بازدید 9571
۴
کشتی آرای در گفتگو با تابناک اقتصادی؛

سکه در بازار تهران ۱۱۰ هزار تومان ارزان شد/ حباب سکه ۵۰۰ هزار تومان

بازار طلا و سکه تهران در دومین روز هفته، با کاهش قیمت‌ها مواجه شد. روندی که به رغم ثبات نرخ جهانی، تحت تاثیر کاهش بهای ارز در بازار داخلی می‌باشد. هرچند داد و ستد همچنان در بازار در کمترین سطح چند ماهه اخیر قرار دارد.
کد خبر: ۹۰۳۰۵۹
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۴ 02 June 2019
تابناک اقتصادیبازار طلا و سکه تهران در دومین روز هفته، با کاهش قیمت‌ها مواجه شد. روندی که به رغم ثبات نرخ جهانی، تحت تاثیر کاهش بهای ارز در بازار داخلی می‌باشد. هرچند داد و ستد همچنان در بازار در کمترین سطح چند ماهه اخیر قرار دارد.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در معاملات امروز یکشنبه دوازدهم خردادماه ۹۸، بازار طلا و سکه شاهد کاهش قیمت‌ها بود. به گونه‌ای که سکه امامی در کانال ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان جای گرفت و سکه یک گرمی نیز به یک میلیون تومان رسید.
 
سکه در بازار تهران ۱۱۰ هزار تومان ارزان شد/ حباب سکه ۵۰۰ هزار تومان

بر اساس این گزارش، برای اطلاع از آخرین قیمت‌های بازار طلا و سکه در دومین روز هفته، گفتگویی تلفنی با محمد کشتی آرای عضو هیأت مدیره طلا و جواهر تهران داشتیم.

کشتی آرای در ابتدا با بیان اینکه امروز نرخ جهانی بدون تغییر همانند دیروز ۱۳۰۵ دلار به ازای هر اونس طلا بود، اظهار داشت: بازار امروز با کاهش محسوس قیمت‌ها همراه بود، به گونه‌ای که نرخ‌های پایانی بازار به شرح زیر می‌باشد:

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۴ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان قیمت گذاری شد که نسبت به روز قبل، ۱۱۰ هزار تومان ارزان‌تر می‌باشد. هر قطعه سکه تمام طرح قدیم نیز با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی به رقم ۴ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان رسید.

هر نیم سکه بهار آزادی نیز در پایان معاملات امروز، ۲ میلیون و ۵۸۰ هزار تومان ارزشگذاری شد که نسبت به روز شنبه، ۷۰ هزار تومان ارزان‌تر می‌باشد. هر ربع سکه بهار آزادی نیز به یک میلیون و ۶۸۰ هزار تومان رسید که نسبت به روز قبل، ۳۰ هزار تومان کاهش داشته است.

به گفته کشتی آرای، هر سکه یک گرمی با کاهش ۱۵ هزار تومان، یک میلیون می‌باشد و هر گرم طلای ۱۸ عیار، ۴۱۱ هزار  تومان ارزشگذاری شده است که نسبت به روز قبل، ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان ارزان‌تر شده است.

همچنین هر مثقال طلای ۱۷ عیار که به عنوان مبنا برای محاسبات نرخ گذاری است، یک میلیون و ۷۸۰ هزار تومان تومان قیمت گذاری شده است؛ که نسبت به روز پنج شنبه، ۵۰ هزار تومان کاهش داشته است.

به گفته کشتی آرای، حباب سکه نیز امروز به رقم ۵۰۰ هزار تومان رسیده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
چرا؟
چقدر بالا رفته که این یک ذره پایین اومده
اصلن خوشحال نباشید ، این جماعت ابن زیادی ، دارن سکه هارو می فروشن میرن نو کار خرید مسکن
با سلام و احترام لطفا بفرمایید ملت درگیر معیشت هستن سکه طلا مسکن فینیش. گرونی با دلار ارزونی با ریال. نه می خریم نه داریم بخریم. سکه قیمتش 1400 بود نتونستیم بخریم حالا چطور میشه خرید. گوشت گوشت گوشت مرغ روغن برنج و....
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل