بازدید 8153
۴

پیام استراماچونی به هواداران‌استقلال:پیش‌بسوی‌رویا

کد خبر: ۹۰۵۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵ 12 June 2019

سرمربی پیشین تیم فوتبال اینترمیلان به پیام خوشامدگویی باشگاه استقلال واکنش نشان داد.

به گزارش تابناک ورزشی، آندره‌آ استراماچونی سرانجام پس از کش‌وقوس‌های فراوان با باشگاه استقلال به توافق رسید و قرار است این مربی ایتالیایی که سابقه هدایت تیم‌هایی همچون اینتر ایتالیا، اسپارتا پراگ جمهوری چک و پاناتینایکوس یونان را دارد، با قراردادی دو ساله هدایت آبی‌پوشان تهرانی را برعهده بگیرد. استراماچونی ۴۳ ساله با انتشار نامه خوشامدگویی باشگاه استقلال در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی «اینستاگرام» نیز آغاز ماجراجویی‌اش در ایران را رسماً اعلام کرد.

در پیام باشگاه خوشامدگویی باشگاه استقلال به استراماچونی آمده است: «استقلال یکی از بزرگترین و موفق‌ترین باشگاه‌های آسیا در کشوری که تاریخ بزرگی دارد، در قلب یکی از بزرگترین پایتخت‌های جهان با هوادارانی که عاشق تیم‌شان هستند، است. تیمی که کولسئومی ۱۰۰ هزار نفره (اشاره به ورزشگاه آزادی) دارد و نیاز به هدایت تو برای رسیدن به دروازه‌های موفقیت دارد. اینجا، دل‌های آبی برای دوست داشتن تیمی که یکبار دیگر به دنبال قهرمانی در بزرگترین و محبوب‌ترین تورنمنتش در آسیا است، پَر می‌کشد که می‌تواند سومین قهرمانی این تیم در آسیا باشد. اینجا تو می‌توانی هنر ایتالیایی خود را پیاده کنی، صدای فوتبالی خود در زمین شعر را خلق کنی و اجازه دهی میلیون‌ها هوادار در قلبت جای بگیرند. خوش آمدی اِسترا، ما باید بهترین‌ها را به خاطر یکدیگر شکست دهیم...».

استراماچونی زیر این نامه خوشامدگویی باشگاه استقلال نوشت: «مأموریت جدید، همه با هم. برای درک یک رویا. از هواداران بزرگ استقلال تشکر می‌کنم. ممنونم».

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
استراماچونی در ایستاگرام اکانتی ندارد. همسرش بارها این موضوع را اعلام کرده است. این یک اکانت فیک است.
البته فقط در حد یک رویا نه واقعیت!!!
کدام رویا با این تیم زاقارتمان به هیچ جا نمی رسیم
اولش همینه ، ولی آخرش جالبه اونجا که سر از زوریخ درمیاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر