بازدید 14594

سفر کاندیدای ریاست کمیسیون بهداشت به امریکا،انتخابات هیأت رئیسه را به تعویق انداخت!

البته مشخص نیست رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی چگونه به سفر آمریکا رفته است. گرین کارت این کشور را داشته و یا در شرایطی که ویزا برای ایرانیان صادر نمی شود موفق به اخذ ویزا شده است. آنچه که مشخص است اینکه انتخابات هیات رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی منوط به باگشت دکتر نوبخت از سفر آمریکا شده است.
کد خبر: ۹۰۴۵۵۴
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰ 10 June 2019

سفر به امریکای کاندیدای ریاست کمیسیون، انتخابات هیأت رئیسه را به تعویق انداختانتخابات هیأت رئیسه کمیسیون‌های تخصصی در مجلس با آب و تاب بیشتری نسبت به سال‌های گذشته در حال برگزاری است و فراکسیون‌های سه‌گانه با توجه به نزدیکی انتخابات مجلس، سعی در حضور حداکثری در این انتخابات دارند و تلاش می‌کنند کرسی‌های بیشتری را از آن خود کنند.

به گزارش «تابناک»؛ روز گذشته نیز در برخی از کمیسیون‌های مجلس، انتخابات انجام شد و هیأت رئیسه کمیسیون‌هایی که از قبل آمادگی خود را اعلام کرده بودند صورت گرفت، اما در این میان، برخی کمیسیون‌ها ترجیح داده اند تا در هفته آینده، انتخابات خود را برگزار کنند.

ناگفته نماند، در میان این کمیسیون‌ها، کمیسیون امنیت ملی و بهداشت شرایط متفاوتی نسبت به سایر کمیسیون‌ها دارند. در کمیسیون امنیت، که با توجه به شرایط ویژه کشور از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، پس از دوازده سال، ریاست آن به یک اصلاح‌طلب رسیده بود و فلاحت‌پیشه جای بروجردی را گرفته بود.

اکنون امیدی‌ها قصد تغییر در ریاست آن را دارند و گویا قول آن را به کواکبیان داده اند! رقیب وی نیز ذالنوری از فراکسیون ولایی است که دست کم یازده رأی ثابت دارد، ولی در سوی دیگر ماجرا، حشمت الله فلاحت پیشه اعلام کرده، در صورت کاندیداتوری کواکبیان،کاندیدا نخواهد شد و همین موضوع باعث برخی سردرگمی‌ها در این انتخابات شده است.

اما ماجرای عجیب مربوط به کمیسیون بهداشت و درمان مجلس است. این کمیسیون که قرار بود انتخابات هیأت رئیسه آن در هفته جاری برگزار شود، به دلیل غیبت نوبخت به هفته آینده موکول شده است.

علی نوبخت که دوره‌ای نیز ریاست کمیسیون بهداشت و درمان مجلس را بر عهده داشت، گویا چند روزی است، به آمریکا سفر کرده و به همین دلیل، رئیس کمیسیون تصمیم گرفته تا زمان بازگشت وی از آمریکا انتخابات را تعویق کند.

یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی ـ که نخواست نامش فاش شود ـ به خبرنگار تابناک گفت: از آنجا که همسر و فرزندان نوبخت در آمریکا هستند، به احتمال زیاد وی برای دیدار با آن‌ها سفر کرده و به زودی نیز بازخواهد گشت.

اما علی‌اصغر یوسف نژاد، عضو هیأت رئیسه مجلس در خصوص این موضوع به تابناک گفت: نوبخت مدتی است برای سر زدن به خانواده خود به سفر رفته و به همین دلیل هم انتخابات هیأت رئیسه کمیسیون بهداشت مجلس به تعویق افتاده است.

این نماینده مجلس در پاسخ به این که آیا مجلس می‌تواند چنین کاری را انجام دهد، گفت: از نظر قانونی باید انتخابات برگزار می‌شد، ولی شهریاری رئیس کمیسیون به خاطر کمک به نوبخت و اینکه نوبخت کاندیدای ریاست کمیسیون بود، از نظر اخلاقی ترجیح داد تا انتخابات را عقب بیندازد.

این نماینده مجلس ادامه داد: من نمی‌دانم نوبخت به کجا سفر کرده، ولی می‌دانم مسافرت است و شهریاری هم این موضوع را یادآور شده و گفته که چون وی در سفر است، انتخابات را عقب انداخته ایم.

اکنون پرسش این است که سفر نوبخت به آمریکا چگونه صورت گرفته است؟

به ادعای برخی نمایندگان مجلس، وی دارای گرین کارت آمریکاست و می‌تواند هر زمان که بخواهد برای دیدن خانواده به آنجا برود. این در حالی است که در همین چند وقت اخیر، موضوع گرین کارت مقامات، یکی از چالشی‌ترین موضوعات مجلس بوده است!

اما پرسش دوم و مهم‌تر این که چرا باید کمیسیون بهداشت به دلیل حضور فردی که در سفر است، انتخابات را به تعویق بیندازد و آیا این تصمیم برای سایر اعضا که به هر دلیلی نمی‌توانند در مجلس حاضر باشند، گرفته می شود و یا دلایل دیگری بوده که مطرح نمی‌شود؟!

پرسش آخر اینکه چرا موضوع سفر نوبخت به آمریکا مخفی مانده و نمایندگان حاضر نیستند آن را بیان کرده و یا درباره آن صحبت کنند؟

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۴۵
واقعا عجیب تر از این نمیشود. نماینده مجلس مرگ بر آمریکا گرین کارت دشمن را دارد و اصلا زن و بچه اش ایران زندگی نمی کنند و در دامان آمریکا هستند و این فرد به وسیله شورای نگهبان تایید صلاحیت شده و از مردمی که به دلیل تحریم های آمریکا گوشه راهرو بیمارستان ها می میرند رای گرفته. خدایا خودت ظهور کن...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
شما جو گیر خبرهای زرد نشو سر تا پای این خیر را بخوانی اون کسی که نخواست اسمش فاش بشه گفته نوبخت امریکاست بقیه نمی دانند کجا ست
ناشناس
| Netherlands |
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
کی گفته؟ نماینده های طیف شما که غش و ضعف واسه آمیکا می رن
گرین کارت آمریکا، تو چیستی که همه عالم دیوانه ی توست؟ :) (حتی سطوح بالای مدیریت دولت. نه به سوزاندن پرچم و نه به اقامت آمریکا)
آدم واقعا حیران می مونه.
خلاصه دم خروس و...
با این وضعیت مردم انتظار دارند این عزیزان فشار اقتصادی را درک کنند و برای آن چاره اندیشی کنند.
بروجردی 14 رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس بود نه 11 سال !

دوره های هفتم و هشتم و نهم و و دو سال ابتدای دوره دهم = 14 سال
از نظر اخلاقی ترجیح داد تا انتخابات را عقب بیندازد!!!! خخخ
#گمرک‌گیت #کمیسیون‌بهداشت‌گیت
نمایندگان هم امریکاه میروند ....
سلام
گرین کارتش مال آقایون هست. مرگ بر آمریکا و تحریماش مال ملت!
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
این ها از طیف شماهان که غنج میره دلشون واسه عکس با موگرینی!
نماینده ای که خانواده اش در امریکا زندگی کند به درد نمایندگی نمیخورد .....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
تابناک چقدر مذبوحانه مثبت ها را کاهش می دهی معلومه فک و فامیل تو هم در امریکا خوش میگذرونند
مرگ بر امریکا فقط مال گدا گشنه ها ست وگر نه زنده باد
پاسخ ها
Abed
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
گدا و گشنه شمایی بچه جان
مرگ بر امریکا، برای زدن هواپیمای مسافربری تو آسمون هست
مجلس باید نظاره گر تمام امور باشد . چگونه نماینده ای با داشتن گرین کارت می تواند ناظر به درستی کارکرد دولتیان باشد . این افراد ..... انشاله که درست عمل می کنند .
خواهشا اقلا خبرها رو پخش نکنین و نمک به زخم مردم اسیر بدست این دلسوزان مملکت وبزرگ زادگان! نپاشین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
مطمئن نیستم کلمه بزرگزاده را درست اورده باشی !؟!
همون جوری که دختر شون اونجا زندگی می کنه!!!!
وزارت اطلاعات:مادو تابعیتی نداریم!!!!
پس بگو چرا در کشور بین پیشرفت در اقتصاد و ماندن در همان وضعیت لاک پشتی کشمکش است
نگو اینکه افرادی هستند دارند برای امریکا بازی می کنند
کلا عمده مسئولین بی تعهد یا اقامت کشوری دیگری دارند و یا فرزندانشان انجا هستند ای کاش در کنار همه موارد برای تصدی یک پست حداقل افرادی متعهد و ایرانی بدون وابستگی به کشورهای بیگانه قرار میدادند
مدتی قبل عکسهایی از فرزندان ایشان که در آمریکا ساکن هستند در شبکه های اجتماعی منتشر شد.
مرگ بر آمریکا بجز اون شهری که فرزندان ایشان زندگی می کنند
تمامی اعضای فراکسیون مستقلین بدون شک در دور بعد نماینده نخواهند بود مردم سیلی محکمی به آنها خواهند زد به ویژه اونهایی که در نقاب فراکسیون امید ظاهر شده بودند اسفند ماه دگرگونی و تحول در مجلس
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
این نمایندگان نماینده مردم نیستند
نماینده ها واسه همه نماینده اند واسه خودشون فرشته مهربون
پس تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها
بسیاری از پزشکان ایران خانواده هایشان در آمریکا و کانادا زندگی میکنند و علت ندادن مالیات و گرفتن زیرمیزی و تصویب کردن کارانه های چند صدمیلیونی پزشکان برای خود نیز یکیش همین مسئله است.
رایی که با نظر سبلیریتی بیسواد داده بشه بهتر از این نمیشه.
آیا چنین پزشکی میتواند برای بهداشت کشور قانون تعیین کند؟ ته قوانین این آقایون میشود کارانه چند صد میلیونی پزشکان. و انحصار در پزشکی با پذیرش قطره چکانی.
نماینده مجلس شورای اسلامی در لانه شیطان بزرگ! دوتابعیتی ها فقط برای اعضای دولت بد است .اینها عصاره ملت هستند؟
وزارت اطلاعات گفتن ما این چنین افرادی نداریم
خخخخه
آقای تابناک داری شوخی میکنی؟!!! یعنی چی که این مستر، نماینده مجلسه ولی فک و فامیلش تو امریکا هسن؟!!!! بابا این خبرهارو میدی بیرون نمیگی مارو سکته میدی؟!!!تو رو خدا این یکی رو بگو که دروغه و تکذیب کن!!! تو رو خدا بگو که واقعیت نداره! ضمناً یه اورژانس هم برا من خبر کن!!!!!
أمریکا برای ما دشمن جهنمی و برای مسئولان بهشت برین است
چطور کسی که خانوادش در آمریکاست برای این ملک و ملت دل میسوزونه؟ وقتی یک ایرانی زرتشتی رو از وارد شدن به شورای شهر منع می کنن چطور اجازه می دن کسی که گرین کارت آمریکا داره و خانوادش اونجا زندگی می کنند نماینده مجلس بشه؟
اینکه ایشان با دلار ۱۴ ۱۵ هزار تومانی باید خرج خانواده را بدهد جالب تر نیست؟
واقعا حضور خانواده مسولين عالي در خارج از كشور چكونه با شعار مرگ بر امزيكا قابل جمع است
انقلاب برای اشخاص خاص هم نون داشت وهم آب برای عامه مردم چطور ؟!!!!!
همین آقا پس از بازگشت شعار مرگ بر آمریکا خواهد داد
این نماینده مجلس با کدام درامد دلار 15000 تومنی برای بچه هاش میفرسته وخودشم راه به راه میره اونجا وقتی از دلار حرف میزینیم از سالیانه با توجه به شهریه سنگین دانشگاههای امریکا که معمولی ترین ان حداقل سالی 45 هزاردلار میباشد به عبارتی هزینه دانشگاه و خورد وخوراک و پوشاک و هزینه ایاب و ذهاب و مسکن و غیره انهم در سطح معمولی و متوسط ماهی 15 هزار دلار حرف میزنیم یعنی ماهی 225 میلیون تومان ؟؟؟؟؟؟؟؟
متاسفم برای مردمی که فکر میکنند هر کسی به هر سفری می رود برای خوشگذرانی است. بسیاری از دانشمندان و اساتید خدوم ما تحصیل کرده ی آمریکا هستند و پیوسته سطح علمی خود را در ارتباط با مراکز علمی آن حفظ میکنند. تمام منابع و مراجع علمی ما حداقل در حیطه پزشکی کتب آمریکایی است. رهبر انقلاب خود از این افراد به عنوان بهترین مشاورین خود استفاده میکنند. از جمله دکتر ولایتی، دکتر مرندی، دکتر فاضل، دکتر سیم فروش دکتر صالحی، دکتر عباسپور، و .....آمریکا یک کشور است. ما با سیاست دولت آن مشکل داریم. منکر پیشرفتهای علمی آن نمیتوان شد. یک مقدار دید خود را باز کنید. مرگ بر آمریکا هم مرگ بر مردم یا کشور آمریکا نیست. مرگ بر زورگویی و ظلم دولت آمریکاست. بسیار از مردم آمریکا با زورگویی های دولت شان مخالفند اما آمریکا کشوری است که صاحبان ثروت بر آن حاکمند. واقعا عجیب است که باید این موارد ابتدایی را هم توضیح داد.
میگم ما هم خوبه نمایندگان امریکا رو به طمع کباب بناب وقرمه سبزی ودوغ محلی وگردشگری کوههاودشتهای ایران گول بزنیم بیان هر چی از امریکا میدونن به ما امار بدن بعد ما مردم دیگه ناراحت نمیشیم
یحتمل برای مداوا رفتن . ایشون چرا ؟ وزیر بهداشت که از دوستان قدیمی و همسایگان است و داروی داخلی هم تجویز می کنند
مرگ بر امریکا
هنوز ساز و کاری برای برخورد با نماینده متخلف نداریم یا نمیخواهیم داشته باشیم‌.
کلن تمامی رده های مدیران دو تابیعتی باید از خدمت مرخص شوند از رییس جمهور تا وزیران و بقیه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر