وانت صندلی دار استفاده کنید.برخورداری شهرداری و وزارتخانه ها از افراد نابغه ومتخصص غیرخودی رافع مشکلات خواهد بود
عزیز من جای این حرکتهای پوپولیستی جان هرکی میپرستید جلوی فساد را بگیرد. تابناک خواهش میکنم که این خبر را درج کن : منطقه 5 ناحیه 1 محله شهران شمالی کوچه ماهان شهرداری به راحتی به یک بساز بفروش مجوز داده تا ده متر از محل عبور و مرور مردم یعنی معبری که 20 ساله وجود داره را به ملکی که جدیدا" در حال ساخت هستند اضافه کنه . هرچی هم مردم محل به شهرداری شکایت میکنند هیچکس پاسخگو نیست. البته من شایعات در خصوص دلیل اعطا مجوز را نمینویسم. ولی حق 100 خانواده داره به راحتی پایمال میشه و اونوقت ایشون شو عذرخواهی برگزار میکنند.ممنون
اول امكانات را محيا كن ، بعد محدوديت بزار
مشكل ما تعداد اتوبوس نيست، مشكل ما ميزان سفر هاست كه بايد كاهش يابد كه مسببش ارگانهاي دولتي و همين شهرداري هست
پاسخ ها
ali
| Australia |
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
ضمن تائید کلیات فرمایش این دوست عزیز باید گفت بالاخره مردم ه بای از یکجایی شروع کنند. ما هم بیاییم پیشقدم شده و از خودروهای عمومی استفاده کنیم
بجای پرداخت عوارض شهرسازی، پسماند، جرائم رانندگی، عوارض سالیانه خودرو و......میشه ماهم عذرحواهی کنیم و و حل؟؟قبوله؟
ممنون اقای شهردار
ایکاش شهرداری رودبار ، منجیل و فرمانداری رودبار و منجیل و اداره راهنمایی و رانندگی این دو تا شهر بابت ترافیک ایجاد شده در تاریخ های 14 و 15 و 16 خرداد هم از مردم و کودکان این سرزمین عذرخواهی می کردند و یا حداقل استعفاء می دادند چون عامل اصلی این ترافیک مرگ اور این عزیزان بودند و البته مردم همیشه در صحنه که بابت گرفتن زیتون شهر رودبار را بند اورده بودند و کسی هم نبود که انها را ادب کند!
مردم و مسافرای بیچاره، شاهد هر سال افزایش قیمت اتوبوسها، مترو و وسایل نقلیه عمومی هستند، تازه باید شلوغی و ازدحام و سرپاایستادن (علی الخصوص برای افراد پیر و مسن) را تو این گرما و با عدم وجود کولر و هواساز در این وسایل تحمل کنند، عذرخواهی چه فایده ای دارد، فکری اساسی باید کرد و تعداد اتوبوسها را زیاد کرد.
خوب الان با اجرای طرح جدید ترافیک ..۲۰ روز در ۳ ماه میخایم مردم رو تشویق به استفاده از اتوبوسهای کنیم که همین الان هم جا ندارن؟؟؟؟؟؟
وسایل نقلیه عمومی بسیار کثیف است.
با سلام
قابل توجه شهردار محترم
اینکه جنابعالی از ازدحام و شلوغی اتوبوس ها عذرخواهی نموده اید جای تشکر دارد ولی از اینکه پروژه فرهنگی و تجاری و ورزشی شرکت توسعه فضاهای فرهنگی البرز در دارآباد که بیش از 90% آن پنج سال است که به اتمام رسیده و می بایست تکمیل و افتتاح میشد و بیش از 5000 شغل ایجاد می کرد و باعث چرخش و بهبود اقتصادی می گردید و تا کنون هیچ گونه اقدامی برای اتمام و افتتاح آن بعمل نیامده و مالکین بیش از پانصد مغازه خریداری شده در این پروژه بلاتکلیف و دچار نگرانی و مشکلات عمیق زندگی و خانوادگی شده اند، و مالیکن بارها در مقابل شهرداری مرکز و در مقابل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی تجمع نموده و نامه نگاری هم کرده اند و ملاقاتهایی هم با مسئولین شهرداری داشته و مراتب نگرانی ها ی خود را اعلام نموده اند، تا کنون هیچ گونه دستوری از سوی جنابعالی برای اتمام و افتتاح پروژه داده نشده اتست. لازم به ذکر است در صورت اتمام و افتتاح چنین پروژه عظیمی که بیش از 90% آن تکمیل شده روزانه میلیارد ها تومان به شهرداری و شرکت توسعه فضاهای فرهنگی سود و بهره می رساند. جای تعجب است که چطور شهرداری از چنین درآمدی صرفنظر نموده و مالکین واحد تجاری این پروژه را همچنان در بلاتکلیفی رها کرده است.
آقای شهردار هزینه های زندگی را در تهران دائم افزایش ندید..عذرخواهی نیازی نیست یعنی مشکلی از مردم بابت عذرخواهی حل نمیشه...
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل