بازدید 10819

تخلف درمورد افزایش حقوق‌های ۲/۵ تا ۵ میلیونی

کد خبر: ۹۰۲۰۱۰
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵ 28 May 2019

یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت که تخلف دولت در عدم اجرای افزایش حقوق کارکنان شاغل و بازنشسته به ویژه برای حقوق‌های ۲/۵ تا ۵ میلیون تومان محرز تشخیص داده شده است.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، حمیدرضا حاجی بابایی با اشاره به پیگیری های خود برای افزایش حقوق کارکنان دولت طبق قانون بودجه ۹۸ گفت: با توجه به اعتراض نمایندگان به نحوه عملکرد دولت نسبت به اجرای قانون مجلس در جزء "ی" بند الف تبصره ۱۲ درباره افزایش حقوق کارکنان شاغل و بازنشسته دولت که در صحن علنی مجلس با موافقت قاطع نمایندگان مردم مصوب شد، هیات رئیسه مجلس جلسه‌ای را تشکیل داده و آقای قاضی‌زاده را مامور پیگیری این موضوع کردند.

وی افزود: به دنبال این مصوبه هیات رئیسه جلسه‌ای برای پیگیری موضوع با حضور آقای یوسف نژاد عضو هیات رئیسه مجلس، آقای حاجی دلیگانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه و مرکز پژوهش‌های مجلس، دکتر عادل آذر رئیس دیوان محاسبات کشور، نماینده سازمان امور اداری و استخدامی کشور و نماینده اداره قوانین مجلس به ریاست دکتر قاضی زاده تشکیل داد.

این عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات ادامه داد: در این جلسه ابتدا گزارش انحراف و تخلف دولت از قانون مصوب مجلس در ارتباط با افزایش حقوق کارکنان شاغل و بازنشسته دولت را ارائه کردیم. در ادامه این جلسه نمایندگان دستگاه‌های اجرایی و نظارتی حاضر در جلسه پاسخ‌های لازم را ارائه کردند.

حاجی بابایی افزود: جمع‌بندی نهایی در این جلسه این بود که جزء "ی" بند الف تبصره ۱۲ قانون مصوب مجلس، ملاک تصمیم گیری برای افزایش حقوق‌ها در سال ۱۳۹۸ است. همچنین اعضای حاضر در جلسه بر تخلف آشکار دولت در اجرای قانون اذعان و اتفاق نظر داشتند که این تخلف به ویژه برای حقوق‌های ۲/۵ میلیون تا ۵ میلیون تومان محرز تشخیص داده شد.

این عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس همچنین گفت: بعضی از نمایندگان دولت که در این جلسه حاضر بودند به سندی اشاره داشتند که مبنا و ملاک عملکرد دولت قرار گرفته است، در صورتی که این سند در مجلس مطرح و مصوب نشده است و هیچگونه ارتباطی با قانون مصوب مجلس ندارد. بر این اساس اگر ملاک عملکرد دولت در افزایش حقوق و مزایای کارکنان شاغل و بازنشسته دولت، متن و سندی است که در این جلسه ارائه شد، عوض کردن قانون بر خلاف مصوبه مجلس است.

حاجی بابایی در پایان گفت: با ادله‌ای که ارائه شد، مقرر شد ضمن ارسال گزارش این جلسه به هیات رئیسه مجلس، ظرف ۱۰ روز دیوان محاسبات با بررسی احکام صادر شده، گزارشی را برای تصمیم‌گیری در جلسه آتی ارائه کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱۵
کلا مجلس کل کارش و ول کرده چسبیده به افزایش حقوق
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
انتخابات نزدیک ودریوزگی کسب رای
خداییش پیگیری کنید. فرهنگیان 8 تا 9 درصد افزایش داشته اند با اینکه حداقل حقوق بگیر هستند.
و برخی دستگاهها هم فردی که کمترین میزان دریافتی را دارد کمترین درصد افزایش را داشته اند.
چرااااااا؟؟؟؟؟
نمایندگان ملت تو را به خدا یک بار هم که شده از حقوق ملت مظلوووم دففاع کنید تا آخرین نفس
سلام، با نهایت تاسف و تاثر در سازمان میراث فرهنگی با مصوبه شما و به دلیل عدم توان دولت در پرداخت ها همه نیروهای قرار دادی شرکتی شدند و هنوز حقوق دریافت نکرده ایم............تو رو خدا اقای حاجی بابایی این موضوع رو پیگیری نکنید چون در این دعوا فقط و فقط قشر کارمند آسیب دیده
کاش درخصوص موضوع وفرمول محاسبه انجام شده وآنچه بایدمیشدنیز بیان می کرد
ما دو ماهه که حقوقمون بر اساس سال 97 هستش!!! کمرمون شکسته.
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
احتمالا با افزایشات مورد نظر کمرتون راست میشه،خخخخخ
گیرم که تخلف محرز بود...کسی میتونه مثلا جلوی تخلفه دولت رو بگیره؟؟ مثلا کسی روحانی رو استیضاح میکنه؟؟
وقتی جربزه عوض کردن ندارین چیو بررسی میکنین؟؟؟
دو ماه از سال جدید گذشت قیمت اجناس مختلف سر به فلک کشیده ولی همچنان جنگ زرگری بین دولت و مجلس سر افزایش چندرغاز حقوق ادامه دارد تو را به کسی که می پرستید این خیمه شب بازی را تمام کنید با روح و روان کارمندان بازی نکنید. 10 روز به دیوان محاسبات مهلت داده شده تا گزارش به مجلس ارائه دهد می شود 17 خرداد تا نتیجه حاصل شود و اگر دولت تمکین نماید می شود آخر خرداد، مرجعی نیست که به این وضع خاتمه دهد؟
مجلس برای عدم اجرای قانون حد اقل حقوق به جانبازان زیر 25 درصد معسر فاقد شغل به دولت اخطار بدهد و عواملی را که مانع می شوند را به دادگاه معرفی کند
با اون قانون مبهم و من درآوردی که تصویب کردید در رابطه با اضافات همه رو اسیر کردید. قانونی که قابلیت اجرا نداره و هر امور اداری چی تازه کاری هم اشکالات آنرا میفهمد. 4 ماه است دولت و کارمندان را حیران کرده اید
در شركت گاز به يك نفر 400 هزار تومان اضافه شده و به نفر ديگر 5 ميليون تومان!!!!!نمي دانم با ده سال سابقه بيشتر خدماتي چرا بايد اينقدر تفتوت باشد!!!!!
سه شنبه ۷ خرداد ساعت ۱۲:۰۵
نرخ یورو در این لحظه ۱۵۹۵۰ تومان است
نرخ برابری یورو به دلار در این لحظه ۱٫۱۱۷۸۲ است
بایک حساب ساده سرانگشتی نرخ دلار باید ۱۴۲۷۰تومان باشد
اما نرخ انرا ۱۴۰۵۰ تومان اعلام میکنند !!!
اگاهی ودسترسی به امارواطلاعات واقعی حق مردم است
یه مصوبه با یه فرمول ساده 400هزار تومان به اضافه 10درصد، یعنی مجلس نمیتونه دولت (بخوانید نوبخت) رو وادار به اجرا کنه؟
سپاسگزارم که وقت گذاشتید .

۴۰۰ تومان فروردین را که داده بودند ، ۴۰۰کسر کردند .پس بی حساب میشیم .

دو ماه باید افزایش اردیبهشت و فروردین پرداخت می شد . ...

افزایش اردیبهشت ، به عنوان مقرری ماه اول برداشتند .

افزایش فروردین پس کو ؟
شبیه اختلاس می مونه ....جوری پیچونده که کسی نفهمه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها