بازدید 4787

دنیزلی:تراکتور تیم همزبانان ماست، پارسال هم مرا می‌خواستند

کد خبر: ۹۰۶۲۳۰
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۰ 18 June 2019

سرمربی تراکتورسازی در حال ترک فرودگاه استانبول با رسانه‌ها به گفت: وگو پرداخت.

به گزارش تابناک ورزشی، مصطفی دنیزلی مربی ترکیه‌ای که به تازگی با قراردادی ۱+۴ ساله سرمربی تراکتور شد، در فرودگاه استانبول در حالی که ترکیه را به مقصد تبریز ترک می‌کرد با رسانه‌ها به گفتگو پرداخت.

دنیزلی گفت: پیش از این در ایران کار کرده‌ام و شناخت خوبی از لیگ ایران دارم. دوستان خوبی در تهران دارم، اما این‌بار در تبریز کار خواهم کرد. تراکتور تیمی است که ترک‌های آذری و هم‌زبانان ما از آن حمایت می‌کنند. امیدوارم انتظارات را بر آورده کنم.

وی ادامه داد: اولین برنامه من بررسی بازیکنان و سپس در نظر گرفتن اردوی آماده سازی است. نزدیک به ۴۰ روز تا آغاز مسابقات باقی مانده و کار سختی در پیش داریم. هدف من کسب موفقیت و در ادامه نزدیک شدن مردم دو ملت به یکدیگر است. براساس قانون فوتبال ایران تنها ۳ بازیکن خارجی می‌تواند در یک تیم بازی کند و در نظر دارم در صورت توافق ۲ بازیکن ترکیه‌ای یا از کشوری دیگر را به خدمت بگیرم. البته در این مورد هنوز تصمیم نگرفته‌ام.

دنیزلی با تمجید از هواداران تراکتور گفت: نزدیک به ۶۰ تا ۷۰ هزار هوادار در هر بازی برای حمایت از تراکتور به ورزشگاه می‌آیند و اتمسفر خوبی در ورزشگاه تبریز حاکم است. فصل گذشته هم آن‌ها به من پیشنهاد دادند، اما من شرایط حضور را نداشتم، اما در نهایت این فصل این اتفاق افتاد. پس از این دنیزلی با طرفداران خود عکس یادگاری گرفت و استانبول را به مقصد تبریز ترک کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار