بازدید 5011

افزایش فروش بیمه زندگی در جشنواره بزرگ ۱۲۰

کد خبر: ۹۰۲۰۶۸
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶ 28 May 2019

جشنواره بزرگ ۱۲۰ بیمه زندگی بیمه معلم ویژه نمایندگان و بیمه گذاران با هدف توسعه فرهنگ خرید بیمه زندگی و سرمایه گذاری در میان بیمه گذاران و همچنین انگیزه فروش در نمایندگان برای سومین سال پیاپی از ۳۱ اردیبهشت ماه به مناسبت تولد امام حسن مجتبی آغاز و تا ۲۰ دی ماه مصادف با بیست و پنجمین سالگرد تاسیس بیمه معلم خاتمه خواهد یافت.

به گزارش روابط عمومی بیمه معلم، استقبال بی نظیر نمایندگان و ایجاد انگیزش بی سابقه در میان شبکه فروش جهت تیم سازی و برنامه ریزی برای فروش بیمه‌های عمر، این شرکت بیمه‌ای را برای برگزاری مجدد این مسابقه ترغیت کرد.
سعید گیوه چی، مدیر بیمه‌های عمر و زندگی بیمه معلم ایجاد انگیزه برای فروش بیمه‌های عمر در نمایندگان و ترغیب خرید برای بیمه گذاران را از اهداف این جشنواره برشمرد و گفت: فروش بیمه نامه عمر بدون داشتن شبکه فروش متخصص و بازاریابی حرفه‌ای امکان پذیر نیست در این راستا این جشنواره می‌تواند در فعال شدن نمایندگی ها، کارگزاران و زیرمجموعه آن‌ها متشکل از بازاریابان نقش موثری ایفاء کند، به عبارتی بازاریابان نیز در جوایز سهیم هستند.
وی در ادامه تاکید کرد: مهمترین هدف بیمه معلم از برگزاری این جشنواره را ارتقاء سطح فنی فروش و افزایش فروش بیمه‌های زندگی طبق استاندارد‌ها و بودجه برنامه ریزی شده است البته مشروط بر اینکه این فروش منطبق بر استاندارد‌های بین المللی فروش بیمه‌های زندگی باشد.

گیوه چی با بیان اینکه این جشنواره‌ها می‌تواند ابزار‌های انگیزشی خوبی برای نمایندگان باشد، گفت: در جریان این جشنواره، عملکرد روزانه نمایندگان رتبه بندی می‌شود تا مشخص گردد عملکرد هر نماینده تا چه اندازه به کسب جایزه نهایی نزدیک است، این رتبه بندی سبب می‌شود نمایندگان برای کسب جایزه، برنامه ریزی شده، مدون و منسجم حرکت کنند.

سعید گیوه چی افزود: از آنجا که بازار‌های هدف نمایندگان بیمه معلم برای فروش بیمه عمر در این جشنواره جامعه آماری دانش آموزان و نوجوانان و خانواده‌ها است، در این راستا نشر کتب فرهنگی بیمه‌ای به زبان ساده به همراه اجرای برنامه‌های آموزشی، بازی‌های رایانه‌ای برای کودکان در استان‌های مختلف نیز در دستور کار قرار گرفته است.

وی ضمن اشاره به بازخورد‌های مثبت جشنواره زندگی سازان در سال ۹۷ تاکید کرد: برگزاری این جشنواره در سال گذشته تاثیر چشمگیری در افزایش انگیزه و فروش نمایندگان بیمه معلم داشته به طوری که درخواست‌های مکرری از سوی آن‌ها برای دریافت الگوریتم‌های فروش و مشاوره صورت گرفته است.

گیوه چی با بیان اینکه در پی برگزاری این جشنوراه در سال ۹۷، فروش بیمه‌های عمر در بیمه معلم به صورت قابل توجهی افزایش یافت، خاطرنشان کرد: در این جشنواره نمایندگان در یک سطح قرار ندارند بلکه با توجه به رتبه بندی آن‌ها در میزان فروش مد نظر قرار گرفته اند.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره سبب تغییر نگرش و تمرکز بر فروش بیمه عمر در استان‌های مختلف کشور شد، عنوان کرد: زمانی فرهنگ سازی به ثمر می‌رسد که این اقدامات مستمر باشد در این راستا با برگزاری این جشنواره و سایر اقدامات فرهنگی بیمه معلم مانند انتشار کتاب داستان، بازی‌های بیمه‌ای و ... می‌توان انتظار داشت که در استان‌های محروم نیز تحولی قابل توجه در فروش بیمه‌های عمر صورت گیرد.

وی با بیان اینکه آموزش تکنیک‌های فروش به صورت اجرائی به نمایندگان از اهداف دیگر این جشنواره است، متذکر شد: تلاش بیمه معلم این است که به صورت تکنیکی نمایندگان را از دفاتر خود که منطقه ارامش محسوب می‌شود وارد منطقه پویای فروش محصول کند.

سعید گیوه چی در پایان تصریح کرد: بیمه معلم در نظر دارد تا پایان سال در همه استان‌ها دوره‌های آموزش تکنیک فروش را اجرایی کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس