بازدید 22699

کاهش ۲۲ میلیون تومانی قیمت خودرو‌های داخلی

کد خبر: ۹۰۴۵۳۸
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵ 10 June 2019

در ماه‌های گذشته با افزایش قیمت انواع خودرو‌ها کسی تمایل به فروش خودرو نداشت، اما امروز روند کاهشی قیمت‌ها عاملی شده تا فروشنده در بازار باشد، اما خبری از مشتری نیست.

به گزارش تسنیم، بازار امروز خرید و فروش خودرو نسبت به هفته گذشته همچنان با روند کاهشی قیمت‌ها روبه‌رو است. البته یکی از مؤثرترین دلایل این کاهش قیمت‌ها را باید رکود معاملات در بازار دانست چرا که به اعتقاد فروشندگان خودرو کمتر مشتری در بازار دیده می‌شود و همه به امید کاهش قیمت دست از خرید کشیده‌اند.

کاهش ۲۲ میلیون تومانی قیمت خودرو‌های داخلی

نکته جالب اینجاست که تا ماه‌های گذشته با افزایش قیمت انواع خودرو‌ها کسی تمایل به فروش خودرو نداشت، اما امروز روند کاهشی قیمت‌ها عاملی شده تا فروشنده در بازار باشد، اما خبری از مشتری نیست. فروشندگان خودرو معتقدند همچنان عرضه خودرو توسط شرکت‌های خودروساز به کندی انجام می‌شود، اما بسته شدن سایت‌های فروش خودرو و آگهی‌های غیر منطقی در فضای مجازی باعث شده تا نرخ‌های خلاف واقع خودرو در بازار عنوان نشود.

یکی از فروشندگان خودرو در همین ارتباط به خبرنگار تسنیم می‌گوید: بازار در شوک کاهش قیمت‌ها و کسی به روشنی دلیل این موضوع را نمی‌داند البته افزایش قیمت‌ها هم به صورت غیر منطقی بود و همه به دنبال چرایی این نابسامانی بازار بودند.

وی با بیان اینکه برخی برای سود بیشتر چندین خودرو خریداری کرده و امروز نمی‌دانند باید چگونه آن‌ها را بفروشند، افزود: اگر شوک جدیدی به بازار خودرو وارد نشود با روند کاهشی قیمت‌ها بازار خودرو به سمت ثابت و رونق معاملات پیش خواهد رفت.

در حال حاضر کاهش قیمت در خودرو‌های داخلی به مدار ۲۲ میلیون تومان رسیده است به نحوی که قیمت ساندرو استپ‌وی از ۲۰۵ میلیون به ۱۹۰ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتومات از ۱۷۹ میلیون به ۱۶۸ میلیون تومان، پژو ۴۰۵ از ۸۳ میلیون به ۷۸ میلیون تومان، سمند ال‌ایکس از ۸۶ میلیون به ۸۳ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ از ۹۶ میلیون به ۸۶ میلیون تومان، H۳۰ از ۱۵۰ میلیون تومان به ۱۲۸ میلیون تومان و پژو ۲۰۶ تیپ ۵ از ۱۱۶ میلیون به ۱۰۴ میلیون تومان رسیده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۴
انتشار یافته: ۱۵
هنوز هم قيمت بالاست بايد بيشتر كاهش پيدا كند !
بابا جمع کنید این بساط قیمتهای نجومی و کذایی را
سال هاست که رفتار مردم قابل پیش بینی است این مردم هرگاه قیمت ها در حال کاهش باشد خرید نمی کنند و هرگاه قیمت ها دیوانه وار در حال افزایش تقاضاهایشان دیوانه بالا می رود و رفتاری کاملا غیر عقلایی دارند. لذا امروز هم نباید خوشحال بود. رفتار عقلایی آن است که در افزایش بدون دلیل قیمت ها متقاضی نباشیم.
خودتونو مسخره کنید
قیمت ساندرو استپ‌وی همان 50 میلیون میباشد
هنوز گران است
قیمت مسکن هم در حال کاهش است. در بسیاری از مناطق تهران، رهن و اجاره حدود 30 درصد کاهش یافته است.
بذار دو روز دیگه که مسوولین خودشون آتیش قیمتها رو زیاد کردن ببین چطور ملت همیشه در صحنه هجوم میبرن برا خرید
هر وقت قیمت پراید به قیمت اصلی 16 الی 20 میلیون تومن رسید بگید ارزون شده
چنس ارزان می خواهید نخرید
هیچ دلیل منطقی پشت دلار 12 هزار تومانی نیست
نخرید تا به 4 هزار تومان برسد
نخرید ارزان می شود باور کنید
دلیل سیاسی هم ندارد
ابتدا قیمت ها را چندین برابر کردند مثلا پراید 25میلیونی را 50 میلیون تومان کردند و حالا مثلا چندر غاز ارزان شده می گویند همه چیز کاهش یافت!
نه این طوری نیست. این طوری نمی توان مملکت را اداره کرد. دیر یا زود اوضاع وحشتناک می شود.
دلار را از 5 هزار تومان بردند به مرز 20 هزار تومان و سپس اوردن حول و حوش 13 هزار تومان و بعد گفتن که کنترل کردیم و ارزان شد! در صورتی که هنوز قیمتش بسیار بالاست.
سایر اجناس هم همین طور.
قیمت خودرو را یک شبه بردند بالا. پراید 22 میلیونی را بردند بالای 50 میلیون و الان مثلا چقدر ارزون شده ؟!!!
آخه پژو صد میلیون تومان؟ واقعا منطقیه؟با حقوق یه کارگر ماهی 1500 هزا رتومان چطوری این قیمت ها ممکنه آخه؟؟؟
چرا هیچکسی جواب نمیده؟؟؟
اگر مردم فقط يكماه براي خريد مقاومت كنن اوضاع خوب ميشه
به اینها کاهش میگی پراید کیلوی چند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان