بازدید 22433
حساس ترین بازی فصل لیگ ملت های والیبال ۲۰۱۹ با پیروزی مقتدرانه کشورمان رقم خورد

گزارش زنده / ایران (۳) - روسیه (صفر) / سرکوب نزدیک ترین رقیب و شکست طلسم ۵ساله روس ها درارومیه ، میخ محکم ایران برصدرجدول جهانی و سلام به شیکاگو + جدول رده بندی

تیم ملی ایران شایستگی محض خود برای سیطره بر والیبال دنیا را بار دیگر در میدان ثابت کرد و با غلبه قاطع بر روسیه ضمن کسب هشتمین برد خود، صدرنشین لیگ ملت ها باقی ماند و فاصله اش را بیشتر کرد. ایران به جز بازی مقابل برزیل که در ست پنجم باخت، در هر هشت مسابقه دیگر فاتح میدان شده است. امیر غفور امشب هم مرد برتر میدان مقابل مدافعان بلندقامت روس بود.
کد خبر: ۹۰۵۹۲۲
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۶ 16 June 2019

تیم ملی والیبال ایران شگفتی ساز فصل جاری لیگ ملت های والیبال ، از ساعت ۱۸:۳۰ امروز یکشنبه در سومین و آخرین بازی از هفته سوم رقابت های ۲۰۱۹ به مصاف روسیه می‌رود.

به گزارش تابناک ورزشی، خبر بد برای شاگردان کولاکوویچ سابقه نتایج دو تیم است. ایران در ۱۱ بازی از ۱۴ بازی گذشته خود در تورنمنت‌های مهم از روسیه شکست خورده و هر ۳ پیروزی ایران روبروی این تیم چهارسال پیش یعنی در لیگ جهانی ۲۰۱۵ بوده است. روس ها نیز هر ۵ پیروزی اخیر خود مقابل ایران را با نتیجه ۳ بر یک رقم زده اند.

ایران در شروع استثنایی خود در لیگ ملت‌ها به جز بازی مقابل برزیل در هر هفت مسابقه دیگر فاتح میدان بوده و حالا بالاتر از همه مدعیان و قدرت‌های جهان در صدر قرار دارد. روسیه امشب فرصت مهمی دارد تا این مهم را از چنگ شاگردان کولاکوویچ بیرون بکشد و به تنهایی به صدر تکیه بزند. امتیاز آورترین بازیکن ایران، امیر غفور با ۱۳۴ امتیاز است و پس از او پوریا فیاضی ۹۰ امتیاز کسب کرده است.

ایگور کولاکوویچ برای شروع این مسابقه از ترکیب سعید معروف، سید محمد موسوی، علی شفیعی، امیر غفور، میلاد عبادی پور، پوریا فیاضی و محمدرضا حضرت پور استفاده کرد.

 

ست نخست؛ 25 بر 20 به سود ایران

ایران با شروع خوب و استفاده از جو فوق العاده سالن در امتیاز 8 بر 6 وقت استراحت فنی اول را به سود خود رقم زد. این فاصله امتیازی تا وقت فنی دوم. دو برابر شد تا شاگردان کولاکوویچ در امتیاز 16 بر 12 از حریف چهار امتیاز پیشی بگیرند. تیم ها به وقت استراحت فنی دوم رفتند و شاگردان کولاکوویچ با سرویس ها و دفاع خوب روس ها را دچار مشکل کردند. انتخاب های مناسب و متنوع معروف در مهندسی حملات ایران باعث تداوم برتری ایران شد. این ست در نهایت با نتیجه 25 بر 20 به سود ایران تمام شد.

ست دوم؛ 26 بر 24 به سود ایران
روس ها در همان آغاز بازی را با تمرکز بالا در اختیار گرفتند و در امتیاز 8 بر 5 وقت اول را بردند. شاگردان ساملوو این برتری را ادامه داده و حتی افزایش دادند تا جایی که وقت استراحت دوم با برتری ۱۶ بر ۱۰ میهمان ثبت شد. تصور بر این بود که ایران این ست را واگذار کرده اما تیم متعصب ایران شکست را قبول نداشت. بازبینی یک سرویس موجی از معروف و گرفتن امتیاز برای ایران سبب شد ورق برگردد و روحیه تیمی ایران دگرگون شود. ایران ابتدا نتیجه را ۱۸ بر ۱۴ کرد و سپس به رغم تایم اوت های مداوم حریف نتیجه را به ۲۳ بر ۲۱ رساند. سه امتیاز پر کش و قوس بعدی از آن تیم ایران شد و اگر کمی خوش شانس بودیم کار در همان امتیاز 23 برای ایران تمام می شد اما در امتیاز ۲۵ روس ها یک توپ مرده را برگردانده و در زمین ایران خواباندند.اعتراض شدید دو تیم در امتیاز 24 دقایقی بازی را متوقف کرد. این ست در نهایت با نتیجه 26 بر 24 به سود ایران تمام شد

ست سوم؛ 25 بر 23 به سود ایران
عملکرد خوب ملی پوشان در زدن سرویس و البته دفاع نتیجه بازی را 6 بر 2 به سود ایران کرد تا ساملوو در خواست وقت استراحت فنی کند. اسپک تماشایی عبادی پور نتیجه بازی را 8 بر 5 به سود ایران کرد تا دو تیم وقت استراحت فنی اول بروند. در امتیاز 14 بر 9 به سود ایران یک بار دیگر ساملوو شاگردانش را فراخواند و وقفه ای در جریان بازی ایجاد کرد. روس ها اختلاف را کم کردند و در امتیاز 15 بر 13 به سود ایران سرمربی کشورمان درخواست وقت استراحت کرد. این ست در نهایت با نتیجه 25 بر 23 به سود ایران تمام شد.

گزارش زنده / ایران (۳) - روسیه (صفر) / سرکوب نزدیک ترین رقیب و شکست طلسم ۵ساله روس ها درارومیه ، میخ محکم ایران برصدرجدول جهانی و سلام به شیکاگو

سومین شکست کانادا مقابل لهستان در ارومیه رقم خورد

تیم ملی والیبال لهستان در آخرین بازی خود در هفته سوم لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ که در سالن غدیر شهر ارومیه برگزار شد با نتیجه ۳ بر یک کانادا را شکست داد.

لهستانی‌ها در ست اول با حملات موثرتر ۲۵ بر ۲۰ برنده شدند. نتیجه ست دوم با دفاع روی تور بهتر بازیکنان کانادا ۲۵ بر ۲۷ به سود این تیم تمام شد. لهستان از ابتدای ست سوم برتر از حریف خود بود و در نهایت هم ۲۵ بر ۲۰ برنده شد. ست طولانی چهارم نیز ۲۶ بر ۲۸ به سود لهستان تمام شد. در این بازی داوید کونارسکی ۲۱ امتیاز برای لهستان و شارون ورنون - اوانز ۳۱ امتیاز برای کانادا کسب کردند. داورانی از ژاپن و مراکش، قضاوت این بازی را بر عهده داشتند.

 

برنامه بازی ایران در هفته چهارم لیگ ملت‌های والیبال:

جمعه ۳۱ خرداد ۱۳۹۸
ایران - پرتغال، ساعت ۱۸:۳۰

شنبه اول تیر ۱۳۹۸
ایران - استرالیا، ساعت ۱۸:۳۰

یکشنبه دوم تیر ۱۳۹۸
ایران - فرانسه، ساعت ۱۸:۳۰

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳۶
کبک ایران خروس می خواند ؛ قوقولی ؛ قو غول!
پاسخ ها
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
این نشون میده که اون مثلی که میگه فلان کشور صد سال از بهمان کشور عقبتره دروغی بیش نیست
اگه در هر زمینه ای تلاش کنیم و یاعلی بگیم از بهترین ها در اون زمینه، میتونیم جلو بزنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
مهندس جان
شمایی که میگی ما عقب نیستیم و همه اش دروغه.
اگه این اتفاقات تداوم داشته باشه یعنی پیشرفت. نه اینکه مقطعی به زور و به کمک جیمی جامپ استرالیا رو ببریم و بریم جام جهانی و 4 سال بعدش اصلا نریم. یه خورده صبر داشته باش شما.
در ثانی از این مرحله 6 تیم اول میرن بالا و به صورت متمرکز که امسال تو شیکاگو آمریکا هستش با هم بازی می کنن و قهرمان مشخص میشه. از کجا معلوم روسیه فعلا قافیه رو جلومون آب داده که اونجا برگ برنده اشو رو کنه.
البته از اینکه توی این اوضاع بد اقتصادی و فوتبالی و ... یه کم شاد میشیم از برد بچه های باغیرت والیبال خوشحالم و آرزوی موفقیت بیشتر دارم ولی شما هم جو نده عزیز
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
بچه ها خوب بازی کردین و حریف ها خوب مقاومت کردند. بهر حال افتخار ما هستید. بچه مچکریم
...در اردبیل؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
پس کجا عزیزم
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
میخوای کلمملکتو حذف کنید حتی بهشون نون هم ندید فقط تهران واصفهان و اینا بخورن آدم ... ک
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
دوست عزیز که والیبال ندیدی تا حالا . سال پیش قهرمانی امیدهای آسیا در اردبیل در سالن با کیفیت بالا برگزار شد.
اگر ایران ببرد جوگیرها مثل بازی های قبل می روند در خیابان و به خاطر یک چیزهای الکی بوق بوق می زنند
به خدا ان کشورهایی که از ان ها یاد گرفتید برای رسیدن به مراحل بالاتر و یا قهرمانی این کارها می کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
چون تنها دلخوشی جوانان برای چند ساعت همینا هست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
آب رو بریز اونجایی که میسوزه برادر
ناشناس
| Poland |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
متأسفانه شما و امثال شما مملکت را به بیت الاحزان تبدیل کردین و مردم مجبورند به این بهانه ها شادی و شادمانی کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
نخیر چون با استفاده جو روانی رو مخ شما کار کردن که شما شاد نیستید
با شما بودم۲۳:۰۹
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
به تو چه فضولي
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
آی گفتی (( بیت الاحزان )) !!!!!!!
روسیه نابود شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
واقعا
مثلا کشتی گیر آمریکائی را می بریم منویسن پشت آمریکا را به خاک مالیدیم !!!!
درود بر شما شیرهای ایران زمین!!! فوق العاده هستید دمتون گرم
آفرین.
اگر بچه ها در زدن سرویس مشکل نداشته باشند ؛ بهترین تیم ملی والیبال دنیا هستند
دمشون گرم
خدارا شکر این پیروزی خیلی با ارزشتربود .
بچه ها متشکریم
هر چی فوتبال و فوتبالیستهامون بدرد نخور و پرمدعا و سطح فنی اماتور که حتی از پس یه استپ ساده برنمیان و پولهای ملیاردی مفت هم میگیرند والیبالمون در نقطه مقابلش قرار داره تعطیل کنید این فوتبال کثیف رو عوضش به ورزشهای کم خرج پربازده بها بدید
خدا قوت بچه ها.
آفرین بر غیرت و تعهد این بچه ها
جالب بود که روس ها طعم شکست از ایران را بچشند هرچندفعلا در میادین ورزشی
بچه ها! بخاطر تمام پیروزیهاتون مرسی. همه تون جنتلمنید جنتلمنید!همه تون هم عشق مائید عشق مائید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
اوا خواهر !!! نگو !!!!!!!
ایرانیان درصحنه بین المللی این باردرمیدان جهانی والیبال درارومیه گل کاشتند عامل پیروزی بازی ایران با روسیه چه بودآیا تماشاچیان پرشورایرانی بودند.آیااتخاذاستراتژی مربی هوشمندایرانی بود . آیادرخاک خودمان بازیکردیم برد . آیا اتحادوهمدلی تک تک بازیکنان ایرانی بود. وآیاهای دیگرهمه اینهامیتونه باشه امابنظرمن عطش روحی بازیکنان تازه وارد وپرافتخارایرانی مث ظریف وغفوروموسوی و... بود بله بنزین سبز ایرانی کاری کردکارستان ستاره های پرقدرت ایرانی به مسیرپیروزیهای خودادامه خواهند دادتنهاتیمی که بدون بازی تدارکاتی به این بازیهاپاگذاشته بودندچگونه تیم اول مسابقات جهانی می شوند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
بنزین سبز ایرانی کجا بود .اکثر تیمها با بازیکنای جوون شرکت کردن .و هدف بلند مدت المپیک ۲۰۲۰ و حتی ۲۴ رو دارن بعد ما هدفمون صعود به مرحله نهایی لیگ ملتها باید باشه عیار این تیم مرحله نهایی تو شیکاگو معلوم میشه که با اومدن ترکیب اصلی تیما بازم میشه همون تیم بازنده سالهای قبل
این تیمی که چندین سال در لیگ جهانی و المپیک وجام جهانی در کنار هم بازی کرده اند و تجربه انها از همه تیمهای این دوره بیشتره توقع غیر از این نیست. واسه من یکی زیاد جذابیت نداره چون برنامه ریزی بلند مدت در این تیم وجود نداره و نتیجه گیری مقطعی مهم شده که البته مسابقات جام ملتها در رده چهارم یا پنجم اعتباری قرار داره و به همین دلیل اگر دقت کنید در اکثر تیمهای بزرگ اثری از بازیکنان بزرگ و با تجربه گذشته نیست و اغلب جوانان جهت کسب تجربه به میدان می روند .
اینکه این بازی در ارومیه و بازی بعدی در اردبیل خواهد بود باید به برگزارن تبریک گفت. تیم ایران به همه ایران تعلق دارد و بازی در شهر های مختلف بجای تهران هم به بازی ها شور بیشتری میدهد هم جوانان ان شهر و استان دلگرمی پیدا میکنند و هم کمکی است به اقتصاد محلی.
آفرین به هر سازمان یا افرادی که بانی و مبتکر این کاار بودند. امیدواریم برای بازی های تیم ملی فوتبال هم بازی ها به استادیوم شهر های دیگر منتقل گردد.
سلام به شیکاگو درود بر واشنگتن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
سلام بر اونور آب
چه هوائی !! چه صفائی !!!!!
دورد بر غیرت و مردانگی تان
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان