بازدید 13497

منتظر کاهش ۲۰ درصدی قیمت گوشی باشید

کد خبر: ۹۰۴۱۹۰
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۴ 09 June 2019

رئیس کارگروه رجیستری تلفن همراه با بیان این که ارز برای واردات گوشی تلفن همراه تامین شده است گفت: حدود سه میلیون گوشی ثبت سفارش شده است که موجب کاهش قیمت گوشی خواهد شد.

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، رئیس کارگروه رجیستری تلفن همراه در ارتباط تلفنی با تحریریه بخش خبری ۲۱ شبکه یک سیما با بیان اینکه با تمهیدات بانک مرکزی، اکنون ارز برای واردات گوشی‌های همراه به صورت تجاری تامین شده است، گفت: حدود سه میلیون گوشی ثبت سفارش شده است که پس از ورود به بازار موجب کاهش قیمت گوشی‌های همراه خواهد شد.

فلاح جوشقانی با اشاره به اینکه طرح رجیستری مسافری وجود ندارد، افزود: زمانی که طرح رجیستری گوشی همراه (اتصال دستگاه‌های گمرک، سازمان وزارت صمت و اپراتور‌های تلفن همراه) اجرا شد سامانه‌ای برای مسافران در گمرک تعریف شد تا بتوانند گوشی‌هایی را که با خود می‌آورند ثبت کنند، اما پس از نوسانات ارزی که واردات تجاری محدود شد، کسانی از طریق سامانه مسافری گوشی‌هایی را وارد و ثبت و به بازار ارائه می‌کردند که به سامانه رجیستری مسافری معروف شد، اما در حقیقت چیزی به این عنوان نداریم.

وی افزود: بخشی از علل بالا بودن قیمت گوشی‌های همراه به علت کمبود تعداد گوشی بوده که اکنون امکان واردات گوشی‌های همراه به صورت تجاری فراهم شده است.

رئیس سازمان تنظیم مقررات رادیویی اضافه کرد: از ابتدای خرداد با اطلاع رسانی و تامین ارز، اتصال سامانه رجیستری مسافری و ناجا برقرار است و مسافر بودن یا نبودن فرد واردکننده گوشی بررسی می‌شود و هر مسافر فقط یک گوشی می‌تواند وارد کند.

جوشقانی گفت: حدود ۶۰ تا ۷۰ شرکت وارد کننده برای واردات گوشی همراه، ثبت سفارش کردند و به نظر نمی‌رسد انحصاری در این حوزه باشد.

وی با اشاره به اینکه اکنون قیمت گوشی‌های همراه حدود ۲۰ درصد حباب دارد، افزود: بازار موبایل تا ۲ ماه آینده به اندازه کافی تامین خواهد شد و با ورود این گوشی ها، قیمت‌ها حدود ۲۰ درصد کاهش خواهد یافت

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۹
انتشار یافته: ۱۰
لپ تاپ و قطعات کامپیوتر که نیاز ضروری پیشرفت کشور است در چه وضعیتی است؟؟
الکی به ملت دروغ نگویید 40سال است چیزی که در جمهوری اسلامی ایران گران شود دیگر ارزانی وجود نخواهد داشت پس ملت را سر کار نزارید؟/..
منتظرباشید
خواهدشد
خواهیم کرد
انجام میشود
اتفاق می افتد
بزودی
دراینده نزدیک
لپ تابو هم ارزان کنید
منتظرییم؟؟
فقط ما را احمق فرض نکن
بزک نمیر بهار میاد ... تا حالا دیدید که توی این چهل سال چیزی ارزون بشه ؟ جوک گفته ....
چشم. بشین تا قیمتش بیاد پایین
کل استراتژی اقایان برای کاهش قیمت ها دوکلمه است :
القای روانی
از این کلاها زیاد سر ملت گذاشتین ، گوشت نخرید ارزان میشود ، ماشین نخرید ارزان میشود ، کوفت نخرید ارزان میشود ، زهر مارنخرید ارزان میشود و در آخر چند برابر شد و شما هم بدون یه معذرت خواهی بابت فریب افکار عموی به دروغ پراکنی ادامه بدهید ، بیچاره ملتی که فریب این تیترهای دروغ رو میخورن
شعارهای تکراری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر