بازدید 5305
۴

قبوض کاغذی برق پایتخت حذف می‌شود

کد خبر: ۹۰۲۴۷۶
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶ 30 May 2019
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، از اجرای طرح حذف قبوض کاغذی برق برای مشترکان پایتخت خبر داد.
 
به گزارش تسنیم، حسین صبوری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با اشاره به اجرای آزمایشی موفقیت‌آمیز این طرح در تعدادی از مناطق تهران افزود: طبق برنامه‌ریزی انجام شده، تا پایان تابستان سال جاری اطلاعات تمامی مشترکان شهر تهران با هدف بازنگری داده‌ها و ایجاد زیرساخت‌های لازم به‌منظور توقف فرآیند چاپ و صدور قبض کاغذی برق گردآوری خواهد شد.

وی اضافه کرد: با تکمیل اطلاعات مشترکان شهر تهران و ایجاد زیرساخت‌های موردنیاز، این طرح به‌صورت مرحله‌ای اجرایی خواهد شد.

صبوری ادامه داد: مشترکان این شرکت به‌منظور دریافت اطلاعات قبض به‌صورت پیامک، می‌توانند شماره شناسه اشتراک خود را به همراه ستاره یک (۱*) به شماره ۱۰۰۰۱۵۲۱ پیامک کرده و منتظر دریافت پیامک‌های راهنمای بعدی باشند.

وی اضافه کرد: مشترکان تهرانی همچنین می‌توانند با ثبت اطلاعات در صفحه اصلی تارنمای شرکت به نشانی www.tbtb.ir آمادگی خود را برای دریافت صورتحساب از طریق پیامک، اعلام کرده و یا با استفاده از اپلیکیشن همراه برق تهران از تمامی خدمات غیرحضوری از جمله دریافت صورتحساب برق بهره‌مند شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با بیان این که این شرکت با بیش از ۴.۵ میلیون مشترک، بزرگ‌ترین شرکت توزیع برق در سطح کشور و خاورمیانه است، بکارگیری جدیدترین شیوه‌های خدمت‌رسانی، همگام با فن‌آوری روز جهان را از افتخارات و دستاورد‌های این مجموعه در پاسداری از حقوق شهروندی و حفظ محیط زیست دانست.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۴
بسیار اشتباه است. حذف قبوض کاغذی موبایل و تلفن منطقی است اما برق و آب کاملا استباه است. رابطه مالک و مستاجر و نحوه انتقال ملک شدیدا تحت تاثیر قرار خواهد گرفت
الان بگن چند درصد از هزینه های ثابت روی قبض ها به خاطر قبض ها هست، این درصد رو ( نه یک مقدار ثابت ریالی رو) از هزینه های ثابت قبض کم کنند
بنظرم حذف نشود بهتره
اخيراً اداره برق اخطاريه اي پس از گذشت 6 روز از تاريخ پرداخت قبض به درب منازل ارسال و در آن هزينه اي مبني بر مطالبه چاپ اخطاريه قطعي برق مطالبه نموده است در حاليکه مبلغ مربوطه با اندکي تاخير پرداخت شده بود و تاريخ پرداخت قبض 31 ارديبهشت لحاظ شده بود ما به شرکت برق و شرکتهاي ديگر هشدار ميدهيم اگر اين رويه را ادمه دهند ملت هيچگونه قبضي را پرداخت نخواهند کرد و اگر جرات داشتند آب و برق و گاز (همانهايي که قرار بود مجاني شود يا يارانه از محل افزايش آن به کل ملت ايران پرداخت شود)قطع کنند. چه کسي پشت اين قضاياست يا اين پولها به حساب شخصي چه کسي واريز مي گردد در حاليکه دفعات قبل اگر براي بار دوم پرداخت نمي کرديد اخطاريه ارسال مي شد. همراه با درج بدهي قبلي و جديد.؟؟؟؟؟؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار