بازدید 6216

یکی از مشکلات اساسی خصوصی سازی نوع واگذاری‌ها است

کد خبر: ۹۰۲۴۹۵
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵ 30 May 2019

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با تأکید براینکه یکی از مشکلات اساسی خصوصی سازی در کشور نوع واگذاری‌ها است، گفت: سیلوی همدان انصافا بد واگذار شده و این نوع واگذاری خیلی ناراحت کننده و غم انگیز است.

به گزارش ایسنا، حمیدرضا حاجی بابایی در ستاد اقتصاد مقاومتی استان همدان با بیان اینکه در خصوصی سازی ما هر چقدر بتوانیم کار را به مردم بدهیم مثبت است، اظهار کرد: امام فرمودند دولت باید فقط کارهایی را انجام دهد که مردم نمی‌توانند.

وی با تأکید بر اینکه خصوصی سازی خوب است اما چگونگی این موضوع مهمی است، تصریح کرد: در کشور یکی از مشکلات اساسی در خصوصی سازی نوع واگذاری‌ها است که یک مورد آن واگذاری سیلو در استان همدان بود که انصافاً بد واگذار شد.

حاجی بابایی افزود: اقتصاد مقاومتی یعنی شما چشمه درست کنید تا نیاز نداشته باشید از جای دیگه با خانه آب وارد کنید و مهمترین نیاز این است که برای پروژه‌های زیر ساخت و اساسی وقت بیشتری بگذاریم.

وی ادامه داد: مجموعه استان قابل تفکیک نیست وقتی در نهاوند یک کار اقتصادی صورت می‌گیرد اثرات آن در رزن است و غیره.

نماینده مردم همدان در مجلس با اشاره به ۴۱ پروژه ملی استان، خاطرنشان کرد: برخی از این پروژه‌ها به قدری تأثیر گذار در استان هستند که تمام زیر ساخت‌های دیگر را هم تحت تأثیر قرار می‌دهند.

حاجی بابایی یادآور شد: ما در کشور در یک موقعیتی هستیم که اگر واقعاً این روزها هر چه در توان داریم برای مردم و کشور و استان در واقع به کار نگیریم ظلم است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل