بازدید 5971
۳

اظهارات واعظی درباره اختیارات رئیس‌جمهور

کد خبر: ۹۰۳۷۹۴
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰ 07 June 2019

رئیس دفتر رئیس‌جمهور بیان کرد: روحانی اختیاراتی را دارد که برای حل مشکلات کشور و رفاه حال مردم از آن‌ها استفاده خواهد کرد.

به گزارش «تابناک»، سید محمود واعظی در گفت‌وگو با ایلنا، درباره این که رئیس‌جمهور طی سخنانی بیان کرده است اختیاراتی محدود دارد و همین امر باعث شده تا آنطور که باید و شاید نتواند به وظایف خود جامه عمل بپوشاند، گفت:‌ رئیس‌جمهور اختیاراتی را دارا هستند که قطعا برای اداره امور کشور، رفع مشکلات و رفاه حال مردم از آنها استفاده می‌کنند.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور با بیان این‌که شرایط امروز بسیار پیچیده شده است،‌ اظهار داشت: امروز فشارهای خارجی روی کشور زیاد شده و همین امر بر مسائل اقتصادی و تجاری سایه افکنده است بنابراین اداره کشور در این شرایط نیاز به تمرکز،‌ مدیریت و تصمیم‌گیری صریح و صحیح دارد.

واعظی گفت: رئیس‌جمهور باید بتواند درباره مسائل سریع تصمیم بگیرد لذا اگر مسئله را تحت این عنوان مطرح کردند، به همین خاطر است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
فعلاٌ با این اختیاراتی که دارد نمیتواند حتی قیمیت ارزن را کنترل کند چه برسد به فیمت ارزاق عمومی .فرافکنی بس است
روحانی مشکلش اختیارات نیست بکله مدیران ناکارامد نظیر هیمن اقای رییس دفتر است.
این سیستم اداره کشور کهدر دنیا سابقه نداره چه قبا وچه بعدنخواهد داشت تنها معظل یکپارچگی تصمیم گیری است کار بجایی نمیرساند بعد هم تجربه ثابت کرده از صندوق ایران ادم کار کشته ممتاز در نییاد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل