بازدید 36430
هزار و ششصد و هفتاد و پنجمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

هشدار مطهری درباره پرستو‌ها/چند درصد مردم پس اندازی ندارند؟/مجلس در تابستان شش هفته جلسه علنی ندارد!/اعلام جرم علیه رئیس سازمان محیط زیست

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: توهین رسانه سعودی به رئیس جمهور عراق/تکذیب انتقال نجفی به زندان اوین/هزینه نگهداری هر معتاد متجاهر روزانه ۲۶ هزار تومان است و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۰۳۳۱۴
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۲ 03 June 2019

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

واکنش شهرداری تهران به «تصاویر جملات مبتذل روی بیلبوردها»

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران اعلام کرد: تصاویر مربوط به نمایش جملات مبتذل روی بیلبورد‌های تبلیغاتی که در فضای مجازی دست به دست می‌شود حتا اگر وجود داشته باشد، مربوط به پایتخت نیست. برزین ضرغامی روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا گفت: طی روز‌های گذشته برخی در فضای مجازی، مجموعه‌ای از تصاویر ساختگی و جعلی حاوی جملات مبتذل را به بیلبورد‌های شهر تهران منتسب کرده اند در حالی که این موضوع صحت ندارد. وی تصریح کرد: اولا نمی‌توانم صحت و جعلی نبودن این تصاویر را تأیید کنم و ثانیا اگر این تصاویر واقعی هم باشند، به طور قطع مربوط به شهر تهران نیستند. ضرغامی ادامه داد: دیروز یکی از روزنامه‌ها نیز به این موضوع پرداخت در حالی که اطمینان می‌دهم طی ۲ سال گذشته هیچ یک از این مطالب مخالف شئون فرهنگی ما در بیلبور‌های پایتخت نمایش داده نشده است.

دادستان اصفهان: متهم پورشه سوار به اتهام قتل غیر عمد بازداشت است

‌دادستان اصفهان گفت: نتایج اولیه تحقیقات مقدماتی پرونده پورشه با آنچه در فضای مجازی منتشر شده متفاوت است. علی اصفهانی در این باره اظهار کرد: در این حادثه جوان مذکر حدوداً ۲۳ ساله راننده خودروی پورشه با اطلاع از اجرای طرح برخورد با هنجارشکنان خیابانی در محل مشغول دور دور و تاب خوردن بوده و پس از اخطار پلیس مبنی بر ایست اقدام به فرار کرده و با سرعت و پس از عبور از مانع سرعت کاه کنترل رانندگی را از دست داده، با انحراف به چند خودرو پارک شده در حاشیه خیابان برخورد کرده و این حادثه تلخ رقم خورد و این واقعه ناشی از کورس خودرویی نبوده است. وی با انتقاد از برخی اظهارنظر‌های غیرکارشناسی در این خصوص تصریح کرد: متأسفانه برخی تحت تأثیر جوسازی‌ها و اخبار خلاف واقع منتشره در فضای مجازی قرار گرفته و اقدام به تحلیل و یا اظهارنظر می‌کنند که این امر هر چند تأثیری در سیر رسیدگی قضائی پرونده ندارد، اما تأثیر منفی افکار عمومی را به دنبال دارد که صحیح نیست. دادستان اصفهان ادامه داد: متهم این پرونده فعلاً به اتهام قتل غیرعمدی ناشی از بی احتیاطی در امر رانندگی با وصف فرار و نداشتن گواهینامه و تخطی از سرعت مقرر با قرار قانونی بازداشت و روانه زندان و ممنوع الخروج شده و تحقیقات تکمیلی در این خصوص در حال انجام است و با تکمیل تحقیقات و صدور قرار نهایی اطلاع رسانی انجام خواهد شد.

فینال جام حذفی وزیر را در آستانه استیضاح قرار می‌دهد

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه محور‌های متعددی در بند‌های استیضاح سلطانی‌فر وجود دارد، گفت: سفر‌های متعدد خارجی مدیران این وزارتخانه، حیف و میل بودجه و رها شدن حوزه جوانان و ذبح اخلاق در ورزش مهم‌ترین این محورهاست. حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با فارس، درباره استیضاح عباس سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان گفت: استیضاح وزیر ورزش تنها مربوط به سفر‌های معاونین این وزارتخانه به خارج از کشور معطوف نمی‌شود که البته سؤال بنده از آقای سلطانی‌فر هم در همین راستا بوده و درخواست استیضاح وی را امضا کرده‌ام. وی افزود: در وزارت ورزش و جوانان حیف و میل‌های مالی زیادی صورت می‌گیرد. این در حالی است که بحث ورزش در این وزارتخانه بیشتر دنبال می‌شود و بی‌توجهی به بخش جوانان کاملاً مشهود است. وی افزود: حوادث به وجود آمده در میادین فوتبال بویژه در چند بازی آخر لیگ برتر، لیگ دسته اول و جام حذفی منجر به آن شد که نمایندگان مجلس در استیضاح وزیر ورزش و جوانان با جدیت بیشتری این موضوع را دنبال کنند.

فتاحی: از این که کسی کتک نخورد تشکر نمی‌کنند!

سعید فتاحی، مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران در خصوص حواشی فینال جام حذفی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد:شما دیدید که این اتفاق دست بنده نبود و رخ داد. جایگاه‌ها و همه چیز مصوب شده بود و همه چیز دانه به دانه انجام شد. ما جایگاه هواداران داماش را گذاشته بودیم. قانون می‌گوید که ظرفیت ورزشگاه ۵۰ - ۵۰ باشد. خود داماشی‌ها قبل از مسابقه به ما گفتند که پنج اتوبوس از هواداران آن‌ها به اهواز می‌آیند. پنج اتوبوس کلاً می‌شود ۲۰۰ نفر، اما ۲۵۰۰ جا برای داماشی‌ها در نظر گرفته بودیم. هواداران پرسپولیس زودتر به ورزشگاه آمده بودند و آن‌ها را اشغال کرده بودند. ما گفتیم که VIP را به هواداران داماش می‌دهیم. با نیروی انتظامی هم هماهنگ کرده بودیم و هواداران داماش که تا آن لحظه آمده بودند ۵۰ تا ۶۰ نفر بودند. بردیم آن‌ها را در آنجا مستقر کنیم که شما شاهد بودید که مردم هجوم آوردند. من از نیروی انتظامی تشکر می‌کنم که یک باتوم به کسی نزد. اگر این اتفاق رخ می‌داد همه شما می‌گفتید که چرا مردم را زدند، کجای دنیا مردم را می‌زنند. در حال حاضر کسی تشکر نمی‌کند که با وجود این اتفاقات یک نفر کتک نخورده است. من باز هم از مردم تشکر می‌کنم که سعه صدر داشتند. به خاطر تاخیر در بازی عذرخواهی می‌کنم. اتفاقاتی رخ داد که نباید رخ می‌داد.

اعلام جرم علیه رئیس سازمان محیط زیست

دادستان شهرستان بندرترکمن از اعلام جرم علیه رئیس سازمان محیط زیست کشور در رابطه با طرح گردشگری آشوراده خبر داد. علیرضا مزیدی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بندرترکمن از اعلام جرم علیه رئیس سازمان محیط زیست کشور در خصوص طرح گردشگری آشوراده خبر داد و گفت: قرار بود در قالب یک طرح در آشوراده اقداماتی انجام شود و مجوزات از محیط زیست اخذ شده بود و قراردادی نیز میان سازمان محیط زیست کشور و استانداری گلستان انعقاد شده بود تا در قالب آن قرارداد یکسری اقدامات انجام شود و در چند هکتار اقداماتی در خصوص گردشگری صورت گیرد. دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بندرترکمن خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه استاندار گلستان تغییر کرد این طرح متوقف شد، اما در خصوص بخشی از قرارداد مذکور که تخلف صورت گرفته بود دستور توقف از ناحیه دادستانی صادر شد. وی تصریح کرد: این تخلف که از ناحیه پیمانکار صورت گرفته بود خارج از قرارداد مذکور بوده که دستور توقف صادر شد که در ادامه مجوزات لازم را اخذ کردند، اما عملاً در حال حاضر اقدامی انجام نمی‌شود.

مجلس در تابستان شش هفته جلسه علنی ندارد

بر اساس برنامه کاری مجلس، نمایندگان از یکشنبه هفته آینده نوزدهم خرداد تا سه شنبه چهارم تیرماه به مدت سه هفته جلسه علنی دارند. پس از آن مرحله اول تعطیلات تابستانی مجلس به مدت ۲ هفته آغاز میشود و پس از آن مجلس از یکشنبه ۲۳ تیر تا سه شنبه ۸ مرداد به مدت سه هفته جلسه علنی خواهد داشت. نمایندگان مجلس از یکشنبه ۱۳ مرداد تا سهشنبه ۲۲ مرداد نیز به مدت دو هفته در حوزه‌های انتخابیه شان حضور می یابند، بنابراین جلسات مجلس در این دو هفته نیز برگزار نخواهد شد. مجلس از یکشنبه ۲۷ مرداد تا سه شنبه ۱۲ شهریور نیز به مدت سه هفته جلسه علنی خواهد داشت. در ادامه مرحله دوم تعطیلات تابستانی، مجلس به مدت دو هفته یعنی از یکشنبه ۱۷ شهریور تا سه شنبه ۲۶ شهریور ماه آغاز میشود. جلسات علنی مجلس مجدداً از یکشنبه سی و یکم شهریور ماه از سر گرفته می شود.

افزایش ۴۰۰ هزار تومانی حقوق کارمندان دولت هنوز اجرا نشده است

مهرداد بائوج لاهوتی با اشاره به مصوبه مجلس برای افزایش ۴۰۰ هزار تومانی حقوق کارمندان دولت در سالجاری، گفت: با توجه به اینکه بیش از ۲ ماه از سال ۹۸ گذشته، دولت هنوز این مصوبه دولت را اجرا نکرده است. وی با بیان اینکه دولت روش درستی برای افزایش حقوق کارمندان در سال جاری اجرا نکرده است، اظهار داشت: در جلساتی که با مسئولان سازمان برنامه و بودجه داشتیم، نتوانستند نمایندگان مجلس را درباره میزان افزایش حقوق‌ها قانع کنند، آن‌ها معتقد بودند که به مصوبه مجلس عمل شده است. نماینده مردم لنگرود در مجلس اضافه کرد: دولت مصوبه مجلس درباره افزایش حقوق کارمندان را آن طور که دلش خواسته و طبق روش خاصی اجرا کرده که در نامه‌هایی به رؤسای جمهور و مجلس خوهان اصلاح روش افزایش حقوق کارمندان دولت شده‌ایم. / تسنیم

دلار وارد کانال ۱۲ هزار تومان شد

بعد از شتاب ریزش قیمت‌ها در بازار ارز و افزایش مراجعه مردم به مراکز خرید و فروش ارز برای فروش ارز‌های خانگی، بانک مرکزی از بانک‌ها خواست نسبت به خرید ارز‌های مردمی فعال شوند. امروز بانک‌های عامل قیمت دلار را ۱۲ هزار و ۷۷۰ تومان و ۹ ریال، قیمت یورو را ۱۴ هزار و ۲۸۳ تومان و ۲ ریال و قیمت پوند انگلیس را ۱۶ هزار و ۱۵۸ تومان برای خرید از مردم اعلام کرده‌اند. صرافی‌های بانک‌ها هم‌اکنون قیمت دلار را برای فروش به مردم، با کاهش ۳۵۰ تومانی نسبت به روز قبل ۱۳ هزار و ۱۵۰ تومان اعلام کرده‌اند. / تسنیم

تهرانی‌ها روزانه هزار و ۳۰۰ تن گوشت مرغ می‌خورند

مدیرکل سازمان دامپزشکی استان تهران گفت: روزانه بیش از هزار و ۳۰۰ تن گوشت مرغ و ۱۰۰۰ تن گوشت قرمز در استان تهران توزیع می‌شود. میزان مصرف گوشت قرمز در استان تهران در سال حدود ۲۰۰ هزار تن و گوشت مرغ حدود ۴۰۰ هزار تن است.

دومین حکم قاضی دوستدار محیط زیست

امین الله انصاری قاضی شعبه ۱۰۱ دادگاه کیفری دو شهرستان دشتی (استان بوشهر) حکم زندان را برای یک متخلف محیط زیست تغییر داد. وی به جرم شکار تیهو و همراه داشتن ادوات صید غیر مجاز با تهیه جزوه‌ای از محل زندگی پرنده صید شده و همچنین ۱۰۰ ساعت خدمات عمومی رایگان در محیط زیست شهرستان دشتی محکوم شد. وی حداقل ۳۶ ساعت باید در معیت و همراهی محیط‌بانان در مناطق حفاظت شده باشد تا با حضور در محل با سختی و مشکلات کار و وظیفه قانونی آنان آشنایی پیدا کند. / فارس

با هواداران داماش مثل برده‌ها رفتار کردند

حاجی‌پور مالک داماش گفت: مسئولان برگزاری فینال جام حذفی مقصر اتفاقات شب گذشته بودند. وقتی دیدم حرف‌های آقایان حساب و کتاب ندارد، گفتم تا زمانی که هواداران داماش در ورزشگاه حضور نداشته باشند، بازی نمی‌کنیم. هوادار ما ۱۸، ۱۹ ساعت با اتوبوس به اهواز آمده و برخی از آن‌ها کف اتوبوس خوابیده بودند، چرا نباید دنبال حقشان نباشم؟ پس از این اتفاقات، وزیر ورزش، مهدی تاج و دیگر مسئولان ورود کردند تا بازی برگزار شود.

هزینه نگهداری هر معتاد متجاهر روزانه ۲۶ هزار تومان است

علی شمشیری در ستاد مبارزه با مواد مخدر استان اظهار کرد: سال گذشته یک میلیارد و ۵۸۷ میلیون تومان توسط این ستاد هزینه نگهداری معتادان متجاهر ماده ۱۶ شد. وی در ادامه حلقه گمشده درمان معتادان متجاهر را اشتغال بعد از درمان ذکر کرد و گفت: بر همین اساس برای اینکه معتادان نجات یافته دوباره به اعتیاد رو نیاورند، یکی از اولویت‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر برگزاری کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای برای آموزش و ایجاد اشتغال این افراد است. وی سوله‌های ماده ۱۶ کرمانشاه را برای بحث آموزش قدیمی دانست و افزود: باید برای احداث سوله‌های جدید و تعمیر و تجهیز آن‌ها از محل اعتبارات استانداری اعتبار تخصیص داده شود. شمشیری در ادامه با بیان اینکه آموزش پیشگیری از اعتیاد از مهدکودک‌ها تا دستگاه‌های اجرایی و واحد‌های صنعتی در دستور کار این ستاد است، گفت: مهم‌ترین مقوله مبارزه با مواد مخدر پیشگیری است. /ایرنا

مردم ‎پس انداز خود را چگونه مدیریت می‌کنند؟

در بخشی از ‎نظرسنجی ملی ‎ایسپا که تلفنی انجام شد، از پاسخگویان پرسیده شده است: «هر خانواده‌ای ممکن است در زندگی بتواند پس انداز کند. شما ترجیح می‌دهید پس انداز خود را چگونه مدیریت کنید؟»
۲۴.۸ درصد پاسخگویان اعلام کرده اند در بانک، ۱۴.۹ درصد در زمین و مسکن، ۱.۵ درصد در بورس پس انداز می کنند.
۹.۹ درصد مردم اعلام کردند طلا و سکه و ۱.۲ درصد ارز و دلار خریداری می‌کنند.
۱۰.۶ درصد پاسخگویان ترجیح می‌دهند پس انداز خود را صرف اشتغال زایی و کارآفرینی کنند.
۳۴.۳ درصد پاسخگویان اعلام کرده اند پس اندازی ندارند.

تکذیب انتقال نجفی به زندان اوین

یک منبع آگاه در داستانی تهران خبر انتقال نجفی شهردار اسبق پایتخت به زندان اوین را تکذیب کرد. یک منبع آگاه در دادستانی تهران، ضمن تکذیب اعزام نجفی به زندان اوین گفت: نجفی در حال حاضر تحت نظر اداره آگاهی است و اگر قرار باشد به زندان اعزام شود به زندان رجایی شهر می‌رود مگر آن که استثنایی وجود داشته باشد و به بازداشتگاه اوین اعزام شود. گفتنی است؛ برخی رسانه‌ها ساعتی پیش از اعزام نجفی به زندان اوین خبر داده بودند.

هشدار مطهری درباره پرستو‌ها

علی مطهری در صفحه اینستاگرام خود از نحوه پوشش خبر قتل همسر دوم نجفی در صداوسیما انتقاد کرد. علی مطهری در مطلبی اینستاگرامی به دو نکته درباره قتل همسر دوم نجفی اشاره کرده و نوشته است:

در ارتباط با ماجرای آقای دکتر نجفی دو نکته قابل توجه است: اول این که صدا و سیما که معمولاً حوادث جنایی را منعکس نمی‌کند با ذوق‌زدگی و خوشحال از ضربه زدن به رقیب سیاسی به انعکاس کامل آن پرداخت و تنها زمانی که ندایی از مقام رهبری به او رسید دست از این عمل ناجوانمردانه خود برداشت و ناگهان سیر اخبار درباره این حادثه متوقف شد. ظاهراً خود مسئولان این سازمان قبح این گونه رفتار‌ها را درک نمی‌کنند و حتما باید ندایی از بالا برسد و دوم این که از اخبار رسیده و خصوصا سخنان خود آقای نجفی معلوم شد که افرادی در کشور پرستو‌هایی دارند که گاهی بر گرد سیاسیونی که منتقد یا مخالف به شمار می‌روند به پرواز درمی‌آورند و آنگاه فیلم و عکس تهیه می‌کنند برای بستن دهان او و حذف وی از صحنه سیاست، غافل از این که اگر این روش‌ها در دنیا مرسوم و رایج است و مجاز شمرده می‌شود، برای یک مسلمان مجاز نیست بلکه حرام است. تجسس در امور داخلی زندگی مردم از نظر اسلام مجاز نیست حتی برای یک هدف مقدس. در اسلام برای رسیدن به یک هدف مقدس نمی‌توان از یک وسیله نامقدس استفاده کرد. نمی‌توان برای حفظ نظام از هر وسیله‌ای استفاده کرد و با آبروی مردم بازی کرد. امیدوارم ماجرای آقای نجفی نقطه شروعی برای ترک این روش‌ها باشد.

توهین رسانه سعودی به رئیس جمهور عراق

یک رسانه سعودی پس از سخنان «برهم صالح» در حمایت از ایران در اجلاس مکه، به وی تاخت و او را به باد انتقاد گرفت. پس از موضع‌گیری «برهم صالح» رئیس‌جمهور عراق در اجلاس فوق‌العاده سران اتحادیه عرب و رد بیانیه پایانی این اجلاس، رسانه‌های سعودی که زبان دولت ریاض به شمار می‌روند، به انتقاد از موضع عراق پرداختند و در مواردی زبان به توهین گشودند. در یکی از این موارد «فارس بن حزام» روزنامه‌نگار سعودی در روزنامه «الحیات» در یادداشتی با عنوان «مخصمه رئیس‌جمهور عراق در مکه» مدعی شد که وی خود را در نشست سران اتحادیه عرب تنها دید و تنها کسی بود که از ایران حمایت کرد و «عراق در حالی که تلاش می‌کرد از ایران حمایت کند، یتیم ماند».

این نویسنده نزدیک به دایره قدرت در ریاض همچنین نوشت که اعتراض رئیس‌جمهور عراق به بیانیه پایانی چیزی را تغییر نمی‌دهد بلکه صرفا این اعتراض، دِینی بود که او باید به ایران پرداخت می‌کرد. «فارس بن حزام» در ادامه مدعی شد که رئیس‌جمهور عراق پیش از عزیمت به مکه از مضمون اجلاس و نتیجه آن با خبر بود و پیش از قرائت بیانیه متن آن به اطلاع تمامی حاضران رسید. این نویسنده سعودی بار دیگر همچون دیگر رسانه‌های همسو با ریاض، مدعی شد که پارلمان و دولت عراق اختیاری از خود ندارند و تحت امر ایران هستند.

«برهم صالح» رئیس‌جمهور عراق که روز شنبه بامداد شنبه گذشته پس از قرائت بیانیه ضد ایرانی سران اتحادیه عرب که از سوی مقامات سعودی تدوین شده بود، اعلام کرد که بیانیه پایانی بدون اطلاع او صادر شده است. او گفت: «همزمان که عراق بار دیگر هرگونه اقدامی که امنیت سعودی و برادرانمان در خلیج [فارس]را هدف قرار دهد، محکوم می‌کند، باید توضیح دهم که ما هیچ مشارکتی در مضمون بیانیه پایانی نداریم و عراق به بیانیه پایانی با محتوای فعلی اعتراض دارد.» علاوه بر عراق، دو روز پس اجلاس، قطر هم اعلام کرد که در خصوص بیانیه پایانی دودستگی و اختلاف وجود داشت و قطر درباره آن تحفظ دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۹
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۲۵۶
با سخن‌مطهری سرم را به دیوار بزنم خودم را راحت کنم ؟ یعنی چی سیاست اینقدر بی پدر و مادر هست . خدابا کمکم کن . چرا سیاسی شدم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
آیا میدانید در این شرایط اقتصادی حساس، مبلغ 500 میلیون یورو از صندوق ذخیره ارزی به وزارت بهداشت پرداخت شده به این بهانه که بدهی های شرکتهای داروسازی پرداخت بشه ولی این شرکتها از عدم پرداخت این مبلغ به اونها سخن گفتن؟ آیا باز هم دست پزشکان تو کاره تا پول های ملی رو با عنوانی مثل کارنه صاحب بشن؟
نعمت
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
مسولان موضفند در مورد توضیح گوشت به این روشها پاسخگو شود.
بنده به عنوان یک کارشناس خبره سکوت نخواهم کرد. و از شما دوستان و طرفداران خودم میخواهم که چرا حالا که فوتبال قهرمان نشدیم و کی روش رفته باید اینگونه گوشت توضیح شود؟ آیا این درست است؟
شما کجای دنیا خودرو به این گرانی سراغ دارید؟

البته ان شالله همه این مشکلاتها برطرف میشود بزودی من هم طرحهایی دارم که اگر اجرایی شود مشکل گوشت بکلی حل میشود و دلار 1567 تومان میشود.
بفضل پروردگار با نابودی امریکا ایران اقتصاد اول جهان میشود. ان شالله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
پرستوها فقط در سیاست نیستند. در بسیاری از سازمانهای دولتی ، این پرستوها که جزو اقشار آسیب دیده اجتماع هستند و به شرایط ویژه کشیده شده اند، و بر علیه افراد و مقامات بکار گرفته میشوند برای ترور اداری و شخصیتی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
همه چی از ابتدا مشخص بود منتها کسی به حرف مردم عادی توجه نمیکند حتما باید این حرفها را از یک شخصیت شناخته شده بشنوند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
جنگ قدرت
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
این مجلس با این نمایندگان و این کیفیت و این میزان بهره وری همان بهتر که کلا تعطیل باشد و نمایندگان حقوقشان را بگیرند
بخدا حضرت عباس قسم و متاسفانه خساراتش برای مملکت و مردم
به مراتب کمتر از باز بودنش است
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
پوتین حیله گر تر از ترامپ است دیروز در یک توییت به ترامپ اعلام کرد که کلا" از ونزوئلا خارج شدیم.این سیگنال یعنی اینکه ایران و کوبا کاری از پیش نمی برند و ونزوئلا در آینده نزدیک انقلاب خواد شد و مادورو سرنگون .
این نتکته برای ترامپ بسیار اهمیت دارد که در انتخابات آینده دست پیش را داشته باشد که هم اکنون دارد اما اگر با ایران هم به مصالحه برسند کره شمالی خلی آسان تر خواهد بود و ترامپ برترین رئیس جمهور تاریخ امریکا لقب خواهد گرفت آنهاییکه میگفتند ترامپ یک احمق و تاجر و بیسواد و هزار انگ دیگر بدانند که او خیلی هم زیرک است.هر کسی را به سادگی از دم تیغ نادانی نگذرانیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
داداش از کارهای رسانه میلی ازدم اصولگرا سرت را به در دیوار بزن. آیا رسانه میلی یه گزارش از پرونده قاری معروف تهیه کرد؟
ناشناس
| Germany |
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
مردم سه شنبه عید فطر را روزه گرفتن
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۵
میشه یه مورد از صدا و سیما نمونه نقل کنید که جوانردانه رفتار کردند
واقعیت اینه که سازمان ضد مردمی طبیعتش همین رفتاره و اصلا اگه رفتار مردمی ازش سر زد دیگه این سازمان فعلی نیست
داود
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۵
ناراحتي اقاي مطهري از اينست كه انتظار داشتند هيج كس در رابطه با عمل جنايتكارانه اقاي نجفي كه با ايشان اشتراكات سياسي دارند حرفي نزند و به همين دليل به استناد حرف هاي اصلاح طلبان كه خواستند عمل نجفي را ماله كشي كنند و به همسر مرحومش كه حالا دستش از دنيا كوتاه است تهمت هاي ناروا زدند دستگاه اطلاعاتي مملكت را به پرستو پروري ميكند
مطهری حقا که پسر خلف پدر هستی جانا.
پاسخ ها
ابوالفضل
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
به نظرم هر کی نون مفت خورده باشه حرف مفت هم میزنه...نجفی بک قاتل هست بقیه این ادا بازیها برای لاپوشانی اشتباهات ایشونه ولاغیر ...
پزشک متخصص
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
مذاکره با آمریکا لازمه. من یک پزشک متخصص هستم و باید ماهی 40 هزار دلار از درآمدمو برای خانوادم تو ایالت کانزاس بفرستم. ولی الان راهی ندارم.
ناشناس
| Australia |
۰۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
در هر صورت آقای نجفی یک سیاستمدار کارکشته و تحصیلکرده بودن!، اینقدر راحت نباید از راه به در می شد که!! بعدش شما به زنان حق قاضی شدن نمی دید ولی مردان گول می خورند و درگیر احساساتن!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
فکر کنم شما نه پدر رو شناختی نه پسر رو!!!!!
ناشناس
| Canada |
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
کی گفته تجسس در زندگی مسلمان حرام است؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
با یک گل بهار نمیشه
اگر امثال مطهری بیشتر بودند کار کشور به اینجا نمی کشید
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
متاسفانه وقتی برخی در مقابله با جنس مخالف ضعیف هستند و مشکل دارند
خیلی راحت در این دام ها می افتند
و از آن بدتر همه مردم را هم چون خود می پندارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
واقعا که پسر یک معلمی معلم نباید ترسید همه چیز را باید گفت
خصوصیات پورشه سوار بعنی قتل شبه عمد.
فقط پرستو موجوده یا شاهینم هست؟
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
واژه پرستو به هر دو جنس اطلاق میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
لابد آشنا داشته یا باباش جزو ژن خوبها بوده،چون خیلی محترمانه راجع بهش صجبت میشه
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
وقتی مسولی مشکل داشته باشه با ملخ و سوسک و مگس و پشه هم فریب میخورد و نیازی به پرستو ندارد
و زندگی در دوران کودکی در شکل محدودیت کامل و تابو کردن جنس مخالف برای آنها
و بعد رسیدن به قدرت و دسترسی به همه چیز بدون محدودیت معمول ، این مشکلات را هم دارد !!؟؟
متاسفانه درصد بزرگی از اینها مشکلات عدیده دارند و بدشانسی فقط چند تا شون گرفتار شدند و الا ما در جامعه می شناسیم و میبینیم که چه خبر است !!؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
كركسهايي در ظاهر پرستو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۵
مترادف پرستو برای جنس مخالف کلاغ گفته میشه
کرهٔ جنوبی دومین رشد سریع اقتصادی دنیا در چهار دههٔ اخیر را دارا می‌باشد. در کرهٔ جنوبی، از سال ۱۹۶۳ و تنها در مدت ۴۰ سال، درآمد سرانه بر حسب قدرت خرید، نزدیک به ۱۴ برابر افزایش یافت. دست یافتن به نتیجه‌ای مشابه برای بریتانیا در بیش از دو سده و برای آمریکا در حدود یک و نیم سده زمان برد. این پیشرفت قابل توجه که کرهٔ جنوبی را در کمتر از نیم قرن بدل به کشوری پیشرفته و ثروتمند نمود، اغلب معجزهٔ رودخانهٔ هان نامیده می‌شود و در مجامع بین‌المللی، صفت «ببر آسیا» را برای این کشور به ارمغان آورده‌است.

امروزه اقتصاد موفق کرهٔ جنوبی الگویی برای بسیاری از کشورهای در حال توسعه است. کرهٔ جنوبی اکنون دارای اقتصاد توسعه‌یافتهٔ چندین هزار میلیارد دلاری است.
پاسخ ها
عبداله خدابنده
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
بخاطر طرفداری ناخق یک نفر یک مجموعه را بناحق متهم میکتدبرای اقای مطهری متاسفم
ناشناس
| France |
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
عوضش کره شمالی نوکر امریکا نیست
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
فقط شونصدتا از سریالهای مثلا تاریخیشون رو ما خریدیم در حوزه فرهنگی هم خوب برای خودشون تاریخ درست کردن
میفهمی داری چیکار میکنی؟

اصلاح طلبها یا مطرح کردن موضوع پرستوها دارین داغ خانواده مقتول رو تازه میکنین و نجفی رو میکشین بالای دار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
ربطی به دار نداره بیشتر مریوطه به پرستو ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
خانواده مقتول ميتونه يك پيرمرد و مدير ٧٠ ساله رو بكشه بالاي دار و رقباي سياسي هم خوشحال و سرمست از خارج شدن يا ( خارج كردن ) يك رقيب سياسي
ولي موضوع پرستوها يك موضوع كثيف ولي واقعيتي است غير قابل كتمان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است
نجفی مهم نیست شما ایمان را به بالای دار کشوندید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
هنوز قاقل مشخص نیست کسی مثل نجفی وقتی خودکشی میکنه یعنی به یک دلیلی تحت فشار است اون دلیل هنوز باقی است و اعترافش هم ارزشی ندارد
افرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
نجفی یک بار از دست پرستوي پرستو بازها داسته خودکشی میکرده! انگاری که قبلا مرده! شک ندارم تحت نظر بوده و خودشون فردی رو برای نجاتش فرستادن! اخه هنوز باهاش کار داشتن! ولی کار خدا از همون موقع شروع شده میدونستین اگه کسی با اعمالش باعث خودکشی کسی بشه محاکمه اش میکنند و جرمش قتل محسوب میشه! ولی خدا نخواسته گفته تو که میخوای بمیری برو و اخرین کار زندگیتو انجام بده. میترا کشته شده چون حقش همین بوده جون با اعمالش باعث خودکشی یک فرد شده ولی نجفی که اونو کشته اکنون مستحق قصاص خستش با قصاص نجفی گناهش تو اون دنیا در خصوص این قتل از بیم میره! ولی تین درس عبرتی میشه برای پرستوها، پرستوسازان که فکر نکنندنیا صاحب نداره. ی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
این قتل خیلی بودار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
سیاسی کاری اصطلاح طلب ها عقل آدم را ضایع می کنه
ط ت صالح
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
چرا راي مثبت من به این نظرثبت نشد، تهمت فاحشگی به یک زن که دستش ازدنیاکوتاهه ازجانب افرادی صورت میگیردکه سال‌های متمادی قدرت اجرایی وقانونگزاری دارند، دادستان ومدعی العموم لطفاواردشوند، حالا وزن نگون بخت راباشلیک گلوله کشته آن تهمت هم می‌زنند؟!!!!!!
پیاده روی و دوچرخه سواری سالم ترین ورزش ها هستند لاکن در هوای سالم
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
و با مسئولینی با فکر باز
مواد غذایی سرخ شده مثل چیپس، ناگت، شنسل، همبرگر و ..... بسیار لذیذ هستند لاکن این مواد سرطان زاد هستند و یکی از دلایل شیوع بالای سرطان گوارشی در ایران همین عادت غذایی مضر است.

سعی کنید بیشتر از مواد غذایی تازه یا پخته شده استفاده کنید و هرگز از غذای شب مانده تغذیه نکینید
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
مرفه بی درد !!؟؟؟
کجا شب اکثریت مردم چیزی میخورند که بماند برای فردایشان !!؟؟
به خدا دیگه خسته شدیم
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
کی خسته هست ...دشمن
مجید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
شما خسته شدی
من واقعا نمیدونم با اجاره خونه چکار کنم
از اول سال گوشت نخوردم
اما واقعا نمیدونم خونه رو جکار کنم
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
از چی خسته شدی ؟ توضیح بده !! بابا مملکت پر از پرستوها و ارزانی و صلح وثبات هست ، دیگه چی میخوایی ؟! واقعا بعضیها چقدر ناشکرند ؟!!!!؟
ما همیشه گفته ایم دراعتقادات ما هدف وسیله را توجیه نمیکند وبه بیان دیگرمعتقدیم استفاده ابزاری از زنان در اسلام مردود است ....وای به حال ما اگر جریان :پرستوها؛واقعیت داشته باشد ....بهرحال زمان این مساله را مثل سایر مسایل افشا خواهد کرد ....
پاسخ ها
ناشناس
| Italy |
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
من چنین چیزی را البته با نامی بجز پرستو از شخص مطلعی شنیده بودم البته حدود پنجاه سال قبل
دوست
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
آقای مطهری ها استاد توجیه هستند و برای توجیهات از دین و اعتقادات مایه می گذارند وقتی در کشور برخی مردم بخاطر کج فهمی و سوء مدیریت امثال مطهری نان برای خوردن پیدا نمی کنند پیگیر اجرای کنسرت می باشد و الان هم بحث پرستو را طرح می کند ایا شما از خدا نمی ترسید آبرو یک انسان را به اتهام پرستو به حراج گذاشتید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
زمان خیلی مسائل دیگر را آشکار خواهد ساخت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
واقعیت داره و همیشه بوده منتها این دفعه خیلی تند رفتن و بی گدار به اب زدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
شما هنوز منتظر گذشت زمان و افشایی؟
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
فراموش نکنید که از حرف تا عمل فاصله زیاد است . می
خواستیم مدینه فاضله درست کنیم ، مدعی هم هستیم ، ولی در عمل ..... ؟!؟!؟!؟!!؟!؟!؟!؟
کباب خوب است لاکن از نوع جوجه
یه مملکتی داریم ما برا یه فینال بی ارزش وزیر استیضاح میکنن ولی برا این همه تورم این همه مشکلات اقتصادی هیچ کس ککشم نمیگزه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
داداش ایران نفت نفروشه هیچی نداره. مثلا چیکار کننن
بدون شک بیش از ۵۰٪ مردم ایران ، سپرده ای که قابل فعالیت اقتصادی باشد ، را ندارند ؟‌ و تنها شاید ۲۰٪ مردم ایران سپرده های بالای صد میلیونی داشته باشند که ۴٪ از آن ۲۰٪ سپرده های میلیاردی به بالا را دارند ؟، نظر تحلیل گران محترم تابناک ،آیا امکان پس انداز با حقوق ۲/۷ میلیون وجود دارد ،‌آنهم وقتی بزرگ خانواده باشی ،و‌ دارای ، عروس ،و داماد ،و نوه ؟،،،اگر وجود دارد لطفا راهنمایی فرمایید ؟،،
هرگز کفش بدون جوراب نپوشید و حتما بعد از هربار پوشیدن کفش جوراب های خود را با تاید بشورید و پاهای لعنتیتان را هم با آب و صابون خوب بشورید

بوی گند پای هموطنان چه در زمستان که هوا سر است و چه در تابستان واقعن انسان را کلافه مینماید به خصوص در مسافرت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
تاید چیه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
موقع وَضو پاهای خود را بشویید.بو نمی گیرد
ناشناس
| Italy |
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
بخصوص در مساجد و زیارتگاه هاواقعآ نمیتوان نفس کشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
شست شو و نظافت و مخصوصا استفاده از جوارب نخي
براي سرم و تزريق مريض بدحالم يك آمپول زن خبر كردم همه اهل منزل رو تا آستانه خفگي پيش برد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
واسه زیر بغلهاشون توصیه ای نداری ؟
پس انداز دیگه چیه . . ؟؟؟؟؟؟؟
زندگی در ایران مثل زندگی در جهنم است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
پس لطفی کن و خودت را بکش و ما را از کامنت های مشکوکت خلاص نما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
اینقدر هم ناشکر نباشید
خدا رو شکر وضعیت معیشتی مردم داره روز به روز بهتر میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Italy |
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
حالا این کلمات قصار بود یا جوک
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
خدا را هزاران مرتبه شكر
ممنون از شما
دستمال کاغذی و پول هر دو از جنس کاغذ هستند لاکن پول ارزشش بیشتر است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
الاکن در مواردی پوشک بچه با ارزشتر میشود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
نه لزوما ریال ایران
ماسه و شن هر دو از جنس خرده سنگ هستند لاکن اندازه ذرات ماسه از شن کوچکتر است
موقع کار با سیم برق همیشه سعی کنید دمپایی پلاستیکی بپوشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
حالت خوبه؟ فازت چیه؟ چی زدی؟!
در حالی که ترامپ پوتین جنگ اقتصادی پوشیده و کمر بند را محکم بسته از طرف دیگر در حالی که میلیو ن ها ایرانی مسلمان و شیعه در آتش سقوط ارزش پول ملی و تورم ویرانگر می سوزند نمایندگان مجلس به عنوان بخشی از فرماندهان این جنگ به مرخصی می روند حقیقتا امام زمان علیه السلام ایران را مدیریت می کند
پاسخ ها
ناشناس
| Italy |
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
بابا جان بالاخره باید به نورچشمی ها در بلاد کفر سر بزنند و کمی هم خرید و مهمتر از همه استراحت وتمدد قوا کنند چون چشم نزنم خیلی تو مجلس زحمت میکشن و خسته میشن
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
انشاالله این مجلس برای همیشه تعطیل باشند که خسارتشان کمتر است
و آبروی امام زمان را نبرید که ایشان از دست این نوع مدیریت دلشان خون است خون
مجلس آن موقعهائی که جلسه علنی دارد چه کاری میکندکه حالا تعطیل هم میشوند.
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
اکثر نمایندگان کارشان فقط پارتی بازی و جناح گرایی و اختلاف افکنی و چرت زدن
و سرمایه گزاری در پروژه های بزرگ ملی با اختیارات نمایندگی و سنگ اندازی در امور کشورو...
امید ما به آقای رییسی هست. خوبی ایشان هم همین است که ضعیف النفس نیست. این قاتل از خدا بی خبر را به سزای عمل خود برساند.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
امیدت اول به خدا بعد به خودت باشه
انسان اگر کمی شرافت و انسانیت داشته باشد در این مواقع اول به خانواده مقتول تسلیت می گوید بعد هم می خواهد که حقیقت هر چه هست روشن بشود.
حیف نیست ازاین مجلس پرثمر!!!ونماینده های شجاع بی بهره بمانیم؟!
آقای دادستان اصفهان، راننده پورشه با تخطی از سرعت مجاز و بدون گواهینامه مرتکب قتل شده و از رفتار خود پشیمان هم نیست۰ شما می فرمائید قتل غیرعمد. دیگه باید چه کار کنه قتل عمد حساب بشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
از خصوصیات پورشه است که قتل عمد نمیکه!
هشدار مطهری در مورد پرستوها . برای اجرای یک امر مقدس نمیشود با یک کار نامقدس انجام داد . برای حذف یک رقیب سیاسی از روش ناجوانمردانه عکس و فیلم تهیه میکنند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
سلام
باید سه تا زیب محکم باشد
زیپ شلوار
زیپ چیب
زیپ دهان
تا دچار مشکل نشوند چون خواهی نحواهی افرادی هستند که بخواهند برای امور خود از سباسیون سواری بگیرند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
ماله کشی نکنید. چرا پرستو ها فقط روی خونه شماها میشینه ... مال کشی بسه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
پرسنو برا کسی است که تخت کنترل نیستند
عمو مطهری شما خیلی ایده ال فکر میکنید...
پاسخ ها
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۵
ایشون و پدرشون دقیقا نگاهشون اخوانی عرفاتی بوده و هست
مجلس در تابستان ۶ هفته جلسه علنی ندارد

ولله ما راضیم کل 365 روز سال مجلس تعطیل باشه
تجسس در زندگی خصوصی مردم از نظر شرعی و دینی حرام است و کار پسندیده ای نیست . ولی یک پرسش وجود دارد . آیا من و یا شخصی با زن و بپه و عروس و داماد و پدر و مادرش مشکل دارد و همیشه درگیر هست و غیبت و روغ باشد آیا من میتوانم صبح که بیدار شدم سر کوچه و خیابان بمردم بنام حکم شرع و دین و ارشاد گیر بدهم ؟
مطهری
یک روز می گویند آن خانم مهدور الدم بوده
یک روز می گویند پرستو بوده
یک روز می گویند روانی بوده و جاه طلب بوده
و هر روز برای حمایت از قاتل حرفی می زنند.
ساکت باشند تا زمان امور را مشخص کند
شما را به خدا اگر قاتل یکی از اصولگرایان بود این حرفها را از سلبریتی ها و نمایندگان مجلس می شنیدید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
اگر از اصولگرایان بود اصلأ خبر به تلویزیون نمی
. رسید و کلا سانسور می شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
شما کمی در مورد جلال الدین فارسی و قتلی که مرتکب شد تحقیق کنی بد نیست.
ایشان هم مقتول را با اسلحه شکاری در نزاع به قتل رسانده بود .نهایتا گفتند قتل غیر عمد بوده.خانواده مقتول را هم روز صدور رای فرستادند مکه.
اون چون اصولگرا بود و رسانه های امروزی هم نبود توانست جان به در ببرد.فقط دیگر کاملا کنار گذاشته شد تا به زندگی اش برسد.
پس انداز ما ها که خیلی ساله به پیش انداز تبدیل شده...شندرغاز حقوق هنوز نیومده خرج شده رفته
چرا همش اصلاح طلب ها پایشان روز پوست موز می لغزد...
بعدشم می گن طرف مقابلشون پرستو فرستادن جلو پاشون...
در دیزی هم باز باشد حیای گربه کجا رفته است؟×!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
پرونده سیاسی سال 1371 رو برید ببینید
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
آدم خوبی هستی و با آبرو و با هوش و پست هم داشتی و داری. همکاران برات جشن تولد می گیرند و نوشیدنی می خوری و می بینی یک پرستو رو شاخه آن لونه کرده. چون آبرو داری، وقتی متوجه میشی می خواهی برای حفظ آبرو هم که شده ... اما بعد متوجه میشی با همان اشتباه اولین که برای حفظ آبرویت این مار را کردی، افتادی وسط باتلاق. هر چی بیشتر دست و پا می زنی و ابروداری، بیشتر فرو میری.
نماینده ها خسته ان !! بعدشم حالا مجلس خییییلی چیز مهمی هم نیست !!
پلیس وظیفه دارد شماره خودرو پورشه را برای اعمال قانون ویا توقیف خودرو در زمان مناسب یادداشت کند نه اینکه مبادرت به تعقیب پورشه و عامل قتل یک جوان بیگناه باشد راننده خاطی جانی با سارق با مجرم خطرناک نبوده که تحت تعقیب قرار گیرد .استقلال وبی قانونی حدی دارد که باید رعایت شود
می گفت این را کجای دلم بگذارم سیاسیون علاوه بر امتیازات ویژه حالا پرستو هم دارند
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
آخه بابا این قانون دو سه زنه اکوسیستم طبیعت رو به هم می ریزه!!! ایران چقدر جمعیت داره؟؟؟ چقدر زن و چقدر مرد؟؟؟ تفاوت اینا چقدره؟؟؟ اونا رو هم بررسی کنید می بینید حالا شرایط جسمانی مناسب ازد.اج رو ندارن!! اگر فقط یک دهم مردهای ایران هم فقط ۲ تا زند بگیرن ( نه ۳ تا )، همه دچار مشکل می شن!!! به خیلی از مردها زن نمی رسه!!!

تابی من از تو انتظار بررسی علمی تری رو دارم!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
اصلا خنده ندارد کنترل مدیران یعنی بردن کشور به ناکجا آباد
مارا هم تو گروه بی پس اندازها حساب کنید
این مجلس تو زرد درآمد. ای کاش برای همیشه تعطبل میشد.
هدف مطهری از مطرح کردن پرستو، عصبی کردن خانواده مقتول و عدم رضایت ایشان می باشد تا نهایتا نجفی اعدام شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
بابا جمع کنید این قوانین زن اول زن سوم و.... رو ، چقدر خسارت بدید راضی می شید به اینکار؟؟ این قانون مال ۱۰۰۰ سال پیشه که زنان نه کار داشتن نه بیمه بودن نه سواد داشتن ، شوهرهاشون می رفتن جنگ کشته می شدن اینا می موندن!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
طراحان بهتره این اشتباهی که کردن زودتر جمع کنند وگرنه کار بیخ پیدا میکنه
افرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
خانواده مقتول عوض اینکه از دست نجفی عصبانی بشود از کسانی که خواهرشو پرستو کزدن ناراحت بشه به عدالت نزدیک تره. اونا باعث قتل خواهرش شدن اونا خواهرشو تحریض به باجخواهی و کسب درامد حرام و تهدید قاتل میکردند شما فکر میکنید پرستو هم برای خودش ازاد هستش کاری را بکنه یا نکنه اگه تو سطوح بالا باشه و عدم همکاریش باعث لو رقتن بشه قطعا خودشون به حسابش میرسن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
بدرک که اعدام بشه
جالبه مسئولان جوانانی که حتی همسر هم ندارند رو به عفاف دعوت میکنند اونوقت حداقل بین بعضیهاشون به نظر میاد صیغه و روابط اینجوری وجود داره! آدم میمونه چی بگه!
برخی با متهم کردن بدون سند یک مرده کاملا وجدان خود را زیر پا گذاشته اند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
انهایی که خوابند میشه از خواب بیدار کرد ولی انهایی که خودشونه به خواب زدن نمیشه بیدار کرد
حالا فعلا اول سال است دولت احکام جدید برای کارمندان زده و کمی حقوق ها افزایش پیدا کرده و همین قدرت خرید مردم را کمی افزایش داده اما اینها موقتی است تاثیر این مسکن به زودی از بین می رود و دوباره قیمت ها سیر صعودی می گیرد
معلومه با تبدیل موضوع به تخلف رانندگی در مورد پورشه سوار قاتل داره کم کم حرف آن خانم عملی میشه و پولشو میدهند .
اینقدر سیستم بانکداری ایران فشل شده که خود آقای نعمتی مجبور است برای دریافت پول نفت ایران برود کره جنوبی
توت قرمز و توت سفید هر دو توت هستند لاکن توت قرمز ترش و توت سفیذ شیرین است.
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
بخدا خیلی بیکاری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
زهر مار!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
شاتوتهای طرفای ما مثل قند شیرینه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
.. توت قرمز هم شیرینه... انگار نخوردی تا حالا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
تابناک این نظرات بی‌ربط و تمسخرآمیز رو چرا منتشر میکنی واقعاً؟؟!!
آقای مطهری فرض کنیم حرف شما درست باشد و مقتول بیچاره پرستو بوده است. چرا قاتل اسلحه غیر مجاز داشته است و در دام پرستو افتاده است؟!.
اگر این حرف شما درست باشد هر مردی که به همسر خود خیانت کرد می تواند بگوید در دام پرستوهای مخالفین خود افتاده است.....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
موضوع اینه با هیچ قیمتی حاضر نبود از زندگی نجفی خارج شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
صیغه کردن درست یا اشتباه اسمش خیانت نیست
البته من دلار ندارم ولی اگر داشتم نمی فروختم بازی تازه شروع شده نفت ایران از این ماه صفر میشود و صادرات بی صادرات بعد دلار که الان هم کمیاب است نایاب میشود
پاسخ ها
حمزه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
حداقل الان دلار پایین امده
البته من دلار ندارم ولی اگر داشتم نمی فروختم بازی تازه شروع شده نفت ایران از این ماه صفر میشود و صادرات بی صادرات بعد دلار که الان هم کمیاب است نایاب میشود
ننگ بر شما مردم ساده لوح
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
ننگ بر خد بی تربیتت
آقای علم الهدی که انقدر نگران حجاب و عفاف هستند نظری درباره مسئولانی که شلوارشون دو تا میشه ندارن؟ یا این چیزها فقط برای مردم عادی بده؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
اینکه کی چندتا شلوار داره یک مسئله شخصی است دارید مشکل را منحرف میکنید
ناشناس
| Liberia |
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
اگر مسئولی رابطه خارج از ازدواج داشته باشه مساله شخصیه ولی اگر آدم عادی چنین کاری کنه، مسئله عمومی میشه؟
در ایران، بی حیایی مده، بی آبرویی کلاسه، دود تفریحه، رابطه با نامحرم روشنفکریه، گرگ بودن رمز موفقیته، بی فرهنگی فرهنگه و خوردن حق دیگران زرنگیه

لاکن انسان بودن و با شعور بودن ساد لوحیه
پاسخ ها
ناشناس
| Italy |
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
در کامنت های بالا خیلی اظهار فضل و ولاکن کردی ولی خداییش هیچکدام مثل این درست و با معنی نبود
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
مردم بر دین ملوکشان هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
حرفهای خوب و بد را قاطی کردید بی حیایی و بی ابرویی را چطور تشخیص میدی از روی ظاهر
تمام مشکلات ما همین ظاهربین بودن است
حمزه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
و چقدر بسیارند از این دست ساده لوحان.
هشدار مطهری در مورد پرستوها که سر راه سیاسیون قرار داده میشوند .در فضای جاسوسی و اطلاعاتی و نظامی هم پرستوهای مثل پهبادها توسط غربیها و امریکا در کشورهای که با انها مشکل دارند فرستاوه میشوند و علنا با سقوط عمدی در خاک کشور دیگر جاسوسی میکنند مثلا همیم پهبادی که در یمن‌و ایران فرستاده شد از کجا معلوم هست که تا اخرین مرحله ارسال پهباد صدا و تصویر و فیلم جاسوسی گرفته نشده باشد . فکر کنم‌حتی صدای افراد را میشنوند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
جالبه پرستوها را امریکا یا اسرائیل که نفرستاده

والبته مرگ بر آمریکا و اسرائیل یادتون نره !!؟؟
من جزو او چند درصدم که پس اندازی ندارم چیزی تهش نمیمونه که بخواد پس انداز بشه
لطفا منم جزو اون چنددرصد حساب کنید یه جا اسمم ثبت بشه
در زندگیتون هیچ وقت اصرار نکنید و هیچ وقت هم منت نکشید لاکن از هیچ کس توقع کاری نداشته باشید
اگر بیخابی دارید و شب ها با خشکی دهان و چشم از خواب بیدار میشید شکر و چایی را از تغذیتون حذف کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
بازم خوب نشدم جناب
با توجه به اینکه هوا گرم هست سعی کنید حداقل روزی یکبار حمام برید و لباسهایتان را بشورید واقعن انسان وقتی سوار تاکسی، مترو یا اتوبوس میشود و از کنار هموطنان عزیز رد میشه از بوی گند آنها احساس تهوع و خفگی میگیره
نرود میخ آهنی فرودر سنگ صداو سیما ،صدا و سیمای انجصاریون سیاسی هست نه بیطرف از دید مسئولین صدا و سیما بی طرفی بیشرفی است آقا ی مطهری فقط عملکرد یکی دو ماهه اش را نگاه کنید
درست صحبت کنید

پرستو نام بسیاری از دختران و رنان ایرانی هست

حیثیت آنها را در جامعه خدشه دار نکنید
در حال حاضر 7 ملیارد و نیم انسان در روی زمین زندگی میکنند که حدود 7 ملیارد نفر از آنها جز اهالی چوسان قدیم هستند و در فقر و فلاکت زندگی میکنند.

تنها چیزی حدود 500 میلیون نفر از جمعیت انسان های روی این کره خاکی با شادی و آسایش در حال زندگی هستند که عمدتا در اروپای غربی، آمریکا، کانادا، اسکاندیناوی، استرالیا و نیوزیلند زندگی میکنند

اگر شما هم جز آن 7 ملیارد نفر هستید (که قطعن هستید چون در ایران زندگی میکنید) با خودداری از زاد و ولد به نابودی چرخه فقر و فلاکت در زمین کمک کنید
پاسخ ها
ایمان
| United States of America |
۰۷:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
عالی گفتی دقیقا همینطوره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
ژاپن و کره جنوبی که از اروپا و امریکا هم مرفه تر هستن. تازه به هیچ وجه هم مهاجر نمیپزیرن. حتی یک نفر. چند سال پیش ژاپن سه نفر رو پذیرفت در گیر و دار جنگ سوریه
فریب وعده های زندگی پس از مرگ را نخورید. هر چه دارید همین زندگی دنیوی هست. قدر هر ثانیه از آن را بدانید و با شادی زندگی کنید و وقت خود را صرف افراد بیشعور نکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
با نگاه به سریالها و فیلم ها و اخبار تکراری صدا و سیما دچار افسردگی و بی خوابی شدم . دریغ از یک آهنگ شاد . ده ساعت فیلم و سریال با انگیزه ازدواج و سپس درگیری خانوادگی پخش میکند اما در لابلای فیلم یک اهنگ شاد هم ندارد . این دیگر چه جور کشور داری هست . خسته کننده و کسل کننده هست .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
لیاقتت همین زندگی پست است! چون که دنیا مونث ادنی (پست) است هر که ادنی است طالب دنیاست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
چی می زنی؟
حمزه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
تابناک چطور کسی که داره علنا زندگی پس از مرگ رو نفی میکنه،نظرشو چاپ میکنی؟البته به ازادی بیان در تابناک بسیار معتقدم.ولی نه هر نظر فاسدی رو.
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
حمزه بجای گارد گیری و تهمت زدن . بهتر نبود جوابش را منطقی میدادی . الان برای اثبات حقانیت سخن خودت چه پاسخی به ان کاربر داری . تابناک نظرش را درج کرده تا شما بجای توهین جواب اصولی بدهی نه توهین
چند درصد مردم پس اندازی ندارند ، دوباره ثروتمندان با ترفند بازی با دلار و گرانی اجناس و احتکار و گرانی و وو پول تو جیب فقرا را درو کردند .. یعنی پول دوباره به سمت پولدارها رفته . دوباره ثروتمندان ثروتمندتر شدند .. یاد سخنان احمدی نژاد افتادم که بعد از دادن یارانه نقدی گفته بود بعد از چند سال پس انداز مردم به ۸۰ میلیون میرسد
با قتل #میترا_استاد این موضوع برای همه روشن شد که اصلاحطلبکارا اگه یه روز شما رو بکشن، یادتون باشه مشکل از شماست که کشته شدید نه اونا که کشتن!

آقای مطهری!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
عجله نکنید قضیه کم کم داره روشن میشه نجفی چرا خودکشی کرد به همان دلیل حاضر نه تنها قتل یک نفر بلکه قتل 50 نفر را هم به گردن بگیره
داشتن فرزند، بزرگ کردن ، تربیت اون و رساندن اون به موفقیت در زندگی و شاد بودن اونها در تمام مراحل زندگی واقعن کار دشواری هست که از عهده خیلی از ماها بر نمیاد.

زندگی خود را با فرزند آوری خراب نکنید و فکر نکنید که کار ساده ایه. تنها یک احمق فکر میکنه که بزرگ کردن بچه ها و رساندن اونها به قله موفقیت کار راحتیه. کافیه نگاهی به زندگی والدینتان و خودتان بندازید تا متوجه منظور من بشید. اگر میخواهید دوباره یکی مثل خودتون رو وارد جامعه کنید که همیشه در حسرت یک زندگی شاد و در رفاه باشه زاد و ولد کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
کافیه یک نگاهی به خودت و زندگیت بکنی تا متوجه بشی بهتره کلا نظر ندی! اگه حرف نزنی اتفاق بدی میافته؟!
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
آلان داشتن فرزند زیاد باعث درد سر خانواده شده یعنی اگر هم ازدواج‌کند باید خرجی را از منزل پدری ببرد دوم اگر کار نباشد یا فرزندان امروز زیاد دنبال کار نیستند وقتی اولیا میگویند باید مثل ما زحمت بکشی در جواب میگوید شما عقل نداشتید چرا ما را بدنیا اوردید . و اگر کمی بیشتر بگویند در جواب میگوید من برم با دوستانم خوشگدرانی کنم و تهدید به اعتیاد میکنند . هر کسی فرزند بیکار دارد میفهمد من چی میگویم . اگر زیاد بگویند میگویدند همان دزد و معتاد کارش از من بهتر هست یعنی زبان تهدید ..مسولین باید صنعت را خصوصی کند تا جوانان حتی با حقوق پایین سر کار بروند . اینقدر دولتی دولتی نکند که فقط خودیها سر کار بروند
کاملا خبر داشته برای اینکه گاوه شیرده ایان را از دست ندهند.الکی حرف می زنند.اگر با اجلاس و بیانیه موافق نبود اصلا در اجلاس شرکت نمی کرد.الان برای ساختن کربلا و نجف و سامرا و کاظمین به ایران نیاز دارد زیرا این سازه های تجملی در اینده برایش در امد توریستی خواهند داشت
اگر عقاب باشی هیچ پرستویی بسراغت نمیاد !!!! اولا پناه بر خدا
جناب مطهری به مرده افترا میزند ک جهت اغفال به ازدواج نجفی در امده مگر اسلام افترا ب مرده را از بزرگترین گناهان نشمرده ک ایشان با زبان بی حیا خود اقدام ب چنین عملی میکند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
شما شرایط اون مرحومه و میزان مهریه اش رو ببینید متوجه میشید که همچین افترا هم نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
آقا جان شما که از پشت پرده سیاست بی خبری چی میگی این ها رو کسانی میگن که هر از چندی از پشته پرده سیاست خبر میدن ساده دلان بی خبر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
لازم نیست شما به شخصیتی مثل مطهری درس اخلاق بدید اگر ما 100 تا مطهری داشتیم حال و روزمون این نبود
بیاد داشته باشیم زیپی لیونی یک زمانی وزیر خارجه اسراییل بود واکنون هم با نتانیاهو همکاری می کند آن موقع که در سازمان جاسوسی اسراییل کار می کرد از پرستو ها بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
اون پرستو بود برای خارجی ها
سلام. یک سریالی به اسم از یادها رفته داره از شبکه 1 پخش میشه. به طرز وحشتناکی داره از یه بچه نوزاد در سکانس ها استفاده میشه. واقعا شرم اوره. در دنیا چند سالی هست از عروسک یا روبات های انسان نما استفاده می شه. برسونید به گوش این صدا و سیما
در جنوب شرق آسیا از تمام اجزا خر در آشپزی استفاده میشود لاکن در ایران بیشتر برای تولید گوشت چرخ کرده، همبرگر، کلباس، سوسیس و چلوکباب استفاده میشود
آقای مطهری ای کاش در مورد همسر دوم آقای نجفی اظهار نظر نمیکردید و منتظر تحقیقات و نتیجه دادگاه میشدید
آثار ضرب و جرح قبلی روی بدن مقتوله مشاهده شده است
موضوع گیری جنابعالی و تهمت به متوفی بسیار چندش آور و قبیج تر از گزارش صداو سیماست
تطهیر آقای نجفی به قیمت بردن آبروی یک زن و بازماندگان آن؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
شما که از پشت پرده سیاست خبر نداری اینها حرف های کسانی در عالم سیاست ایران است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
مطهری انسان بزرگی است میدونه چی میگه و به نصیحت شما هم نیازی نداره
قوانین ما برای کسی که گواهینامه نداره و در حالت مستی کسی رو زیر میگره و باعث قتل اون میشه مجازات خیلی پایینی در نظر گرفته که صرفا پرداخت دیه و 5 سال حبس هست که اون رو هم با پول میخرن

اما عقل سلیم حکم میکنه که مجازات این افراد باید قتل عمد در نظر گرفته بشه
اقای مطهری شما از کجا میدونی ایشون پرستو بوده؟ اگه میدونستی پس خودتم مقصری اگه نمیدونستی داری تهمت میزنی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
به اقای مطهری چه ربطی داره؟ پرستوها خودشون عاقل و بالغ هستند و میدونند دارند چیکارمیکنندولی اون وعده وعیدها چشمو گوششون را پر میکند و نمیزاره درست و غلط را از هم تشخیص بدهند، ضمنا" یک فیل هم وقتی تازانو درگل فرو بره دیگه نمیتونه بیاد بیرون و همونجا آنقدر میمونه تابمیره چه برسه به یک پرستو.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
پرستوها خودشون عاقل و بالغ هستند و میدونند دارند چیکار میکنند معلومه که میدونند بر منکرش لعنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
اسم پرستو که وسط بیاد تعریفش اینه ، کسی که اراده ای از خودش نداره و باید طبق دستور عمل کنه
اقای مطهری رطب خورده کی منع طب کند شما درحال حاضر مرحومه را پرستو میخوانید در اقای نجفی یکبار از طرف مجلس رای نیاورد به علت شرکت در فتنه از نظر سیاسی ایشان کاره ای نیستند که بقول شما نیاز به پرستو داشته باشم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
شهرداری که با حرف حدیث مجبور به کناره گیری میشه کسی نبوده شما ها کامل بی خبرید چون رسانه های شما ها کیهان و صدا سیما هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
اگر کاره ای نیست چرا صداوسیما اون گزارش تاریخی و بی سابقه و خلاف قانون در ایران و شاید در جهان را تهیه و پخش کرد
اگر تنها 50 تا بازرس مثل میتیکومن داشتم الان ایران را آباد میکردم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
به همین خیال باش!
من مامور مخصوص حاکم بزرگ هستم. احترام بگذارید
جناب مطهری احیانا درمورد گرانی ها سو تدبیرهای هم حزبی هاش نباید صحبت کند چون موش (شما بخوانید پرستو) زبونش خورده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
جناب مطهری همیشه حرف حق را زده براش هم مهم نیست کی خوشش میاد و کی خوشش نمیاد ولی موش زبون دیگران را خورده
دادستان اصفهان كلا عمل وصحبتهاي ان دختر راكه همه نقل كرده از ياد برده
حرفهاي اون دختر پورشه سوار سانسور شد
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
واقعا فکر میکردید روزی اینقدر از افراد اخلاقی سیاسی تعریف کنند و صفات قشنگی بهش نسبت بدهند اخرش به ایجور جاها و کارها ختم بشه ؟ رانت و فساد و اختلاس و زمین خواری و کشیده و کتک گرفتن و زیر گرفتن جوان مردم وووو
اقای مطهری متاسفانه فقط یک روی سکه را دیده اند این افراد صرفا کارشان تربیت و گسیل پرستو نیست! انها از این موارد برای مقاصدی بیش از حذف رقبا استفاده میکنند. به تور انداختن افراد با نفوذ برای سواستفاده از موقعیت ایسان به نفع خودشان هم میشود. مرحله اول شکار است بعد حذف نوبت جذب است!!! ایشان غیر از این موارد کار حذف مدیران لایق در دستکاهها و شرکتهای بزرگ و روی کار اوردن فردی از خودشان است بعد از ان کارشان به تعطیلی کشاندن ان هدف و فرپش زمینها و مایملک انها است خلاصه هر فعالیت غیر مجاز در کارنامه اینها هست از بالا و پایین بردن ملک و املاک با درست کردن مافیای مسکن از طریق برخی بنگاههای دست نشانده با انحام معاملات صوری و تبلیغات فراوان همین برنامه را در بازار طلا هم انجام میدهند! خلاصه هر فعالیت خلافی که در ان تحصیل مال باشد برایشان هدف غایی و نهایی است شک نداشته باشید اطلاعات مورد نیاز دشمنان را به انها میدهند و به موقع خودش اقدام موثری نیز برعلیه کشوشان بدون هیچ ابایی انجام میدهند
اصولگراها آدم های ساده لوحی نیستند که بتوان آنها را فریب داد. آقای نجفی همسنگ آقای قالیباف است. حالا اگر قالیباف این جنایت را کرده بود یا سعید جلیلی یا حتی نادر قاضی پور این اصلاح طلبان آنها را رسوا می کردند.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
دوست عزیز . در توجیه شرعی میشود هر کاری را انجام داد شما بگو کدام کار من دلیل انجام انکار برات مثال میزنم .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
عوضش شما هم با سانسور شدید خبری و انگ زدن جبران کردید دیدم که میگم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
هنوز معلوم نیست چه کسی شلیک کرد نجفی به هر علتی مثل یک برده شده و اعترافش هم ارزشی ندارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
اونها خیلی قدرت مند تر از این حرفا هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
برخی همه کاره هستند و فقط هنوز گیر نیفتادند و بالاخره روزی همه چیز افشا خواهد شد و پرده ها کنار خواهند رفت
دیر و زود دارد ولی سوخت و سوز ندارد
و هر کسی را چند روزی نوبت اوست
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
یکبار دیگر پرونده اعمال افرادی که نام بردی را سرچ کن تا ۹۰ درصد اطلاعات بدستت میاد .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
پرونده اصلاح طلبان پر. است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
نام بردن از اصلاح طلبان یعنی سیاسی کردن ماجرا
اگر دین ندارید لااقل ازاده باشید..خطاب به امثال اقای مطهری ...قتلی اتفاق افتاده و خانواده ای داغدار است...بجای تسلیت که مرهم دل خانواده اش باشد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
نه حالا همه تسلیت گفتند فقط مطهری تسلیت نگفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
اگر ثابت شود یک سناریو علیه نجفی اجرا شد برخی اعضای خانواده باید ثابت کنند که در ان شرکت نداشتند وگرنه محاکمه میشوند
باید به خاطر استخدام های بدون ضابطه و برگزاری آزمون استخدامی فرمالیته علیه رییس سازمان محیط زیست اعلام جرم بکنن !
روزهای زیادی جوانان از همه جا ناامید رو از شهرهای دور و نزدیک به بهانه آزمون استخدامی و مصاحبه به محل سازمان کشاندند و دست آخر هر کس که خودشون میخاستن استخدام کردن .
علی مطهری : "نمی‌توان برای حفظ نظام از هر وسیله‌ای استفاده کرد"

کاملاً صحبت درستی هست و باید نظر مردم ملاک باشد
مطهری آب را گل‌آلود نکن حتما نجفی با زن دوم رفته پیک نیک
جناب اقای مطهری .پناه بر خدا .کاش فامیل شما مطهری نبود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
دیگه حرفی برای گفتن ندارید گیر دادید به فامیلی
آقای مطهری فرض کنیم ایشان پرستوه بوده چرا 1362 عدد سکه مهریه پرستو شده . اقدام نجفی بعنوان یکی از مدیران بالا ضربه به ایران بود .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
مهریه چه ارتباطی با قضیه دارد مگر نجفی از داستان خبر داشت
با سلام آقای دکتر خیلی خوب کاری کرده،پس حکم خیانت و داشتن رابطه نامشروع چیه،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
کدام خیانت و رابطه نامشروعه ، صیغه یا ازدواج کرده اگر شما از جزئیات بیشتری خبر دارید بگید
آقای نجفی فکر کرده بود برات پیت هست که زن جوان عاشقش بشه؟ نه اون خانم هم دنبال موقعیت بوده نه پرستو.یه پیرمرد ۷۰ ساله اینقدر باید بفهمه دیگه. سیاستمداران بدانند کسی عاشقشون نمیشه مواظب باشند
بنام خدا
باسلام
ما در قصه نجفی پرستو ندیدیم
از اردیبهشت سال 1397 که عکس میترا با ممدلی منتشر شد
گفتم عجب مادر فولادزرهی نشسته؟عاقبتش از عکسش پیداس
برخی ، بهتراست، فقط وفقط به کارهای حوزه مستولیت خودبرسند،وازاظهارنظرهای سیاسی خودداری نمایند!
عمو مطهری ، اگه اونا از اینور بوم افتادند تو هم داری از اونور بوم می افتی !
مجلس ۶رهفته تعطیله. کاش برا همیشه تعطیل بشه. ساختمونش بدن من احاره حقوق نماینده ها هم میدم شیر و ماست مجانی هم میدم واسه خودشون
تابناک پس اوون مقام امنتیتی بی نام و نشانت که منکر پرستوها شده بود کجا رفت؟؟؟؟؟ مطهری نماینده مجلس نیز پرستوها را تایید کرد محمد سرافراز رییس پیشین صدا و سیما نیز همچون نجفی قربانی این پرستوها شده بود حالا مسئولین تراز اول باید به مردم پاسخ بدهند چه کسانی این پرستوها را پرورش می دهند؟
آقای مطهری اصول گرا واصلاح طلب برایشان فرقی ندارد . ودر صحبتشان اسمی از جناحها هرگر نبرده اند و حرفشان در مورد زندگی شخصی کاملا درست است . انقدر بعضیها در این مسائل غرق شده اند که دیگر دنبال راه حل برای این همه مشکلات مملکت نمی گردند . انقدر که صحبت از گرانی ومبارزه با گرانی میشود دنبال راه حل برای مبارزه با ان نیستیم حداقل 12سال است در روزنامه ها رسانه ها برای مبارزه اش فحش دادن به این وان را فقط پیشهاد و اجرا کرده ایم و هیچ نتیجه ای نگرفته ایم بعد هم اسمش را گذاشته ایم نقد .
......متهم این پرونده فعلاً به اتهام قتل غیرعمدی ناشی از بی احتیاطی در امر رانندگی با وصف فرار و نداشتن گواهینامه و تخطی از سرعت مقرر با قرار قانونی بازداشت و روانه زندان و ممنوع الخروج شده......

آقای دادستان کسی که گواهی نامه ندارد و با علم و اختیار پشت ماشن می نشنیند و رانندگی اینچنینی انجام می دهد اتهامش اقدام به قتل عمد است نه قتل غیر عمد.
پرستو میگه ی پا بایست زنت را طلاق بده.
پس از حادثه قتل استاد متاسفانه هیچ زن سیاستمداری هیچ‌واکنشی نداشته اند . بنظرم بعد از اعلام‌جرم برای خانم افشار در فضای مجازی سلبیریت ها و سیاسیون و هنرمندان زن ووو ...موضع گیری سیاسی ندارند . چه علتی دارد . آیا قضیه مهم . نیست . سیاسی و امنیتی هست ؟
پس از حادثه قتل استاد متاسفانه هیچ زن سیاستمداری هیچ‌واکنشی نداشته اند . بنظرم بعد از اعلام‌جرم برای خانم افشار در فضای مجازی سلبیریت ها و سیاسیون و هنرمندان زن ووو ...موضع گیری سیاسی ندارند . چه علتی دارد . آیا قضیه مهم . نیست . سیاسی و امنیتی هست ؟
اقای مطهری شما که دم از عدالت و انصاف میزنید ، ایا صحبح است که قبل از محاکمه اقای نجفی و بدون تحقیق قاضی ،مقتول رو پرستو بنامید !!!!
یک پرستو کشته شد بقیه پرستو ها را نیز
ریاضی مسئولین چقدر ضعیفه؟ مصرف روزانه یک تن گوشت قرمز طی یکسال میشه سیصد و شصت و پنج تن نه دویست تن و همینطور در باره میزان مصرف سالیانه مرغ. وقتی یک نفر در محاسبه ساده اعداد ناتوان باشه آیا میتونه وظایف مهمتری را انجام بده؟؟؟
ما رعیت ها هیچ مون خوب و قشنگ نیست. حتی پرستو هم نداریم
مردم ‎پس انداز خود را چگونه مدیریت می‌کنند؟
تابناک پس کو نظرم؟ چند باره سر میزنم نظرم منو درج نکردی. ؟؟
پرستوهای گم نام.
در خصوص حادثه پورشه، پليس نمي تونست شماره پلاك ماشين را برداره و بعد با استناد ب خلافي ك اتفاق افتاده خودرو را جريمه و توقيف و براي مدت معيني به پاركينگ منتقل كند؟ مگر اين جوان قاتل بوده يا سرقت مسلحانه كرده بوده ك تو خيابونهاي شهر ك پر ازچاله چوله و سرعت گير است مثل فيلمهاي هاليوودي تعقيب و گريز انجام دادن تا ماشين منحرف بشه و جوان مردم بي گناه و بيخبر جان خودش را از دست بده! ب نظر من رفتار نامناسب پليس در اين اتفاق بايد مد نظر قرار بگيرد و در آينده پليس بايد از روشهاي معقول تر براي برخورد با چنين مواردي استفاده كند.
برزین ضرغامی در شورای شهر تهران در حالی که گفته "نمی‌توانم صحت و جعلی نبودن این تصاویر را تایید کنم" حکم داده که "طی روز‌های گذشته برخی در فضای مجازی، مجموعه‌ای از تصاویر ساختگی و جعلی حاوی جملات مبتذل را به بیلبورد‌های شهر تهران منتسب کرده اند"

بالاخره جعلی است یا قادر به تشخیص جعلی از واقعی بودن آنها نیستی؟
ای کاش مسئولان حداقل می فهمیدند چه می‌گویمد.
آقای مطهری ظاهرا برای شما هدف وسیله را توجیه میکند. چون که با دامن زدن به شایعه پرستو میخواهی نجفی را تبرئه و مقتول را متهم کنی. تهمتی که شما به مقتول میزنی طبق آیات قرآن اگر اثبات نکنی شلاق دارد. با فرض وجود پرستو، آقایان چطور راحت در دام میافتند؟ و چطور تصمیم به قتل میگرند؟
با اینکه معتقدم سیاست خارجی اصلاح طلبا کاملا بر ضد تفکرات امامه و از کاهش آرای آنها استقبال میکنم، دلم میخواهد مثلا معلوم بشه که دختر نجفی قاتل بوده و نجفی داره فداکاری میکنه که ظاهرا دوربینها این فرضیه را رد میکنه.
آقای مطهری ظاهرا برای شما هدف وسیله را توجیه میکند. چون که با دامن زدن به شایعه پرستو میخواهی نجفی را تبرئه و مقتول را متهم کنی. تهمتی که شما به مقتول میزنی طبق آیات قرآن اگر اثبات نکنی شلاق دارد. با فرض وجود پرستو، آقایان چطور راحت در دام میافتند؟ و چطور تصمیم به قتل میگرند؟
با اینکه معتقدم سیاست خارجی اصلاح طلبا کاملا بر ضد تفکرات امامه و از کاهش آرای آنها استقبال میکنم، دلم میخواهد مثلا معلوم بشه که دختر نجفی قاتل بوده و نجفی داره فداکاری میکنه که ظاهرا دوربینها این فرضیه را رد میکنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
مطهری داره میگه ما مسلمان هستیم حق نداریم و نباید برای رسیدن به هدف از هر وسیله ای استفاده بشه
اقای مطهری جنایت شما به خاطر این تهمتهای نابه جا و بی دلیل بدتر از جنایت نجفی است .!!!چرا باید مقتول ظالم و قاتل (نجفی)مظلوم باشد!!!..... چرا به خودتان نمی یایید !؟.‌..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
انکار کردن مسائلی که کاملا روشن است وافعیتها را تغییر نمی دهد
مثل اينكه اقاي مطهري تازه از خواب بيدارشدند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
باز خوبه یکی از خواب بیدار شد بقیه که هنوز خوابند
آقای مطهری فقط پرستوها نگران کننده اند؟ کسانی که در این کشور پست و منصب سیاسی گرفته و پا بر سر مردم گذاشته و بالا رفته اند چطور؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
پرستوها پاعث میشوند برخی حواسشون به کشور نباشه
ا‌گه ترس ازآینده نداشته باشن چرا باید پس انداز کرد؟
چرانباید تو حال زندگی کنن
1-اینقدر به فرزند خلف مطهری بی احترامی نکنید حداقل یک سال قبل بحث پرستوها دربعضی فضاها مطرح بوده راست ودروغرا بنده نمیدانم اما ایشان قصد دفاع بقول شما از کسی را ندارد2- جریان پرشه سواران اصهان بیشر در محل ما مرداویج انجام میشود ما میبینیم دختر وپسر دنبال هم میکنند پولیس راهنمایی با تمام اقدامات انجام داده از جمله باریک کردن راه آنها اما چون قدرت دارند کسی توان مقابله ندارد اگر داشت طی سالها قطع میشد تو کوچه های ماها دونفری تو یک ماشین به راحتی با هم هستند وما میبینیم 3-به عنوان یک شاهینی از رفتار پرسپولیسیها با برادران داماشی شان شرمنده هستم بعلت نبودن مسول ورزشی در ورزش یا کسانی مانند دکتر اکرامی روزگار بد شده
در اسلام برای رسیدن به یک هدف مقدس نمی‌توان از یک وسیله نامقدس استفاده کرد. نمی‌توان از هر وسیله‌ای استفاده کرد و با آبروی مردم بازی کرد.
البته مردم بخوبی درک کرده اند که سیمای میلی برای رسیدن به اهدافش از هر وسیله ای برای آبروریزی استفاده میکند.باید دیدآنها به چه مجوزی از هر وسیله استفاده میکنند؟تاآبروی یک بنده خدا راببرندوهتک حرمت کنند.نمونه ساده اش نمایش اعترافات زورکی
آقای آموزگار مطهری پسر هر کی میخواد باشه نباید آبروی یک زن مسلمان بی دفاع را بخاطر دفاع از اشتباهات دوستان اصلاح طلبش بر باد می ده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
اول اینکه اقای مطهری اصول گرا است دوما با موقعیتی که دارد حتما اطلاعاتی دارد سوما شما هم اگر مقامی بالاتر داری و اطلاعات کامل تری داری خودت را معرفی کن تا باورکنیم
جناب مطهری آدم راه که میره باید جلوشو نگاه کنه که تو گودال نیفته رانندگی که میکنه همینطور که کسی را زیر نکنه یا تو دره سقوط نکنه غذا که میخوره باید حواسش باشه قاشق و چنگال و کارد را با غذا قورت نده و و و...حداقل عقل و حواس حکم میکند که آدم باید حواسش به کفتر و پرستو ها که رو سرش پرواز میکنند یا پرواز می دهند باشد
یک کلید واژه جدید و شغل شریف پرستو کشی ....
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر