بازدید 4579

ماجرای عجیب بلبلی-استقلال و قراردادش با فولاد

کد خبر: ۹۰۴۹۰۴
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۴ 11 June 2019

یکی از بازیکنانی که باشگاه استقلال اقدام به جذب او کرده، محمد بلبلی بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال سپیدرود است. بازیکن جوانی که بازی‌های او در نیم فصل دوم به چشم آمد و خیلی زود چند تیم را خواهان خود دید. بلبلی قرارداد ۱۲ میلیون تومانی با باشگاه سپیدرود داشت و طبق قوانین نقل‌وانتقالات، چنین قراردادی آماتور محسوب می‌شود.

به گزارش تابناک ورزشی، مسئولان استقلال بر همین اساس، با بازیکن مذکور قرارداد امضا کردند تا فصل آینده پیراهن استقلال را برتن کند. از طرفی، علی کریمی مالک قبلی باشگاه سپیدرود نامه تسویه حساب پایان فصل را به بلبلی داده بود تا مشکلی برای فسخ قرارداد با سپیدرود نداشته باشد.

مسئولان سپیدرود مدعی هستند که بلبلی با این باشگاه قرارداد سه ساله دارد اما به نظر می‌رسد، چون این بازیکن نامه تسویه حساب داشته و قراردادش نیز آماتور است، مشکلی برای این بازیکن و استقلال پیش نمی‌آید. در نهایت این باشگاه می‌تواند حق رشد از باشگاه استقلال بگیرد که ارتباطی به رضایت‌نامه ندارد.

مسئولان استقلال یک روز پس از دیدار با سپیدرود رشت در هفته پایانی لیگ برتر یعنی ۲۷ اردیبهشت با بلبلی قرارداد امضا کردند. این در شرایطی است که باشگاه فولاد هم مدعی عقد قرارداد با این بازیکن هستند. در تصویری که از قرارداد بلبلی و فولاد منتشر شده تاریخ قرارداد ۳ خرداد ۹۷ نوشته شده است در حالی هم اکنون در سال ۹۸ به سر می‌بریم.

Image result for ‫محمد بلبلی‬‎

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر