بازدید 4984

قلعه نویی یکساله باسپاهان تمدیدکرد؛هدف فقط قهرمانی!

کد خبر: ۹۰۳۳۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۸ 03 June 2019

امروز جلسه ای میان هیات مدیره باشگاه سپاهان و امیرقلعه نویی برگزار شد. در این جلسه منوچهر نیکفر عضو هئیت مدیره شرکت فولاد مبارکه و حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل کارخانه فولاد مبارکه هم حضور داشتند و در پایان دوطرف به این جمع بندی رسیدند که فصل آینده هم به همکاری خود ادامه دهند.

به گزارش تابناک ورزشی، امیرقلعه نویی پیش تر اعلام کرده بود، اولویت اول، دوم و سومش سپاهان است ولی شروطی را برای ماندنش در اصفهان مطرح کرده بود. مهم ترین خواسته های امیرقلعه نویی در اختیار داشتن بودجه مناسب برای فصل نقل و انتقالات بود تا بتواند رقابت پایاپای در لیگ قهرمانان آسیا با تیم های مدعی قاره کهن نظیر الهلال عربستان، الدحیل امارات و نمایندگان شرق آسیا داشته باشد و در لیگ نوزدهم هم برای قهرمانی تلاش کند.

شب گذشته مسعود تابش خبر قطعی ماندن قلعه نویی را در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرده بود و با توجه به جلسه ای که امروز میان سرمربی سپاهان و مدیران بلندپایه شرکت فولادمبارکه برگزار شد، به نظر می رسد با درخواست های قلعه نویی موافقت شده و او تیمی قدرتمند برای حضور در رقابت های آسیایی و همینطور لیگ نوزدهم خواهد بست.
البته سپاهانی ها از چند روز پیش هم کار خود را در فصل نقل و انتقالات برای لیگ نوزدهم شروع کرده اند و از جرج ولسیانی و محمدرضا حسینی به عنوان بازیکنانی نام برده می شود که برای فصل آینده صحبت های مثبتی با مدیران باشگاه داشته اند.

پس از جلسه امروز مقرر شد سری جدید تمرینات تیم سپاهان از اول تیر ماه استارت خواهد خورد. طلایی پوشان در لیگ هجدهم به مقام نایب قهرمانی دست پیدا کردند و به نیمه نهایی جام حذفی هم رسیدند که در این مرحله مغلوب پرسپولیس شدند. این نتایج سبب شد تا سپاهان پس از سه سال بار دیگر با امیرقلعه نویی به رقابت های آسیایی بازگردد و حالا هواداران این تیم رویاهای جدیدی را برای فصل پیش رو در سر می پرورانند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل