بازدید 9025

به استقلال اقتصادی به خصوص در حوزه کشاورزی باید توجه ویژه شود

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: باید به استقلال اقتصادی به خصوص در حوزه کشاورزی توجه ویژه انجام شود.
کد خبر: ۹۰۵۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷ 14 June 2019

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: باید به استقلال اقتصادی به خصوص در حوزه کشاورزی توجه ویژه انجام شود.

به گزارش ایسنا، علی لاریجانی در جمع تعدادی از مسئولان و نخبگان در شهرستان اسفراین افزود: وزارت جهاد کشاورزی به همراه مرکز پژوهش کشاورزی یک پژوهشی را انجام دهد تا نیاز کشور به محصولات اساسی کشاورزی راهبردی را مورد بررسی قرار دهد.

وی با اشاره به این‌که طی ۴۰ سال گذشته فشارهای خیلی زیادی بر روی کشور ایران وجود داشته است، ادامه داد: دشمنی‌های آمریکا، رژیم صهیونیستی و برخی از کشورهای منطقه سبب شده تا ایران تحت فشار قرار گیرد و این افراد به دنبال ضربه زدن به منافع ملت ایران هستند و از دشمنی‌های خود کوتاه نیامدند.

وی با بیان این‌که «تحریم‌های اعمال شده کاملاً ضد منافع ملت ایرانی است»، اظهار کرد: یک نکته‌ای که باید به آن در حال حاضر توجه ویژه شود زمینه‌های اقتصادی است.در زمینه‌ی مسائل اقتصادی آن همتی که باید شود نشده است و گرنه نباید با این تحریم‌ها به این مشکلات بر می‌خوردیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ارتباط با قشر جامعه عشایری نیز تصریح کرد: عشایر ظرفیت بزرگ و یک سرمایه ملی برای کشور محسوب می‌شود و نقش بسیار مهمی در صیانت از سرزمین ایران را برعهده دارد. غیرت عشایر سبب شده که همیشه مدافع ایران باشند.

وی با اشاره به این‌که خوشحال هستیم که امروز بخش‌های مختلف کشور به حمایت از عشایر پرداخته‌اند، ادامه داد: یکی از خواسته‌های موجود این است که مشکل سرپناه‌های عشایری حل شود و این سرپناه‌ها تبدیل به مکان مستحکم برای زندگی آنها شود. در قانون برنامه و بودجه امسال تلاش شده تا حمایت از عشایر جدی گرفته شود. مخصوصاً منابعی از محل صندوق توسعه ملی برای آنها در نظر گرفته شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر