بازدید 7743

جهانگیری: کشور در شرایط خاصی قرار دارد

کد خبر: ۹۰۶۲۴۷
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶ 18 June 2019

معاون اول رئیس جمهور ‌با اشاره به اینکه شرایط کشور به خاطر فشارهای بین‌المللی آمریکا و برخی کشورهای منطقه شرایطی خاص است، گفت: سیاست‌‌ دولت ‌مقاومت در برابر فشارهاست.

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم از زنجان، اسحاق جهانگیری صبح امروز در بدو ورود به فرودگاه زنجان در جمع خبرنگاران ‌با اشاره به اینکه شرایط کشور به خاطر فشارهای بین‌المللی آمریکا و برخی کشورهای منطقه شرایطی خاص است، اظهار داشت: باید سیاست‌های دولت برای عبور از این مقطع و مقاومت در برابر فشارها برای مردم و مسئولان استان در حوزه‌های اقتصادی و بودجه تشریح شود.

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه اگر مردم و فعالان اقتصادی به صورت دقیق در جریان مسایل کشور قرار گیرند می‌توانیم از این مقطع عبور کنیم، افزود:‌ راهکارهای خوبی در این زمینه تدوین شده ‌و امیدواریم بتوانیم با موفقیت این مرحله حساس را پشت سر بگذاریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با ابراز ارادت و سلام خدمت مردم عزیز، انقلابی و ولایتمدار استان زنجان اظهار داشت: در این سفر چند‌ طرح صنعتی، کشاورزی و عمرانی افتتاح خواهد شد و با مسئولان و نخبگان استان در مورد مسائل، محدودیت‌ها و مشکلات استان زنجان و راهکارهای برطرف ‌کردن آن گفتگو خواهم کرد.

در این سفر وزیر دفاع پشتیبانی و نیروهای مسلح و معاون مناطق محروم و توسعه روستایی ریاست جمهوری دکتر جهانگیری را همراهی می کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۲۱
خاص نه در شرایط بد قرار داره
سری به کف جامعه بزنین متوجه میشین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
از موقعی که بچه بودم(الان 50سال دارم) مملکت یا در شرایط خاص بوده یا در مراحل حساس!!! نمی دانم کی باید به آرامش برسیم
آقای عزیز شما تازه متوجه شدید شرائط کشور خاص شده ولی مردم چند سالی است که دارند حسابی درک میکنن که چقدر خاص و افتضاح و وحشتناک شده
البته بهتر بود می گفت مردم تحت فشارهستن
سلام
آیا لازم است یک مسٔول بلند پایه کشور ، شرایط کشور را خاص اعلام کند و آرامش جامعه و اقتصاد کشور را به هم بزند؟!!!!!!
اگر سیاست شما مقاومت در مقابل فشارها پس چرا از میوه های روی میز جلسات و تشریفات بی مورد و کنفرانس ها و بزرگداشت ها و بودجه بنیادهای بی مصرف کم نمی شه
دلار جهانگیری آخرش شد این
مملکت اگر شرایط خاص نبود شما چهل سال وزیر و معاون اول نبودید!!!
"شرایط خاص"


کدواژه ای تکراری برای سرپوش گذاشتن روی سوء مدیریتها
سلام
اقاي جهانگيري تا بحال 40 سال از خدا عمر گرفته ام روزي نبوده كه در كشور شرايط خاص نباشد . هنر شما انست كه حداقل يك روز كشور را از شرايط خاص خارج ميكرديد. ما ديگر عادت كرده ايم به اين مطالب. انتظار اين است گفته هاي خود در روز مناظره ها را فراموش نكرده باشيد.
عجب کشفی کردی استاد
ازکرامات شیخ ما این است شیره را خورد وگفت شیرین است
کشور را در شرایط خاص قرار دادید......
سیاست‌‌ دولت ‌مقاومت در برابر فشارهاست. ما که ندیدم دولت مردان و آقازاده ها بهشون فشاری بیاد این مردم بدبختن که زیر فشار له شدن
اگر ما مردم نخواهیم تاوان بلند پروازی و آرمانگرایی شما را بدهیم باید چی کار کنیم ؟ تا مثل مردم عادی دنیا در صلح آرامش زندگی کنیم
پاسخ ها
kh
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
...نکته درست همینجاست
کاش آقای جهانگیری شرایط خاص را بیشتر برای مردم معنی میکردند.
متاسفانه همه این شرایط را هم خود مسیولان برای ما ایجاد کرده اند. مردم راضی به این شرایط نیستند
دقيقا كجايي!؟؟؟ عزيزم كجايي!؟؟؟!
دو سال پيش يادمون نرفته كه توي شعارهاي انتخابيتون فرياد ميزدين فقر رو ريشه كن ميكنيم مشكلات رو حل ميكنيم!!! مردم توي اين شرايط به تعبير جنابعالي خاص به طور خاص از چند نقطه شكستند!!!!!!!!
آقای جهانگیری میشه بفرمایید کشوز جه وقتی در شرایط خاص نبوده
فشار سوء مدیریت دولت و دلار 4200 جنابعالی از هزاران فشار تحریم بیشتر و موثرتر بوده است!
چه زمانی قرار است این وضعیت خاص خاتمه بابد؟ چند نسل قرار است قربانی این وضعیت خاص باشند؟ هدف نهایی و غایی این وضعیت خاص چیست و فرار است با غلبه به این وضعیت خاص چه چیز بدست بیاورین؟!!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر