بازدید 5122
۱

فدراسیون، علیرضامنصوریان را نقره داغ کرد

کد خبر: ۹۰۵۷۳۰
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۲ 15 June 2019

کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص تیم‌های مختلف صادر کرد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس تهران برگزار شد و از سوی هواداران تیم تراکتورسازی تبریز تخلفاتی مبنی بر فحاشی به تیم مقابل و داور مسابقه صورت گرفت. تیم تراکتورسازی تبریز به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

*اکبر ایمانی بازیکن تیم تراکتورسازی تبریز نیز به دلیل رفتار غیر ورزشی به عنوان اعتراض بر تعویضش با توبیخ کتبی کمیته انضباطی رو به رو شد.
*تیم سپاهان به دلیل استفاده از الفاط نامناسب توسط تماشاگرانش در دیدار برابر ماشین سازی تبریز به توبیخ کتبی محکوم شد.
*دیدار تیم‌های نفت مسجد سلیمان و ذوب آهن اصفهان برگزار و از سوی تماشاگران تیم نفت مسجد سلیمان تخلفاتی مبنی بر فحاشی به داور، عوامل دیگر تیم ها، پرتاب نارنجک و ورود یکی از لیدر‌ها به داخل زمین پس از پایان مسابقه رخ داد. این تیم به ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. (این رای قابل تجدی نظر است)
*علیرضا منصوریان، سرمربی ذوب آهن به دلیل رفتار غیر ورزشی و اهانت به داور که منجر به اخراجش شد و پس از اخراج به نماینده فدراسیون اهانت و فحاشی کرد به سه جلسه از همراهی تیم خود و پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. (این رای قابل تجدی نظر است)
*وحید محمدزاده بازیکن تیم ذوب آهن به دلیل اهانت به داور که از بازی اخراج شد به دو جلسه از همراهی تیم خود محروم شد و باید ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. (این رای قابل تجدی نظر است).
*محمد خرمگاه، مربی تیم ذوب آهن به دلیل اظهارات کذب نسبت به نماینده فدراسیون در کنفرانس خبری به توبیخ کتبی و پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
چرا بازیکن های پرسپولیس محروم نمیکنید مگه قانون برای همه نیست یا میترسید
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان