بازدید 10689

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا

کد خبر: ۹۰۲۹۷۷
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹ 02 June 2019

آنتالیا جزو محبوب‌ترین مقصدهای گردشگری ترکیه است. این شهر زیبا و رویایی در خلیج آنتالیا قرار گرفته است. آنتالیا را می‌توان بزرگترین شهر سواحل غرب ترکیه دانست. آنتالیا شهری است که در آن سنت و مدرنیته به هم آمیخته شده است. زیرا در کنار فضای تاریخی و سنتی این شهر زیبا، مکان های تفریحی مدرن و زیبایی ساخته شده است که این شهر را به یک شهر رویایی فوق‌العاده تبدیل کرده است.

جمعیت آنتالیا تا سال ۲۰۱۵ در حدود ۲میلیون و ۳۰۰هزار نفر بوده است. شهر زیبای آنتالیا آب و هوایی مدیترانه‌ای دارد و تابستان‌های آن گرم و خشک است. سردترین ماه سال در این شهر، ژانویه است. اگر قصد مسافرت به آنتالیا با تور آنتالیا را دارید بهتر است در ماه آوریل به این شهر، سفر کنید. ماه ژانویه تا ماه مارس برای سفر مناسب نیستند. در این ماه‌ها هوا سرد است و بازدید از جاذبه‌های آنتالیا سخت است.

اگر برای اولین بار است که قصد دارید به آنتالیا سفر کنید، بهتر است با تور آنتالیا همراه شوید. سفر با تور آنتالیا، شما را با جاذبه‌های رویایی این شهر آشنا می‌کند و می توانید با استفاده از امکانات تور آنتالیا، از این شهر، لذت ببرید. اگر قصد دارید خودتان به آنتالیا بروید می‌توانید از طریق هوایی سفر کنید. در آنتالیا می‌توانید از گزینه‌های مختلفی برای حمل و نقل در شهر استفاده کنید. اتوبوس‌ تاکسی، واگن‌های برقی و دالموس‌ها در آنتالیا، گزینه‌های مناسب و ارزان برای استفاده شما هستند.

جاذبه‌های آنتالیا

آنتالیا، جاذبه‌های دیدنی و مکان های تفریحی فوق‌العاده‌ای دارد. شهر قدیمی آنتالیا، موزه شهر، شهر آسپندوس، دیگر شهرهای باستانی شهر آنتالیا، چشمه‌ها و غارهای زیبای این شهر مکان هایی هستند که می‌توانید از آنها دیدن کنید. اگر با تور آنتالیا همراه شوید، می‌توانید از موزه‌ها و مکان‌های جذاب شهر دیدن کنید. مختلف شهر دیدن کنید. تا زمانی که در آنتالیا هستید بهتر است خوراکی‌های خوشمزه مانند صبحانه ترکی، پایراک سارما، برنج ترکی، سوپ ماست و شیرینی‌های معروف آنتالیا را امتحان کرده و از خوردن آنها لذت ببرید. بهتر است بدانید که شهر زیبای آنتالیا، رستوران‌های فوق العاده‌ای دارد. رستوران کن کن، یکی از بهترین رستوران های این شهر است که می‌توانید از خوردن غذا در آن لذت ببرید.

مراکز خرید آنتالیا

آنتالیا شهری با مراکز خرید بسیار زیبا و رویایی است. بازار اصلی این شهر، مرکز خرید میگروس، مرکز خرید اوت لت دیپو، بازار لائورا از بازارهای معروف آنتالیا هستند. مرکز خرید شیمال نیز جایی برای خریدهای شیک و لوکس است که امتحان کردن آن بسیار جذاب است.

جذابترین مکان‌های توریستی آنتالیا

به گزارش سفر باتو ، آنتالیا مکان‌های توریستی بسیار زیادی دارد. اکثر مکان‌های تفریحی این شهر زیبا، در طول خط ساحلی قرار دارند. مناطقی که استراحتگاه‌های کوچکی برای تعطیلات، در آنها ساخته شده است.

موزه آنتالیا

موزه آنتالیا مانند دیگر موزه‌های دنیا در تمامی روزها، بجز دوشنبه، باز است. این موزه یک سالن پر از تندیس‌های باستانی دارد. اتاق دیگر این موزه، تابوتی را نشان می‌دهد که از زمین‌های تدفین شده پرگ است.  از میان مطالب پیشین سایت: آشنایی با جاذبه‌های گرجستان در تور گرجستان

آبشارهای دودن و ماناوگات

آبشارهای زیبای آنتالیا در شمال شرق این شهر قرار گرفته‌اند. فضای سبزی که در کنار آبشار دودن است مکان زیبایی را در این آبشار ایجاد کرده است. در یک روز گرم و خنک می‌توانید از آبشارهای دودن بازدید کنید و از تماشای آنها لذت ببرید. آبشار ماناوگات هم یک جاذبه طبیعی فوق‌العاده است که دیدن آن برای طبیعت‌گردان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

ساحل ماسه‌ای لارا

ساحل زیبای لارا از زیباترین مکان‌های طبیعی آنتالیا است. این مکان زیبا محلی برای برگزاری بزرگترین جشنواره مجسمه‌های شنی در جهان است. مجسمه‌هایی که در این جشنواره‌ها ساخته می‌شوند تا مدت‌ها در ساحل ماسه‌ای لارا باقی می‌مانند.

ساحل کنیالتی

ساحل کنیالتی هم مثل ساحل لارا از سواحل زیبا و مشهور شهر آنتالیا است. این ساحل زیبا، مکان فوق‌العاده‌ای برای آرامش گردشگران است. در این ساحل رویایی تعداد زیادی کافه، رستوران و مغازه وجود دارد. این مکان زیبا، برای گردشگران و خانواده‌های آنها مکانی شگفت انگیز تلقی می‌شود.

پرگه

پرگه یکی از بهترین و جذاب‌ترین شهرهای باستانی ترکیه  در تور ارزان  آنتالیا است. این شهر باستانی زیبا در ۱۸ کیلومتری شهر آنتالیا قرار دارد. شهر پرگه حمام‌ها و چشمه‌های فراوانی دارد. از این رو به شهر آب هم معروف شده است. این شهر زیبا در گذشته، سکونتگاه هیتیان بود. پرگه قدکت زیادی دارد. قدمت خرابه‌های این شهر به حدود ۱۵۰۰ سال پیش از میلاد باز می‌گردد. پرگه شهری است که یک تئاتر فرهنگی، یک میدان بزرگ و حمام رومی را در دل خود، جای داده است. در سراسر این مکان تاریخی، نشانه‌هایی از الهه‌ی ماه دیده می‌شود.

اگر قصد دیدن جاذبه‌های فوق‌العاده آنتالیا با تور آنتالیا  را دارید ، همراه شوید. تورهای ارزان آنتالیا بهترین گزینه برای بازدید از این شهر زیبا هستند. زیرا تورها هزینه کمتری برای شما به دنبال دارند. برگزار کنندگان تور آنتالیا، بارها به این شهر رویایی رفته‌اند و تمام مکان‌های زیبای تاریخی و توریستی این شهر را می‌شناسند. بنابراین اگر با تور آنتالیا همراه شوید، می‌توانید با خیال راحت و بدون دغدغه از تمامی زیبایی‌های موجود در آنتالیا دیدن کرده و از سفر خود لذت ببرید.  

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر