بازدید 4466

محدودیت‌های ترافیکی نماز عید فطر در تهران اعلام شد

کد خبر: ۹۰۲۸۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶ 01 June 2019

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ محدودیت‌های ترافیکی نماز عید فطر در تهران را اعلام کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، صبح امروز در نشست خبری تمهیدات ترافیکی عید سعید فطر اظهار کرد: زمان اجرای این تمهیدات از ساعت ۲۴ شب قبل از عید فطر تا پایان برگزاری مراسم نماز و عادی شدن ترافیک است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ افزود: این طرح محدوده مصلی امام خمینی (ره) را شامل می‌شود.

وی گفت: تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۴ صبح روز عید فطر در معابر محدوده خیابان میرعماد از خیابان شهید مطهری تا خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید علی اکبری از خیابان شهید مطهری به سمت شمال تا خیابان بهشتی، خیابان شهید بهشتی از تقاطع سهروردی به سمت غرب تا خیابان قائم مقام فراهانی ممنوع خواهد بود.

سردار مهماندار ادامه داد: طول خیابان‌های هویزه و خرمشهر در حدفاصل صابونچی و خیابان شهید قنبرزاده، خیابان پاکستان در ضلع غربی مصلی امام خمینی، مسیر شرق به غرب بزرگراه رسالت از پل سید خندان، مسیر غرب به شرق بزرگراه رسالت در محدوده مصلی امام خمینی از تقاطع کردستان و تردد خط ویژه اتوبوسرانی در خیابان‌های شهید بهشتی و شهید مطهری نیز ممنوع خواهد بود.

وی ادامه داد: از ساعت ۲۴ شب قبل از مراسم توقف کلیه وسایل نقلیه در محدوده‌های طول بزرگراه مدرس از میدان هفت تیر تا حقانی در هر دو مسیر، بزرگراه رسالت بعد از بزرگراه آفریقا تا پل سیدخندان در هر دو مسیر، طول خیابان شهید قنبرزاده در حدفاصل بزرگراه رسالت خیابان شهید بهشتی در هر دو مسیر و خیابان شهید بهشتی از میدان تختی تا خیابان قائم مقام فراهانی ممنوع و پاکسازی کامل انجام خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی رانندگی تهران بزرگ ادامه داد: همچنین محدودیت توقف در خیابان میرعماد در حدفاصل خیابان شهید مطهری تا خیابان شهید بهشتی، طول خیابان شهید مفتح در حدفاصل خیابان شهید بهشتی تا خیابان شهید مطهری به استثناء اتوبوس‌های شرکت واحد، طول خیابان پاکستان از خیابان شهید بهشتی تا بزرگراه مدرس و طول خیابان‌های هویزه و خرمشهر در حد فاصل قنبرزاده تا عشق‌یار به استثناء موتور سیکلت ممنوع و پاکسازی کامل انجام خواهد شد.

وی افزود: همچنین محدوده ضلع غربی میدان هفت تیر در حد فاصل خیابان زهره و خیابان قائم مقام فراهانی و طول خیابان شهید مطهری در حد فاصل بزرگراه مدرس تا خیابان سهروردی نیز ممنوع می‌باشد و پاکسازی به طور کامل انجام می‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان