بازدید 5613
۲

ورود ۵ کشتی باری دیگر به بندر چابهار

کد خبر: ۹۰۱۹۶۱
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۶ 28 May 2019

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان از فعالیت شبانه روزی عملیات بندری با ورود همزمان ۵ فروند کشتی حامل کالا‌های اساسی مورد نیاز کشور و سایر کالا‌های کانتینری به بزرگترین بندر اقیانوسی کشور و بارگیری محموله‌های صادراتی خبر داد.

به گزارش «تابناک»، بهروز آقایی امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در چابهار از ورود و تخلیه و بارگیری همزمان ۵ فروند کشتی حامل کالا‌های اساسی مورد نیاز کشور به بندر شهید بهشتی چابهار و ۲۴ ساعته شدن فعالیت‌های بندری در بزرگترین بندر اقیانوسی کشور خبر داد.

آقایی گفت: در راستای تامین به موقع کالا‌های اساسی مورد نیاز کشور هم اکنون ۵ فروند کشتی حامل کالای اساسی شکر خام، برنج، گندم و کانتینر در این بندر پهلوگیری نموده که با ۲۴ ساعته شدن فعالیت‌ها و تلاش‌های شبانه روزی هم اکنون فرآیند تخلیه کالا‌های اساسی و کانتینر‌های حاوی محموله‌های وارداتی و بارگیری کانتینر‌های صادراتی در حال انجام است.

وی تصریح کرد: با زیرساخت‌های نوین بندری و تجهیزات استراتژیک بندر چابهار از قبیل: مکنده‌های تخلیه غلات با ظرفیت ۶۰۰ تن در ساعت و جرثقیل‌های ساحلی هیچ محدودیتی برای ورود انواع شناور‌ها و تخلیه و بارگیری کالا در بندر چابهار وجود ندارد.

آقایی افزود: با هدف تنظیم بازار و تامین به موقع کالا‌های اساسی مورد نیاز کشور، عملیات ترخیص و خروج کالا بصورت ۲۴ ساعت در تمام ایام شبانه روز وجود دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲
من یه چابهاریم پریروز پمپ بنزین دوراهی نگور به کامیون های ماسه کش سوخت نمیداد میگفتن به ما اعلام کردن برید سر اسکله شکر جابجا کنید ببرید پایانه یا شکر ببرید شهرستان اونم با کرایه پایین تا بهتون سهمیه سوخت بدیم.سوالم اینجاست این شکرها مال کیه مگه؟اینهمه ماشین تریلی دم پایانه منتظر بارنن چرا بهشون نمیگن؟دولت باید با مسولینش فکر همه چیو بکنه درسته که کشور از هرلحاظ ویل شده و هرکی نرخی میده از روغن کامیون گرفته تا....
ایران باید حواسش باشد با این کارها می خواهند بودجه کشور را کم کنند و هزینه های مردم بالاتر برود و خطر است.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر