بازدید 22798
امیر خجسته در گفت‌وگو با «تابناک»؛

مسئولان، کشور را دوست ندارند و ایران را رها کرده اند!

چند وقتی است، بهای ارز و طلا در بازار‌ها رو به کاهش است؛ اما در همین مدت نه ‌تنها قیمت دیگر اقلام کاهش نداشته، بلکه برخی از کالا‌ها نیز نسبت به چند روز قبل گران‌تر شده است و درواقع روال افزایش قیمت‌ها همچنان در بازار وجود دارد و کسی هم حاضر به کاهش قیمت نیست.
کد خبر: ۹۰۵۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰ 13 June 2019

ما نمی‌توانیم دور کشور حصار بکشیم/ برای تکمیل برخی تولیدات داخلی، به واردات مواد اولیه نیاز داریمچند وقتی است، بهای ارز و طلا در بازار‌ها رو به کاهش است؛ اما در همین مدت نه ‌تنها قیمت دیگر اقلام کاهش نداشته، بلکه برخی از کالا‌ها نیز نسبت به چند روز قبل گران‌تر شده است و درواقع روال افزایش قیمت‌ها همچنان در بازار وجود دارد و کسی هم حاضر به کاهش قیمت نیست.

به گزارش «تابناک»؛ برخی نمایندگان مجلس بر این باورند که نظارت ناکافی در بازار، باعث این وضعیت شده و اگر این وضعیت همچنان ادامه داشته باشد، نارضایتی در میان مردم افزایش خواهد داشت. به اعتقاد این افراد، سیستم مدیریت اجرایی کشور تنها دلیل این وضعیت است.

امیر خجسته در گفت‌وگو با تابناک اظهار داشت: مردم از نوع مدیریت اجرایی کشور به شدت عصبانی هستند و این روش از مدیریت را که با معیشت مردم سر و کار دارد، به هیچ عنوان قبول ندارند، چون همه چیز در حال گران شدن است، ولی متأسفانه آقای رئیس‌جمهور صحبت از بهتر شدن وضعیت مردم می‌کند. بهتر است آقایان بیایند و سری به مغازه‌ها بزنند و در بین مردم باشند تا ببینند اوضاع بهتر نشده است. به گفته خود آقایان وزرا، تورم بالای 50 درصد است و البته به نظر من بسیار بیش از این است که می گویند؛ اما کسی حاضر نیست این وضعیت را ببیند. معلوم نیست چرا با مردم این‌گونه برخورد می‌کنند! سوءمدیریت و تسویه‌حساب‌های سیاسی، دمار از روزگار مردم درآورده و مردم زیر فشار در حال نابود شدن هستند. آنان پایبندی خود را اثبات کرده‌اند و در راهپیمایی‌ها این را به همه دنیا اعلام می‌کنند؛ پس باید گفت، مردم پای ‌کارند و کشور خود را دوست دارند، ولی مسئولان کشور را دوست ندارند و سکوت نموده و کشور را رها کرده‌اند.

وی افزود: ما اعلام کردیم یا کامل سیاست را رها ‌کنید و یا مقتدرانه بایستید و اوضاع را جمع کنید. مشکل ما از آمریکای درون است، آمریکایی‌ها در بازارهای ما احتکار نمی‌کنند، ولی خود ما اخلال در بازار ایجاد کرده‌ایم. آمریکایی‌ها نمی‌توانند به ما ضربه بزنند اما خودمان می‌توانیم ضربه بزنیم.

این نماینده مجلس گفت: مسئولان ما و در رأس آن‌ها وزیر صنعت مسبب این اوضاع است. بلایی که بر سر خودروسازی ما آمده، در تاریخ ایران بی‌سابقه است. ما همان زمان گفتیم که نمی‌توانید بازارهای خودرو را مدیریت کنید. سیاست 5 درصد سود کمتر حاشیه بازار اشتباه بزرگی بود که صورت گرفت. بازار ما به دست عده‌ای دلال اداره می‌شود که با برخی از آقایان در ارتباطند. مگر می‌شود پراید 7 میلیون تومانی، امروز 50 میلیون تومان باشد؟ گویا ویروس بی خیالی در کشور شایع شده که در حال نابودی مردم است!

این نماینده در پاسخ به این که اگر خودروساز نمی‌تواند خودرو تولید و عرضه کند، چرا باید قیمت‌گذاری کند، گفت: اتفاقاً این‌ها خودرو خوب تولید می‌کنند، اما باندها و رانت‌هایی موجود، این خودروها را در بازار به فروش می رسانند. خودروهای تولید شده خیلی ظریف به وسیله دلال ها به بازار عرضه می شود و با گران ترین قیمت به دست مردم می رسند. متأسفانه وزارت خانه نظارتی ندارد و خودرو تولیدی با هماهنگی و تبانی در بازار آزاد به فروش می‌رسد. من اطلاع دقیقی از این بابت دارم و اگر نمی‌دانند بیایند، من مستندات آن را بدهم. بسیاری از مردم ما به نان شب خود محتاجند، ولی برخی وزرا در مسیر دیگری سیر می کنند و صحبت از کم خوردن و نخوردن می کنند؛ بنابراین، بهتر است به خودمان بیاییم، چون مردم دیگر بیشتر از این تحمل فشار ندارند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۱
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۱۲۴
آدم هاج و واج میشه چی بگه
برادر نماینده الان قریب به دو ساله زندگی مردم با این گرانی ها تباه شده مگه شما با اصحاب کهف خواب بودید که الان دارید افاضات گران بها بیان می کنید
حضرتعالی هم بوی انتخابات به شامه مبارکتان خورده والا دلسوز مردم نیستید
کاش کاش کاش مردم تو انتخابات شرکت نکنند فقط یکبار شرکت نکنند تا اینها حساب کار دستشان بیاد
البته در عمل براشون تفاوتی نداره
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
تاحالا که همچی تقصیر امریکا بوده
حححح
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
.ما مردم با انتخاب خودمون این بلا ها را باید بکشیم
واقعا این دو رحمانی وزیرند؟
یا کارمند جزء
همش حرف. ملت خسته شدن ازین حرف
بس کنید این لفاظی ها رو
آمریکای بیرون کم بود حالا یه واژه هم جدیدا اضافه کردید:آمریکای درون
احسنت ! مرحبا ! اصل مشكل همين است كه اقاي خجسته اشاره كردند .
بجز چند مسئول خدوم بقیه هنوز در تعطیلات نوروز ۹۶ هستند

یادآوری میکنم : تعطیلات نوروز ۹۶
چرا کسییییی‌کاری به کاره مسکن نداره این اجاره ها و رهن ها چی؟!!!!! کی باید به داد ما برسه.
خیلی ها نابود شدن در این اوضاع من خودم نه امیدی دارم نه چیزی برام مونده روزی صد بار ارزوی مرگ میکنم از این زندگی واقعا یعنی اون مسئولان کار بدستها اوضاع زجراور مردم رو نمیبینن درسته بچه های اونا کانادا و امریکا شمال تهران مشکلی ندارن ولی بخدا ما نابود شدیم به خاک سیاه نشستیم بترسید از اه و خشم مظلوم
حرف حق
اولویت مسئولان چیز دیگری است نه مردم ایران
بازم نماینده های دل سوز و سینه چاک ، خدا عمرتونو دراز کنه ،خدا عزتتون بده ، تادیروز که خواب بودین الانم نزدیک اناخاباته باید یه تکون در حد حرکت زبان مبارک به خودشون بدن ،ممنونیم مه حامی ماهستین ، این نماینده سینه چاک ملت میگه ما گفتیم این کار اشتباهه ، زحمت خیلی زیادی کشیدن ، والا ما هم همینو گفتیم ولی فک کرذیم عمل کردنش با شماها عاشقان ملت و کشوره ، به هر حال دمت گرم پهلوون، خیلی با حالی ،
تقریبا هیچ مسولی نمونده که نگفته باشه ما گفتیم این اشتباهه اون اشتباهه، همه اینو گفتن ، خدا رو شکر
جمع کنید بساط مسخره مدیریتتونو، چقدر توهین میکنین به شعور ما ، نخواستیم این دولت و مجلسو ، کمر ملت خورد شده
برخی مسلمون هم نیستند چه برسه به این که ایرانی باشند.
از کرامات شیخ ما این است، شکر را خورد و گوفت شیرین است.
یارانه ۴۲۰۰به چه کالاهایی تعلق میگیرد. مگر تو ارز ۴۲۰۰کلا ۱۵درصد گرون شده.خوب شیر و لبنیات ۱۰۰درصد گرون شده، برنج ۷۰درصد، شکر و قند ۹۰درصد با قیمتهای دولتی، خودرو صد درصد، مصالح ۲۰۰درصد ، مسکن ۲۰۰درصد، ماکارونی و ماهی و گوشت ۱۰۰درصد، مرغ صد درصد
خوب یکی بیاد بگه این دلارای ۴۲۰۰کجا دارن میرن.
چرا همین را به مردم نمیدن خودشون خرید کنن. بازار و دستورات دولتی مثل حروف والی شده نوشته میشن خونده نمیشن.
احتمالا یا دروغ میگن دادیم یا اختلاس میشه اگر احتمال دیگه ای هم هست بگید.
سلام آقا فرمود اگر انتخاب بد کنیم خودمان خسران می بینیم با این انتخاب خود کرده را تدبیر نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
نیازه فقط یک سرچ بزنی قیمت سکه در ۴۰سال اخیر.
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
آقا بنده اشتباه کردم و بیجا کردم مثبت دادم خدا من رو ببخشه
خسته نباشید تازه فهمیدید
بخاطر همین است نظرکارشناسان که میگویند «عمده دلائل گرانی داخلیست نه تحریم» درست است
بله انتخابات نزدیک هست و این حرف‌ها میزنید، اگر راست می‌گوید وزرا و یا خود روحانی رو استیضاح کنید..
در ایران یک اپیدمی و یا یک مرض عمومی با نام شهرت طلبی وجود دارد که مسئولین فقط به غیر خودشون کسی دیگر را تحمل نمیکنند ما از بس گفتیم و نتیجه نگرفتیم دیگر میدان را سپردیم به دست طلائی مسئولین .
اگر به خدا ایمان دارند باید پاسخگو باشند
مشکل مملکت ما از وقتی شروع شد که هر کسی بدون کوچکترین دانش اقتصادی در مورد اقتصاد نظر میدهد...نماینده مجلس هنوز نمی داند که اجناس با دلار ازاد قیمت گذاری نشده اند که حالا با کاهش قیمت دلار پایین بیایند...بعید می دانم این اقا اصلا درک و فهمی از افزایش سی برابری نقدینگی،تحریم های کمر شکن،کمبود ارز،کمبود کالا،محاصره اقتصادی و... داشته باشد.همین افراد با چاپ پول بدون پشتوانه و پولپاشی و افزایش شدید نقدینگی عامل اصلی تورم فعلی هستند.
كاش فقط دوست نداشتند . عملكردشان نشان دهنده دشمني با ايران است .
این کاری که شما با ما میکنید آمریکا نکرده و نمی کنه.
قسمت آخر که گفت " بیایند تا مستندات را ارائه دهم " نشود داد که این آقا هم جزو همان دارو دسته است .
تو اگر سند دارای ، نه در مجلس ، نه در دولت که مستقیم باسد در اختیار مردم قرار دهی اگر صداقت داری
سالهاست که با بگم بگم مردم رو سرکار گذاشته اند .
اصلاح گر و اصول طلب دو تیغۀ یک قیچی هستند ...
وقتی دلار گرون میشه تقصیر گرونی کالاها رو می اندازن گردن گرونی دلار! و وقتی دلار ارزون میشه با بهانه های مختلف تقصیر گرونی ها رو می اندازن گردن چیزهای دیگه!!!!!
مدیریت اقتصاد و ثبات و رفاه دادن به معیشت مردم عرضه و لیاقت و برنامه مشخص و دلسوزی و تلاش شبانه روزی میخواد . میشه با کنسرت رقص و اشرافیگری اینا رو ایجاد کرد ؟
برادر عزیز سالهاست دلسوزان این مملکت می گویند دشمن ما نه امریکا هست نه اسرائیل نه عربستان بلکه دشمن اصلی. و واقعی ملت ایران مدیران ناکارامدی هستند که مانند اختاپوس به صندلی های مدریت کلان کشور چسبیدن و ول کن هم نیستند اینها برای کشور مانند قرص سیانور هستند
چرا مجلس محترم !!!!!! این چنین وزرایی را استیضاح نمی کند ؟ پس شما نمایندگان چکاره اید.بیچاره مردم که بخاطر شما ها زمان انتخابات به سر و کله هم میزنند واقعا متاسف و متاثرم و هیچ کاری هم ازدستمان بر نمی اید.فقط دادمان را به درگاه الهی می بریم که خودش بهترین دادستانهاست.
چون پیرند و دارای حقوق مکفی
۴ دهه بیشترین تعلیمات دینی در رسانه ها و مدارس درباره مذموم بودن احتکار از نظر اسلام همچنین خطر فقیر شدن جامعه ارائه شده است اما متاسفانه در جامعه دینی ما کمترین اثر در رفتار مردم و مسیولین از تعالیم دینی میبینیم.
باشه تو خوبی ما به تو رای میدیم
اتفاقا اشتباه به عرض شما رسوندن خیلی هم دوست دارن که دارن میچاپند
اقایان دولتیها و مجلسیها شماها اگر مدیریت بلد هستید و توانایی دارید لطفا قیمتها را به قیمتهای اول سال 97برگردانید (که اگر بلد بودید وضع مملکت الان اینطور فاجعه بار نبود ) که اگر اینکار را بکنید شاهکار کردهاید درغیر اینصورت مدیریت کار را به افراد صالح و کاردان و کار بلد تحویل بدهید تا مردم نفس راحتی بکشند !!!!!!!!
زنگ بزن به پلیس 110
در نتیجه سوءمیریت اسفناک و فاجعه بار مدیران و مسولین دولت و مجلس است که وضع مملکت فاجعه بار شده است و مردم بدبخت و بیچاره شده اند قیمتها بسیار زیاد شده و از اول سال تا حالا اگر حساب کنید حدود 300 تا 600 درصد افزایش قیمت داریم و ان وقت برخی میگویند تورم 48 درصد است
مسئولان خانوادشون رو دوست دارن خیلی خیلی داد بزنین خیلی خودتونو خفه کنین بگین خیلی
مافیای خودروسازی که دستش در دولت محمود کوتاه شد
و در وقایع۸۸ به آمریکا گریختند در ۹۲ برگشتند و تا الان یکه تازی میکنند.
امان از ارتباط مافیا با سیاست
و دوباره نزدیک انتخابات شدیم و نمایندگان مجلس ادای دلسوزان را در اوردند
باز نزدیک انتخابات شد
تو کل تاریخ مملکت تا بحال سابقه نداشه همه چی اینطور به امون خدا رها بشه .
شما که دزد و رانت خور را می شناسی چرا به قوه قضاییه معرفی نمی کنی ؟ شما جوری حرف می زنی انگار دلار و سکه خودبخود پایین اومده حالا دولت نمی خواد بقیه پایین بیاد اون قسمتی که دست دولته مثل بنزین و نان و ... که تکون نخورده برای بخش خصوصی هم اگه تخلف کردند سازمان تعزیرات و قضا باید وارد عمل شوند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
اونم نازشون میکنه
مردم ایران ما شما را خیلی دوست داریم خئیییییییییییییلیییی
خجسته شما نیز نان را به نرخ روز میخورید حالا که نزدیک انتخابات است زبان باز کردید چرا این سخرانیها را در مجلس یا در جمع مردم بیان نمکنی شما نیز هیچ فرقی بابقیه مسولانی که از آنها گله مندید ندارید
مگر میشود که بشود؟؟؟؟؟
مسئولان خیلی وقت است که کشور رها کردند یکی از دلایلش اینست که کشور مسئول مشخصی ندارد هر کس هر کجا زورش نفوذش زیاد است انجا مسئول وکدخداست .
ای عمو هرکی اومده فقط خواسته از این نمد کلاهی واسه خودش درست کنه.برو تو این سازمانها،همش سیاه کاری و دغل بازیه.تعهد مسولیت همش شده باد هوا
بنده در همین تریبیون استفاده میکند و دستور میدهم این آقای مسولان که نمیدانم کیست را بازداشت کنید و اعدام و سپس دادگاهی کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
منهم مخالفم
جناب خجسته
اتفاقا مسئولین کشور رو در شرایط حاضر دوست دارند
به راحتی از بانک وام میگیرن
به راحتی رانت خواری میکنن
به راحتی هم شعار حمایت از تولید ملی میدن

اونایی که در میرن همین مسئولین عشق میهنی هستند که جهت ترک پُرخوری میرن کانادا و آمریکا
آقای عزیز سند داری چرا مِن مِن می کنی باید سند رو کنی معیشت مردم که کمتراز فلسطین یا سوریه نیست
چه عجب يك نفر متوجه شد !!!!!!
ما یک مشت رعیت هستیم که خواستار زندگی عالی برای اربابان خود هستیم. تلاش میکنیم که با یک وعده غذا بدون خانه شغل ماشین و مسکن، اربابان خود را به اهداف عالیشان برسانیم
متاسفانه در بین مدیران از هر دو گروه علاقمندان و و مخالفان ایران ممکنه باشه
هیچ نظارتی نیست دولت و تمام نهادهای نظارتی کجا هستن سیب زمینی کجاس گوجه و تمام سیفی جات وسبزی چرا اینقدگرون بشه اون هم تو فصل تولید اگه دلیل گرانی صادرات است چرا جلوی صادرات نمیگیرن تمام گرانی ها و مشکلات را گره میزنن به تحریم گوجه سیب زمینی سبزیجات و نیازهای اولیه چ ربطی به تحریم داره اصلامجلسی ها کجا هستن نهادهای نظارتی کجا هستن آیا این گرانی ها بی ربط به تحریم نمیبینن گوشت ومیوه جات را از سفره مردم خالی کردن لا اقل بزارم یه سیب زمینی و گوجه ای سرسفره مردم بمونه
اقای نماینده محترم شما ها به اصطلاح نماینده هستید شما ها به قانونی که قسم خوردید زیر پا گذاشتید و به وظایف قانونی خود عمل نکردید وقتی نماینده ای که نتواند به وظایف خود عمل کند باید استعفا دهد مثل اقای افروغ یک دوره نماینده شدند و طبق گفته خودش دید نمی تواند به وظایفش عمل کند دیگر کاندید نشد الان در مجلس نمایندگانی هستند که چند دوره است نماینده شده و کار مثبتی هم انجام نداده و با حد اقل ترین رای بر صندلی سبز تکیده زده است تمام مسولان کشور چه انتصابی و چه انتخابی در به وجود اوردن وضع فعلی مقصر هستند مسولان ما با دیدن ایبنهمه گرانی و تورم و اختلاس و بی قانونی به مردم امید می دهند و می گویند وضع بهتر شده است علت اینهمه بانسامانی نبود احزاب قوی در کشور است این احزابی هم که وجود دارد مردمی نیستند وقتی در کشور قانونی به نام حقوق انسانی و شهروندی وجود نداشته باشد اوضاع همین است که می شود
آقای خجسته دوباره نزدیک انتخابات شد وشعارها ازسروصورت نمایندگان میریزه توی این چندسال نمایندگیتان ،کجا تشریف داشتید?درزمان شمانمایندگان، این بلای تورم بسرمردم آمد دولت ونمایندگان ونظارت کنندگان وهمه سروته یه کرباسند
کاملا حرف درستیه ، اما در عوض پولو خیلی دوست دارن
آدرس غلط نده. نه تنها از مدیریت اجرایی و دولت بلکه از مجلس و شورای شهر هم دلخوشی ندارند.
سلام
مسئولان واقعا مملکت راول کرده اند درهمه زمینه؛ درارتباط بامعیشت مردم؛ کارجوانان؛ نظارت برمسئولیت مسئولان....
نمونه خیلی ساده اش ؛همین عدم بکارگیری بازنشسته هاست.نمایندگان محترم محلس قانون تصویب میکنندامامتاسفانه نه تنها به درد هیچکس نمیخوردبلکه هم توقع ایجادمیکنندهم نارضایتی وهم بدبینی.
شرکت های وابسته به بانک کشاورزی حتی شرکت هایی که سهامی عام هم هستندمحل تحمع پیرمردان بازنشسته ای شده که باحقوق های آنچنانی وغیرمنطقی وباعناوین مشاورومدیربصورت آشکارقانون مصوب کشورراموردتمسخرقرارداده اند وعلیرغم اطلاع مدیران بیمه تامین اجتماعی؛مدیران وزارت کارومدیران بانک ازاین موضوع تا بحال برای اجرای قانون د اقدامی انجام نداده اند اما یقینا باورداریم روزی بایددربرابرقانون پاسخگو باشند.
تابناک عزیز مدتی است این مطالب اعتراضی را که حداقل ترین راه برای رساندن مطالب به گوش مسئولان مربوطه
است چاپ نمیکنید .چاپ کنید برای اجرای قانون وبرای حفظ حرمت قانون
مسئولان کانادا و آمریکا را بیشتر از ایران دوست دارند
پس شما نمایندگان در مجلس چه کار میکنید..
...انتخابمون مشکل داشت
اقای نماینده دیگه واسه گفتن این حرفا دیره چند ماه دیگه انتخابات مجلسه دیر گفتی
ایشا انصافن همیشه نطق های قشنگی میکنن به خصوص در زمان هایی که به انخابات نزدیک میشویم

شما هم یکی از همین مسئولین هستید خودتان را در مقام منتقدر قرار ندهید

شما هم در گناه آنها شریکید

اگر نمیتوانید کاری برای مردم انجام دهید استعفا دهید و دیگر کاندید نمایندگی مجلس یا هیچ مسئولیتی در سازمان های دولتی نشوید تا مردم حرفهایتان را بور کنند
دلار دراستانه ورودبه کانال ۱۴۰۰۰ تومان است
مردم کمتر بخورند کمتر بپوشند! فقط کار کنند برای مسئولین!
اینقدر سطحی نگری واقعا از مسولان قابل قبول نیست که تا نوک انگشتشان را فقط بینند، قیمت قطعات خودرو افزایش حداقل ۳ برابری داشته، زمانی که پراید ۷ میلیون بود سکه تمام ۳۶۰ هزار تومان بود، قیمت دیسک و صفحه ۲۰۶ از پارسال ۲۲۰ هزار رسیده به ۸۰۰، گیر دادن به خودروساز فقط پول را به جیب دلالان روانه میکنه، اگه میتونید مشکل را ریشه ای حل کنید، اگر نه حرف بی نتیجه لطفا نزنید.
وقتی وضع اقتصادی مردم خوب بشه، مردم غرب زده تر میشن و یک عده این رو نمیخوان
حرف دل مردم
اما دیر زده شده
سلام . کدوم کشور دوست عزیز . اگر منظور شما ایرانه که مسولان محترم خیلی وقته اونو رها کردن و فقط فکر خودشون و آینده خود و بچه هاشون هستند . البته اگر تابناک این پیام رو اجازه انتشار دهد
مسئولین ایران رو جیب خود میدونند،لذا عاشق ایرانند
آقای خجسته تا الان خواب بودی

از اردیبهشت یال پیش تا الان اوضاع هر روز بدتر از دیروز


بعد این آقای یادش اومده که چند ماه دیگه انتخاباته الان این خرفا رو میزنه

تو به عنوان نماینده مجلس چه کار مثبتی برای مردم انجام دادید؟
اتفاقا ملت بیشتر از اینها تحمل دارند و باید بیشر از اینها به ملت فشار وارد شود.
کانادا بهشت مورد علاقه مسؤلان و هنرپیشگان و مجریان و همسران باردارشان است
ایران هم سکوی پرشه
اولا که شما که تماینده مجلس هستین چرا هیچکاری نمیکنین؟! چرا اون وزیر صنعت رو برکنار نمیکنین؟ چرا اون وزیر نیرو رو استیضاح نمیکنین که بچه هاش اون ور آبن و به مردم میگه روزی یه وعده بخورین؟ چرا رییس جمهورو استیضاح نمیکنین که گفته وضع مردم خوبه و از پارسال هم بهتره؟ چراا وزیر صنعت قبلی رو که شایستگی نداشت کردین وزیر کار؟ دوما اگه نمیتونین این کارارو کنید چرا استعفا نمیدین؟
الان دم انتخابات دارین این حرفارو میزنید که چی؟! به جای کار کردن مملکتو داغون کردین. اینطوری مملکتو اداره میکنین؟
درصد کارگران در مجلس صفر درصد. درصد دهقانان در مجلس صفر درصد. درصد پرستارها در مجلس صفر درصد. درصد معلم ها در مجلس صفر درصد. درصد روشنفکرها در مجلس صفر درصد. .... در صد "مردم" در مجلس صفر درصد. درصد دلال ها و رانتخوارها در مجلس صد در صد. این شورای نگهبان از منافع کدام قشر و طبقه نگهبانی میکند؟
عزیز ،علت اون اینه که هیچ مسئولی رازی نمیشه ملک و دارایییهاش کاهش پیدا کنه یا هر مسئولی در کارخانه ای سهیم است رازی نمیشه سود کارخونش کم بشه.
همچین نوشتی چند وقتی انگار چند ماهه داره ارزون میشه. نهایتش ۳ روز بود که اونم از امروز افزایشی شد.
مسئولان محترم تشریف برده اند به بچه های خود سر بزنند و پاسپورت خود را تکمیل نمایند . واقعا نمی توانند چرا صندلی را ترک نمی کنند و چند تا پست با هم می گیرند .
خیلی وقته دوست ندارن!
خب ما هم دوسشون نداریم
در نزدیکی انتخابات به جای تکرار مکررات اگر راه حلی بلدی بگو و گرنه اینهایی را که گفتی تقریبا همه مردم از باسواد و بیسواد می دانند .
مسئولان کشور درحال جنگ با آمریکاه،اسرائیل ،عربستان،عمارات،آلمان،انگلیس،فرانسه ووووودرنتیجه دیگروقتی برایشان باقی نمی ماند خلا صه داستانی داریم دراین کشور که تمامی هم نداره.
ای کاش رها می کردند، صدرصد مردم اوضاع را بهبود می بخشیدند ولی برخی تخریب هم می کنند مثل مافیای خودرو.اگر رها کنند خودروهای هیبرید وارد بشه اوضاع کلی بهتر می شه.
درست است مسئولین کشور را دوست ندارند فقط دنبال منافع شخصی هستند وکسی نیست جلوی اینها را بگیرد در یک سال اخیر نیز هر کس ساز خود را زده و قیمتها شناور و دل به خواهی شده است ارزش پول ملی سقوط و تورم از حد و حدود گذشته است جناب نماینده ها که ناظر بر اجرای قانون و قانونگذار هستند توجهی به امور جاری کشور ندارند و چون موعد انتخابات نمایندگی مجلس فرا میرسد برای جلب ارای مردم مظلوم می خواهند بگویند که از درد و رنج مردم اگاهند ولی نمیتوانند کاری بکنند و فقط توانشان در حد رفع و رجوع امور خود و خانواده شان است وقتی نما ینده ای اذعان به چنین معضلاتی میکند و میگوید که کم کاری شده و در انجام امور قصور شده باید یا کاری بکند یا باید خود و همکاران عزیزش و مسئولین اجرایی برای جلوگیری از تداوم وضعیت موجود همگی استعفا داده تا راه برای افراد کاردان ودلسوز باز شود و گرنه با گفتن مشکلات و عدم پاسخگویی مسئولین هیچ دردی از مشکلات کشور درمان نخواهد شد و عواقب ان جبران نا پذیر خواهد بود.
اگر سیستم توزیع سامان نگیرد و هرنوع کالایی علی الخصوص مایحتاج ضروری به مصرف کنندگان واقعی نرسد بازار دلالان و سودجویان و محتکران رونق خواهد داشت باعث تأسف است که دولت علی رغم فراهم بودن بستر فنی و تکنولوژیک و امکانات رایانه ای چرا در ساماندهی سیستم توزیع سست عمل می کند شرایط خاص در اقتصاد حاکم است اقشار آسیب پذیر و محرومین و مستضعفین معزز دشواری های زیادی را متحمل می‌شوند که ضرورتی ندارد و حل این مشکلات راهکار دارد ثروتمندان که نه تنها مشکلی ندارند بلکه در سایه ی تورم ارزش. دارایی هایشان چندین برابر شده است و با دمشان گردو می شکنند مسئولان نباید از فشارهای وارده بر ناتوانان و محرومین غافل باشند
به نظر بنده تیتر را اصلاح کنید . مسئولان ، مردم و کشور را دوست ندارند و هردو را ول کرده اند .
جانا سخن از زبان ما میگویی
خدارا شکر که بالاخره متوجه شدید .هیچکس دلش برای این کشور نمیسوزد .کشور متمدن وتاریخی ایران زنده بادا
باسلام
همه چیز در این کشور اسلامی که با خون شهیدان وخون دل جانبازان وازادگان و رزمندگان پا بر جا مانده واین معجزه الهی است قابل حل و مبایستی در مسیر درست قرار گیرد ولی قاطعیت نمسولین را می طلبد ولا غیر مسئولین تا زمانی که در جایگاه خودشان برای اهداف نظام قاطع و بدون چون و چرا عمل کنند این (درسته ) ما در تدوین قوانین باید درست وقاطع و کامل و جامع عمل کنیم دستگاه اجرایی بر اساس قوانین درست وکامل قاطع عمل کند دستگاه قضایی ما بر اساس قوانین درست وکامل در کمترین زمان بطور قاطع عمل کند فکر نمی کنم دیگر جای نگرانی وجود داشته باشد بنیانگزار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) اگر قاطع نبود نظام پیروز نمی شد اگر در جنگ قاطع نبودنند در جنگ تحمیلی پیروز نمی شدیم علی رغم جنگ تحمیلی هشت ساله بحول قوه الهی همه چیز در کشور فراوان ودرست توزیع می شد همه پشت جبهه در ارامش بود بدون انکه یک قران کالایی گران شود اگر کسی حتی حرف از گرانی می زد که البته جرا و جسارتش را نداشت کافی بود اقا فقط یک نگاه به او بیاندازد تا اخر ان فرد حساب کارش دستش می امد ولو در هر مقام وجایگاهی که بود قاطعیت مسولین یک داروی موثر وشفا دهنده است ما همه باید سخنان امام ورفتار و منش ایشان را الگو ی خود قرار دهیم وبس
هی بگین تقصیر این و اونه تقصیر مردمه تقصیر مسولینه کی بود کی بود من نبودم زنگی تموم میشه
اوضاع انتخابات برادر
من خانه ۱۰۰ متری دارم از صبح تا شب دارم زیبا تر و قشنگ ترش می کنم یک روز یک جاش را رنگ می کنم فرداش یک کمد می سازم پس فرداش تو بالکن میز می چینیم برای کلاغ ها نان می ریزم برای کبوتر ها دان می پاشم‌ چون عاشق خانه ام هستم ولی اینها ایران را دوست ندارند مثل زن بابا که از بچه شوهر متنفر است از ما متنفرند و دنبال بچه های صلبی و جدید مثل لبنان نیجریه فلسطین عراق سوریه هستند
رحمت پدرومادرت کاشکی مسئولین میفهمیدند
این تقصیر بی عرضه گی مجلس است.
با سلام زمانی خودرو سازها از چپاول ملت دست برمیدارند که خودرو کار کرده خارجی با عمر حداکثر ۵ سال اجازه واردات داشته باشد ان اجازه را بمافیاهای بازار داده نشود میدان خرید خودرو رقابتی میشود درانزمان قیمت واقعی خودرو مشخص میشود
ویروس بیخیالی که سالهاست به جان مردم افتاده و هر بار به جز ساختن جک و فیلم طنز در مورد مصائب در کشور کار دیگری از مردم ندیدیم.چه برسه به مسئولان.
اگر مسولين ما ايران را دوست داشتند بچه هاي خود را در خارج از ايران به دنيا نمي آوردند وديگران هم با تاسي از كار زمامدارانشان براي گرفتن تابعيت خارجي وضع حملشان را كشور هاي ديگر انجام نمي دادند. ((امام علي عليه السلام در نهج البلاغه فرموده اند كه الگو پذيري مردم از زمامدارانشان بيشتر از به ارث بردن خصوصيات پدرانشان است))
مالیات سنگین بر عایدی سرمایه از طریق دلالی در بازارهای خودرو مسکن ارز سکه تنها راه کنترل و هدایت نقدینگی به سمت تولید و قطع دست دلالان است فقط همت هوش سرعت غیرت وطن پرستی ایمان ودوری از بازیها و اختلافات سیاسی می خواهد که نمایندگان و مدبران ما در حد اعلا دارند فقط استفاده نمی کنند
درد تورم بیماری خطرناکی است که ارام ارام کمر انسان را خم می کند و پولت را بی ارزش می نماید بد جور انسان را زمینگیر می کند مسکن فایده ندارد چون به تورم اعتیاد پیدا می کنی باید زیر تیغ جراحی برود دوران نقاهت یا رکود دارد ولی رونق حاصل ان می شود از جراحان اقتصادی التماس مداوا دارم چون بد جور کمرم درد می کند
آقای نماینده محترم! این حرفهای شما توسط دیگر نمایندگان و مسئولان در طی یکسال اخیر بارها زده شده ولی کو گوش شنوا؟ نظارت کجاست؟!! رئیس جمهور محترم دائم تمام مشکلات کشور رو تقصیر آمریکا و صهیونیسم بین الملل می ندازه. اخیرا هم ایشون ابراز کردند همه میدانند تمامی این مشکلات تقصیر آمریکاست. یعنی گرانی افسارگسیخته خودرو، گرانی مواد غذایی، لبنیات، کاغذ و به تبع آن کتاب، میوه جات و صیفی جات همه تقصیر هرتزل و وایزمن و بن گورین و مناخیم بگین که تو برزخند هست تا لابی ایپک و نتانیاهوی در قید حیات. خیلی وقته که مملکت رو هواست و رها شده و مسئولین محترم عین خیالشون نیست.
اگر راست میگویید همین یک مورد که گفتید و مربوط به وزیر صمت است مستندات خودتان را با اسامی منتشر کنید!! خیلی خلاصه و مفید و مختصر!!! نه مثل احمدی نژاد که در سخنرانی مشهد میگفت اسامی در جیب من است!!! دستش را هم میبر دم جیب بالای کتش و جیزی بیرون نمی اورد!
مسئولان فقط منابع کشور رو دوست دارن بقیه چیزها به اونها مربوط تمیشه از جمله مشکلات مردم
نه که نمی خوان دوست داشته باشند، نمی تونن .
تابناک
لطفا جواب بده خیلی برامون مهمه
باز نزدیک انتخابات شدیمو و شروع شد این حرفا بعدشم همه یادشون میره
هر از چندی یک نفری هم پیدا می شود و چنین مطالبی را اظهار میکند ولی در نهایت هیچ چیز تغییر نمی کند.
هر کسی که ایران وایرانی را دوست ندارد امیدوارم به تیر غیب گرفتار شود ................
برخی مسئولین ایران، غرب پرست هستند و هم و غم آنها خیانت به مردم و پرکردن جیب خود و ایل وتبارش از اموال بیت الحال است که چهل سال است به این کار مشغولندو حداقل 90% درامدمملکت بجیب این کمتراز یک درصد بصورت اشکار وپنهان واریز میشود و چون مردم طرفدار نظام هستند و این طیف هم خاین به نظام هستند بنابراین با این روش مدیریت کردن که هم عمدی است و هم در اثر بی کفایتی است ، به گرده مردم چوب میزنند تا تسلیم غربیها شوند و از نظام پشتیبانی نکنند.
والا ما هم دوسش نداریم
هيچ مسيولي در اين مملكت قلبش براي ملت نميتپد ،اين همه فشار ، تنگنا ،و محروميت و فقر نشاندهنده عدم بها دادن به مردم است ،
ای کاش فقط رها میکردند بعضی ها دشمن کشورند.
مسولان فکر یمن فلستین سوریه لبنان هستند دیگه کی وقت دارند فکر ایران باشند
آقای قاضی ! شنیدی یه نماینده مجلس چی گفته؟
_ مسوولان کشور را رها کردن ؛ بطوری که مردم زیر فشار گرونی دارن نابود میشن و...!
خب، اگه اینطوره ، چرا باید از دولت حقوق بگیرن . یه حکم قضایی بده دیگه حقوق نگیرن!
** مردم باید سپاسگزار هم باشن که مسوولان دیگه کاری به کاری زندگی شان ندارن؛ حتی اگه صدایشان از فشار گرونی به کهکشان راه شیری برسه!
این نماینده مجلس اضافه کرده، مسوولان ما و در راس آنها وزیر صنعت مسبب این اوضاع است . منظورش گرونی های ساعتی ، از جمله گفته ، مگه میشه پراید 7 میلیون تومانی امروز 50 میلیون باشه ؟
نمیشه حکم بدی تا وقتی که قیمت شرکتی پراید 30 تا 40 میلیون کاهش نکنه ، وزیر صنعت ما پیاده بره سر کار و اگه سوار خودرو شد پلیس خودروش رو به پارکینگ منتقل کنه و به مزایده بگذاره ! چون ایشان کاری به کار خودروسازان نداره و به گفته این نماینده مجلس از جمله مسوول مسبب این اوضاعه .
** باید شاکی خصوصی وجود داشته باشه جانم، که نداره ، خودروسازان تحت نظارت وزارتخانه ایشان هم ندارن !!!
شما هیچ میدونی قیمت پراید ظرف کمتر از یه سال حدود دو برابر شده و خودروسازان میلیاردها تومن از مشتریان پول گرفتن و حتی با قیمت های مندرآوری حاضر نیستن سر موقع خودرو مردم تحویل بدن! و با دلالان برو بیا دارن؟

از شما چه پنهون سال پیش یه خودرو که برادر پرایده ( ساینا دنده ای )ثبت نام کردم با 15 میلیون تومن.
زمان ثبت نام ، قمیت کارخانه ای آن 31 میلیون بوده ولی الان که می خوان با تاخیر هم دو ماه دیگه بدن، میگن قیمتش 55 میلیونه؛ یعنی 39 میلیون دیگه می خوان از من بگیرن !
** مگه از زمان ثبت نام الان چند بار افزایش قیمت دادن که از 31 میلیون رسیده به 55 میلیون.
چهار بار.
** آخه با چه مجوزی!
، کلاه تو قاضی کن ! ببین براساس چه قانون و مجوزی بوده !
** در این مورد هم باید شاکی خصوصی باشه؛ نه یکی نه دو تا، بلکه به تعداد آنهایی که تاکنون خودرو سوار شدن!


00/02_ 23 خرداد
کاهش نرخ دلار وقتی موثر هست که حداقل سه ماه تغییر نکنه.دو سه روز نوسان که اثری ندارد.و صد البته شبکه توزیع تو خریدهای جدید می توننه نرخش رو اصلاح کنه.
قیمت آپارتمان در تهران تا 300 درصد افزایش داشته /اگر توانستند این قیمت را حداقل 50 درصد کاهش دهند ، می توان گفت که قیمت ها را کاهش داده اند ، کسانی که توان خرید منزل را ندارند ، به حالت جنون رسیذه اند و هر کدامشان می توانند بسیار خطر ناک باشند ، ترا به خدا یک فکری به حال ما بیچاره هاه بکنید که توان خرید خانه برای 50 سال آینده را نیز نداریم نداریم .
این مسئولان اگر هم دوست داشته باشند توان و مدیریتش را ندارند، مدیریت مهمترین فاکتور است که برخی ندارند، ولی حداقل می توانند از کارشناسان یا نظرات آنها استفاده کنند، البته علت گرانی ها در ایران اقتصاد متزلزل نفتی بوده که هر از گاهی غول تورم و گرانی و دوباره رکود را ایجاد کرده.
دو صد گفته چون نیم کردار نیست
سلام به عزیزان شیفت جمعه تابناک بخاطر عدالت و هنصافشون خسته نباشید
این تیتر دقیقاً همان کاری است که دولت انجام میدهد. خواب
انقلاب ما انقلاب اسلامی هست
شیوه اداره مملکت طوری است گریز مسئولان از مسئولیت خودباز است چون چند گانگی متعدد است اگر انی که بارها گفتم پیاده شود دیگر راه گریز نیست
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر