بازدید 4681
بازتاب

حمله مجیدی: دراستقلال بدون پول لیست خرید می‌بندند

کد خبر: ۹۰۳۶۴۴
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۶ 06 June 2019

فرهاد مجیدی به نظر از وضعیت استقلال در بازار نقل و انتقالاتی ناراضی است.

به گزارش تابناک ورزشی، قرار بود که مجیدی تا انتخاب سرمربی جدید تیم مدیریت فعالیت‌های انتقالاتی باشگاه را بر عهده بگیرد، اما شرایط چندان مطابق سلیقه مجیدی پیش نمی‌رود.

ستاره سابق آبی پوشان در گفت و گویی در مورد آخرین شرایط استقلال در بازار نقل و انتقالات و تشکیل لیست خرید این تیم می‌گوید: «قرار بود این کار بر عهده من باشد، اما متوجه شدم بسیاری از اعضای باشگاه مشغول مذاکره با بازیکنان مختلف هستند و انواع و اقسام لیست‌ها وجود دارد، اما آخرش وقتی می‌بینند پول نیست مدام تاکید می‌کنند که این مسؤولیت بر عهده من است».

حمله مجیدی: دراستقلال بدون پول لیست خرید می‌بندند

مجیدی ادامه می‌دهد: «متاسفانه افرادی که در امور نقل‌وانتقالات و انتخاب بازیکن دخالت می‌کنند، صلاحیت این کار را ندارند. من چند هفته قبل در جلسه با آقای فتحی تاکید کردم که اول به فکر حفظ بازیکنان فصل قبل باشیم. به خاطر همین با چند نفر از بازیکنان پارسال صحبت کردم. با بعضی از آن‌ها به توافق هم رسیدیم، اما باشگاه فعلا پول ندارد و واقعا نمی‌دانم که چطور در این شرایط نام بازیکنان جدید مطرح می‌شود».

در هر حال این صحبت‌های مجیدی نشان از شکاف عمیق در مدیریت باشگاه استقلال و نبود برنامه ریزی لازم برای فصل نقل و انتقالات تابستانی، دارد. شاید هم مدیران این باشگاه فعلا منتظرند تا تکلیف سرمربی تیم مشخص شود و آنگاه براساس نظرات وی کار خود در زمینه خرید بازیکن جدید و تمدید با بازیکنان فعلی را شروع کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها