بازدید 6264
۴

ایران نباید به یک قدرت هسته‌ای تبدیل شود

کد خبر: ۹۰۴۷۳۳
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۰ 11 June 2019

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد که باید تبدیل شدن ایران به یک قدرت هسته ای جلوگیری کرد.

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از ریانووستی، «مورگان اورتاگوس» سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا اظهار داشت که ایران نباید به یک قدرت هسته‌ای تبدیل شود.

اورتاگوس گفت: تنها راه حل مسئله‌ی ایران، یک توافق جدید و بهتر است که با تمام جنبه‌های تهدیدات از سوی ایران مقابله کند. این تهدیدات در ۱۲ مورد مطرح شده اند، همانطور که پیش از این رئیس جمهور و وزیر امور خارجه آمریکا اعلام کرده اند، ما در این خصوص آماده گفتگو هستیم. رهبران ایران می‌دانند چگونه با ما تماس بگیرند.

وی افزود ایران باید برای تهدیدات متعددش پاسخگو باشد، و وعده خود مبنی بر خروج از برجام یک گام در مسیر اشتباه است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۴
چرا نباید قدرت هسته ای نباشیم؟؟!! مگر شما کدخدای ده هستید؟؟!! شما با چه منطقی باید تمام امکانات هسته ای حتی بمبهای ویرانگر هسته ای داشته باشید ؟؟!! انوقت ما نباید حداقل هسته ای جهت مصارف پزشکی و ... را نداشته باشیم؟؟!!! به کوری چشم شما ما تا آخرین قطره خونمان از دستاوردهای هسته ایمان حمایت و حراست خواهیم کرد .و آینده کشورمان را به همت خودمان خواهیم ساخت و به شما غربی ها دیگر اعتمادی نخواهیم کرد
امریکایی ها یک برنامه جامع و کامل برای حمله نظامی به خاک ایران را دارند، برای اجرای این برنامه انها به این نیاز دارند که مانع دستیابی ایران به سلاح اتمی و موشک قاره پیما شوند، چرا که در صورت دستیابی ایران به چنین تکنولوژی هایی، ایران امکان حمله تلافیجویانه به خاک ایالات متحده امریکا را فراهم می کند. لذا ایالات متحده برای انکه بتواند با خیال راحتی به ایران حمله کنه به این نیاز دارد که بوسیله تحریم و مذاکره مانع دستیابی ایران به سلاح اتمی و موشک قاره پیمای امریکا زن شود.
نه تنها هسته اي نشده ايم بلکه اين ترفندها باعث شده عده اي با دلواپسي رانت و تحريم کشور و جيب ملت را بچاپند و براي خودشان در کشورهاي دشمن تراشيده شده براي ملت سرمايه گذاري کنند ايران و اقتصاد ايران نابود و زيرساختها از بين رفته اند همه توليديها هم به دليل عدم اختصاص ارز توسط بانک مرکزي و يا کارشکني کارکنان نظارت ارز بانک مرکزي به ورشکستگي رسيده و تعطيل شده اند و رانت و فساد در اختصاص ارز به شرکتها در بانک مرکزي بيداد مي کند.
چرا ؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار