بازدید 11111
۲
گزارش

لغو توافق استقلال-استراماچونی بخاطر۱۰۰هزاردلار

کد خبر: ۹۰۳۷۴۳
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۷ 06 June 2019

مذاکره سرمربی سابق اینترمیلان ایتالیا برای نشستن روی نیمکت استقلال به بن بست خورده است و زمزمه ها حکایت از تاثیر ناتوانی مالی استقلال در این اتفاق دارد.

به گزارش تابناک ورزشی، بعد از پایان لیگ هجدهم نام استراماچونی به عنوان گزینه اصلی هدایت استقلال مطرح شد و در این بین امیرحسین فتحی با حضور در ترکیه یک جلسه هم با او و مدیربرنامه‌هایش برگزار کرد. اما در شرایطی که قرار بود استراماچونی ساعت ١٢ امروز به مدیران استقلال خبر قطعی بدهد که آیا هدایت این تیم را می‌پذیرد یا نه؟ این اتفاق نیفتاد تا حضور این مربی ایتالیایی در جمع آبی پوشان با ابهام زیادی همراه شود.

لغو توافق استقلال-استراماچونی بخاطر۱۰۰هزاردلار

گفته می‌شود استراماچونی برای عقد قرارداد با استقلال باید یکصدهزاردلار پیش پرداخت را دریافت می کرد که مدیران آبی با شاهکارهایی که در فصل اخیر داشته اند، چند برابر این پول را از دست داده اند و عملا پولی در حساب باشگاه باقی نگذاشته اند. گفته می شود این موضوع مذاکرات بین طرفین را به بن بست رسانده است، موضوعی که ممکن است در روز‌های آینده مدیران این باشگاه در مورد آن صحبت کنند.  گویا مدیران استقلال از سه روز پیش به این احتمال نزدیک به یقین رسیده بودند که استراماچونی هدایت این تیم را نخواهد پذیرفت و به همین دلیل بدون اتلاف وقت مذاکره با گزینه‌های دیگر را آغاز کرده اند.

مدیران استقلال در تلاش هستند تا قبل ازشروع تمرین‌ها تکلیف سرمربی این تیم را روشن کنند ضمن اینکه فعالیت آبی‌ها در فصل نقل و انتقالات هم در حال پیگیری است. با اینحال هواداران فرهاد مجیدی هم به شدت در تلاش اند تا این مربی تازه کار را به سرمربیگری استقلال برسانند. تجربه ای که بارها آزموده شده و با شکست مربیان زیادی همراه بوده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
چرا حیف و میل و ناکارامدی حداقل مدیران ورزشی رو لحاظ نمیکنیم . سایر عزیزان که بدون ذکر صلوات نمیشه راجع بهشون صحبت کرد .
این *فقط 100000 دلار زندگی ده خانواده رو در ایران از این رئ به اون رو می کند.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر