بازدید 4683
گزارش

مصدومیت خریدِتازه قلعه‌نویی دراولین تمرین مجیدی

کد خبر: ۹۰۵۷۴۳
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۱ 15 June 2019

نخستین جلسه تمرین تیم ملی فوتبال امید زودتر از موعد مقرر و از ساعت ۱۷:۴۵ در زمین شماره یک کمپ تیم‌های ملی آغاز شد.

به گزارش تابناک ورزشی، ۲۵ بازیکن طبق فهرست اعلام شده در تمرین حضور داشتند و زیر نظر فرشاد ماجدی به انجام تمرینات کششی پرداختند. فرهاد مجیدی نظارت مستقیمی بر این تمرین داشت و در حین تمرین نکاتی را روی دفترچه یادداشت خود نوشت. مرتضی محصص، رئیس کمیته فنی فدراسیون فوتبال و اکبر محمدی، رئیس کمیته جوانان بعد از گذشت یک ربع از تمرین در کمپ تیم‌های ملی حضور یافتند و تمرین تیم ملی را مشاهده کردند.

محمد بلبلی، بازیکنی که در فصل نقل و انتقالات با دو باشگاه استقلال و فولاد به توافق رسیده بود و حواشی زیادی پیرامون او وجود داشت، به سوژه اصلی تمرین بدل شد. محمد زینالی در حین فوتبال درون تیمی مصدوم و از زمین خارج شد تا پزشکان تیم ملی به مداوای پای او بپردازند. او به تازگی از نود ارومیه به سپاهان ملحق شده است.

حمید استیلی در ابتدا به فرهاد مجیدی خوش آمد گفت و سپس خطاب به بازیکنان اظهار کرد: همه ما برای رسیدن به یک هدف بزرگ کنار هم هستیم و امیدواریم در این مسیر به آنچه می‌خواهیم برسیم. رعایت قوانین و نظم و انضباط در تیم برای ما از هر چیزی مهمتر است و امیدواریم به این مسائل توجه داشته باشید.مدیر تیم ملی امید گفت: برای ما فهرست اول و دوم در این اردو معنی و مفهومی ندارد. تلاش شده بازیکنان را به شکلی دعوت کنیم که همه به خوبی دیده شوند و کادر فنی شناخت لازم را از آن‌ها پیدا کنند.

در ادامه این جلسه فرهاد مجیدی با اعضای تیم گفتگو کرد و خطاب به بازیکنان گفت: خوشحالم که در اینجا با شما همراه هستم. حضور در تیم ملی کشورم برای من باعث افتخار است و امیدوارم روز‌های خوبی در کنار هم داشته باشیم. فراموش نکنید که شما رویا‌ها و هدف‌های بزرگی دارید. باید برای رسیدن به این هدف‌ها تلاش کنید. همانطور که آقای استیلی گفتند، نظم و انضباط برای من از هر چیزی مهمتر است. زندگی سالم و حرفه‌ای مهمترین عاملی است که شما را به اهدافتان می‌رساند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان